Forza Horizon 4 värt det?

Permalänk
Medlem

Forza Horizon 4 värt det?

För 500kr är fh4 ganska dyrt. Är spelet verkligen värt den stora prislappen?

Permalänk
Medlem

riktigt roligt spel tycker jag. roligt att köra, enorma mängder bilar, vacker grafik, ganska lättdrivet också. spelet är snällt i allmänhet. man får mycket pengar samt gratis bilar konstant. t.ex. har jag över 200 bilar. om det är en fördel eller en nackdel att spelet är så snällt får man bestämma själv. det enda som spelet gör svårt är att vinna de olika tävlingarna som finns men det finns många olika svårighetsgrader så man kan välja lite vad man vill.

den största nackdelen med spelet i mina ögon är att det bara finns på windows store vilket är en total katastrof att försöka använda.

Permalänk
Medlem

Spelet ingår i xbox game pass som är gratis att prov på. Förövrigt ganska roligt spel.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 2700 3.2 GHz | ASUS ROG STRIX B450-I GAMING
Corsair SF600 | 2x8GB G.Skill 16GB DDR4 3200MHz Trident Z RGB
MSI GeForce GTX 980 Ti | Samsung 970 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB M.2 | Noctua NH-L9a-AM4 | DAN Cases A4-SFX v2 | Winows 10

Permalänk
Medlem

För mig är Forza Horizon 4 årets spel 2018, finns massor att göra i spelet, många spelar online och aldrig svårt att hitta folk till race. Mycket variation på bilar och banor och väldigt snygg grafik. Och kanske viktigaste av allt tycker jag att körkänslan är perfekt. Realistisk körning med en gnutta arkad till skillnad från Crew 2 som är riktigt uselt i körningen.

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem

Jag tycker FH4 är det bästa bilspelet till alla plattformar som finns idag. Skaffade först det via game pass och testade det gratis, därefter investerade jag i Ultimate Edition - aldrig köpt ett så dyrt spel innan

Visa signatur

AMD Ryzen 7900 | 64 GB | RTX 4070 FE | Open Air DA6

Permalänk
Medlem

Prova spelet med Xbox game pass

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Jag köpte mitt för 200:- här på swec har jag för mig.
Folk köpte bundle med xbox one x med FH4 och Forza 7 och alla vill inte ha dem så man kan ju göra fynd.
Köper du bara en licens så kan du aktivera den i windows store och sedan spela på pc.

Visa signatur