Lite mer "exotiska" butiker i Stockholm?

Permalänk
Medlem

Lite mer "exotiska" butiker i Stockholm?

Hejsan, jag letar efter någon butik i stockholm som säljer typ sexleksaker, ja allt åt det håller.

Tips?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Eller inte

Permalänk
Avstängd

men sånt går man inte ut och köper, sök bara på sexleksaker på google eller något

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abishai
men sånt går man inte ut och köper, sök bara på sexleksaker på google eller något

Det är väl klart att man köper sånt på stan, och tar dildon under armen när man knatar hemåt.:D

Permalänk
Hedersmedlem

ThomasT SKA KÖPA [U]SEXLEKSAKER![/U]

Hobbex och teknikmagasinet har väl ett mindre sortiment tror jag.

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Hedersmedlem

Tittellifitta! massa fina adresser: http://www.sexguiden.nu/

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem

När jag var mindre och gick fel råkade jag ramla in i en sån där videobutik som inte har någon skyltning utan bara har blanka svarta / silvriga fönster. Där har de sånt.

Så med den erfarenheten i hand(!): leta efter videobutiker som hyr ut tvivelaktigt material, de bör även ha leksakerna.

Annars finns det kottar i skogen.

*fnittrar*

Visa signatur

"... ååh ja lättar ja flyger ja svävar fram..."

Permalänk

http://www.sexliv.se

sen har du golden rose på södermalm vid east street hel svarta rutor sen finns de antal till

Visa signatur

|***<SÖDER BRÖDER GLÖDER>*| http://www.bajenfans.se|*<SÖDER BRÖDER GLÖDER> *** |
|* Cornelis Vreeswijk den största svenska trubaduren genom tiderna http://www.cornelis.nu |

Permalänk
Livstids semester

Tycker inte din flicka att du duger?

Visa signatur

Forum mentality is alot like sex, everybody wants to be on top!

Permalänk
El-nisse

Vafan ska du med en ersättningspenis till på din och flickvännens ettårsdag?

Visa signatur

Imagine a place where every horror comes to life Where every torture is real and time stands still "tar av mössan för dina någorlunda knepiga kunskaper iaf.. ;) och det är fan inte varje dag jag gör det, känn dig utvald eller något ;) :D" - nidas

Permalänk
Hedersmedlem

Finns en butik längst ner på götgatsbacken mot slussen/gamla stan-hållet, precis intill ett fik som heter Fotöljen.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seraphim
Tycker inte din flicka att du duger?

Jodå, självklart är det till Thomas vi ska införskaffa något, eftersom han har insett att jag inte är utrustad med det han söker efter.

/Thomas flickvän

/ThomasT

Permalänk
Avstängd

så det är strap-ons du letar efter?

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

Vad är der med det då? Sexleksaker är ju kul.
Hur kinky vill du ha det. Men det kryllar ju av affärer i Stockholm.
Du har Viktor/Viktoria om du vill ha kvinno kläder i herrstorlek och på Götgatan ner mot slussen har du en affär som säljer sexiga kläder till flickan. Sedan finns det några afförer som säljer att från gummi kläder till piskor mm.

Permalänk
Medlem

Vi var inne på Lovestore på Bondegatan 6. Jättefin affär med mycket trevlig personal. Rekommenderas starkt!

Permalänk
Avstängd

vad köpte ni då? och hur skönt var det att använda de?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Långt upp på drottninggatan finns det än.. (Dvs mot Odenplan)
Heter Flirt och leksakerna finns i källaren.

Visa signatur

[size="1"]Den åttonde dvärgen
Zwei dinge sind unendlich, die dumheit und das all.
Jag har makten, här i trakten. Jag leker gud.[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

och hur skönt var det att använda de?

Ujujuj, Abishai vill ha detaljer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abishai
vad köpte ni då? och hur skönt var det att använda de?

Om vi säger så här, jag vet att du skulle gilla det.

Permalänk
Avstängd

ok så det innehöll handklovar och påkar, jojo det gillar jag

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nästa gång nån vill skylta med att de minsann har ett sexliv, berätta att ni handlade från www.lastbryggan.se (Diskret avsändare)

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Varför vara diskret. Hanklovar med rosa teddy är ju nästan som en hushålls artikel nu för tiden.
Man behöver inte använda dem, bara de ligger framme på bordet har man skapat ett intresant och erotiskt skimmer över sig

Permalänk
Avstängd

diskret avsändare är väl mer för att andra inte ska få veta när de hämtar paketet, och alltid bra för när jag beställt grejer har jag nog sett de på ica lekt med mina leksaker

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rickard83
Det är väl klart att man köper sånt på stan, och tar dildon under armen när man knatar hemåt.:D

lol :>

Visa signatur

staZiaH

DM