Huawei P30 Pro - Watch GT

Permalänk
Medlem

Huawei P30 Pro - Watch GT

Hej!

Köpte nyligen en Huawei P30 Pro från Comviq och är mer än nöjd med mobilen.

Huawei har just nu ett erbjudande där det ingår en Watch GT, Enligt Comviqs support så skulle detta även gälla därifrån.

Men vet någon hur jag beställer denna? Vad jag förstått så ska man kunna göra det via Huaweis hemsida med sitt IMEI nummer men kan inte hitta detta alternativet någonstans.

Permalänk
Medlem

@TwoOcean:
Om jag inte helt minns fel från tidigare liknande kampanjer, så måste det göras från telefonen, inte via Huawei's hemsida.

Huawei har Svensk support, så du kan ringa dem på 08-512 555 55, och fråga hur man tar del av detta.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem

Hör gärna av dig hur du löser det. Tjejen köpte igår en P30 pro via comwiq och skulle väldigt gärna veta hur man gör 😂

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB
LG C2 42" 4K@120Hz AOC Q27G2U 1440P@144Hz

Permalänk
Avstängd

Det var i förra vevan dom körde klockan på köpet som man skulle registrera det hos Huawei.
Den här gången ska man få klockan direkt av återförsäljaren när man köper telefonen.

Och de gäller inte hos Comviq

Det fungerar bara hos: Telia, Telenor, Halebop, CDON, Dustin, Elgiganten, Mediamarkt, Netonnet, Webhallen

https://consumer.huawei.com/se/campaign/summer/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag registrerade mig för min Watch GT som jag fick med min P30 Pro via Huawei's sida men det var en annan kampanj och operatör långt tillbaks, men jag kan inte heller hitta registrerings sidan längre, dom verkar ha tagit bort den.

Vissa operatörer gjorde det åt en förut medan andra var man tvungen att gå via Huawei's sida och skicka in uppgifter sen fick man klockan efter ganska lång frakt tid.

Då Comviq enligt dig sagt att du ska kunna få klockan också får dom faktiskt förklara bättre hur du ska göra då tycker jag
Hoppas det löser sig!

Permalänk
Medlem

Jag köpte en p30 pro genom Comviq för ca två veckor sedan och klockan kom med posten igår.
Behövde inte göra något för att få den

Permalänk
Medlem
Skrivet av TwoOcean:

Hej!

Köpte nyligen en Huawei P30 Pro från Comviq och är mer än nöjd med mobilen.

Huawei har just nu ett erbjudande där det ingår en Watch GT, Enligt Comviqs support så skulle detta även gälla därifrån.

Men vet någon hur jag beställer denna? Vad jag förstått så ska man kunna göra det via Huaweis hemsida med sitt IMEI nummer men kan inte hitta detta alternativet någonstans.

Tydligen gick erbjudandet ut 2019-08-30 och gäller inte längre //comwiq chatt support.

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB
LG C2 42" 4K@120Hz AOC Q27G2U 1440P@144Hz