Fråga om Samsung Gear S3

Permalänk
Medlem

Fråga om Samsung Gear S3

vet inte om jag har lagt denna tråd rätt nu men jag hoppas att det går bra.

Jag köpte mej en Samsung Gear S3 Frontier igår. Nu när jag har pillat lite på den ett tag inser jag att ringen man vrider på för att rulla genom menyn sitter lite löst. Eller ja, duttar man på den skramlar den lite mot boetten. Man skulle önska att den kändes lite mer solid på något sätt. Den känns lite tafflig faktiskt.

Nu undrar jag bara om fler har liknande problem, om det är något jag får leva med?

Permalänk
Medlem

Jag valde att lämna tillbaka den idag. Tycker inte den höll måttet i förhållande till priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hkman:

Jag valde att lämna tillbaka den idag. Tycker inte den höll måttet i förhållande till priset.

låter som den är trasig. Min har inget sådant för sig.

Tips till er andra som köper denna klockan. Byt armbandet! den gummi historia som medföljer är allt annat än bekvämt,
det går utmärkt att byta till alla 22mm armband (finns mycket bekväma metallarmband på tex ebay för några kronor)

För er som letar efter appar att styra saker med klockan tex, telldus,nexa, id-lock, larm, volvo on call mm installera
"Wearable Widgets" så funkar det kanon.
ett annat tips är att montera ett litet rfid/nfc chipp i armbandet för att snabbt och enkelt låsa upp saker.
Jag monterade den typ av chipp man kör in i handen i armbandet. det är är endast 2x12mm till skillnad mot dom vanliga som är
som en krona eller större. Köper man ett metall armband brukar det finnas ett perfekt litet utrymme i låsmekanismen där man kan placera chippet (om man vill slippa köra in det i handen vill säga)

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

Exakt samma fel på den jag köpte på Webhallen, jag fick tillbaks pengarna eftersom dom inte kunde garantera att en ny inte hade samma fel.
Det finns tydligen en ny revision där dom åtgärdat problemet, men det är fortfarande lotto om man ska få den nya eller inte.

Visa signatur

| Z790 Formula | 14900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00 | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck | Simagic Alpha U |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn