Du behöver nog inte vara orolig. I mitt fall hade det ju blivit infektion under så de tog ju bort käkben med men jag minns som sagt inte ett skit av det och har åtminstone inget minne av att det gjorde ont eller så. Om det gjorde det då.. Det vet jag ju inte .. Eftersom jag var helt jävla borta.
Bröt foten en gång på fyllan och gick upp på stan och in på krogen ändå men tog taxi hem och morgonen därpå med mindre alkohol i kroppen var det ju helt omöjligt att stå på foten. Fast då gjorde det väl åtminstone ont i foten även på fyllan, tandläkargrejen däremot ..
Vet inte vad det är man får om det är någon morfingrej eller så men du lär vara jävligt borta om de skall in och karva.
Mer trist att sakna tanden och att min kind där inte är helt symmetrisk med min andra och käklinjen inte ser lika bra ut som innan eftersom det kanske fäster pyttelite annorlunda / är lite annat innehåll i munnen där. Men ont eller bekymmersamt var det inte.
Minns ärligt talat inte hur det var sen iofs, möjligt att man fick käka massa alvedon ett tag efter, kanske är lite besvärligt att borsta tänderna och äta om man har stygn och grejer i käften med.