Vad heter programmet?

Permalänk
Medlem

Vad heter programmet?

Hej
söker ett program jag tidigare använt men glömt namnet på. Det är mycket litet.

Ger massa alternativ innan start-up av operativsystemet. Uefi-boot usb t.ex.

Tack!!!

Permalänk
Medlem

bios

Permalänk
Medlem

Nån bootloader låter det ju som. Grub?
Alt. något som tweakar Windows bootloader, typ EasyBCD?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

🟢 Main: Ryzen7 5800X | Strix x470-I | 32GB | RTX2070S | Samsung C49RG9
🔵 unRaid: Ryzen5 2700X | B450M DS3H | 32GB
🟠 Tfn: Google Pixel 7 Lime Green

-:| @ eller citera för svar |:-

Permalänk
Medlem

Nej, inte den.
Det är mycket litet och det gör så att det kommer fram boot-options innan man startar datorn. Nåt med p...

Råkade radera en extra hårddisk partition när jag raderade Linux genom Windows. Och nu går det att göra full återstållning/reset på datorn! Och det går inte att boota från usb!

Permalänk
Medlem

PloP Boot Manager

hittade det äntligen!!!!!!! tog lång tid av sökande

Permalänk
Medlem

"Unable to get partition information" (när jag ska installera det) - RÅKADE RADERA EN HÅRDDISK.

Vad ska jag ta mig till?

Permalänk
Medlem

Ja först och främst så borde du sluta försöka skriva mer grejer på disken och kör en Recuva för att få tillbaka så mycket som möjligt

Visa signatur

Fractal Design R6 modified - Asus RoG Strix Z390F - i9 9900K - Custom loop 2x360rad med DDC pwm pump - 4x4gb Corsair RoG Dominator edition @ 3200Mhz - ASUS GTX 1080 Ti Founders Edition med EK vattenblock & backplate - Corsair RM750i
Galleriet: Venom - Midvinter - Frankensteins keyboard Facebook: Nagelfar Mods Instagram: Nagelfar Mods

Permalänk
Medlem

Har 128 SSD disk och råkade radera en partition med viktig information i, alltså inte C:/ utan F:/

Funkar inte med Recuva då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lafa:

Har 128 SSD disk och råkade radera en partition med viktig information i, alltså inte C:/ utan F:/

Funkar inte med Recuva då?

Recuva ska fungera oavsett partition. Recuva letar egentligen bara upp filer som har blivit raderade. Om det inte är systemfiler, desto större chans att få tillbaka mer.

Visa signatur

Fractal Design R6 modified - Asus RoG Strix Z390F - i9 9900K - Custom loop 2x360rad med DDC pwm pump - 4x4gb Corsair RoG Dominator edition @ 3200Mhz - ASUS GTX 1080 Ti Founders Edition med EK vattenblock & backplate - Corsair RM750i
Galleriet: Venom - Midvinter - Frankensteins keyboard Facebook: Nagelfar Mods Instagram: Nagelfar Mods

Permalänk
Medlem

Det går att återställa filerna verkar det som men det går inte att lägga tillbbaka den på samma KNEPIGA plats de var.