"Gömma" Gaming pc med kringutrustning - brainstorming.
Efter att ha letat runt lite i forumet utan att hitta det jag söker så gör jag en tråd istället - förhoppningsvis kan idéer komma fram, här som kan hjälpa andra i, framtiden. Vem vet.
TL;DR - Jag söker tankar på hur man kan gömma undan gamingdatorn, så bra som möjligt vid ett vanligt skrivbord.
Jag och damen ska slå våra påsar ihop och köpa en lya tillsammans. Det är inte bortom min vetskap att en gaminghörna inte gör sig så bra i ett inrett hem - så gubbsjuka kommentarer om att allt är frugans fel slipper ni från mig då jag inte heller tycker det är så rasande snyggt.
Då vi kommer använda extrarummet i vilken av treorna vi nu köper som gästrum/kontor ska rummet inrymma ett skrivbord där både jag och hon kan ägna oss åt våra studier - men där tänkte jag även gömma datorn+skärmen, som är ett av mina större fritidsintressen. Tankarna har gått till ett vanligt skrivbord med ett "datorskåp" på ena sidan och en hurts på andra sidan, dock kommer man då inte ifrån att skärmen kommer stå tydligt på skrivbordet/hänga på väggen. Då börjar jag klura lite på någon form av garderobslösning, eller en sekretär likt bilden här, som både kan husera dator och skärm

Där slutar tankarna - på Google finner jag mest hur man gömmer kablagen på bästa sätt, med mina söktermer. Har någon några bättre förslag än de jag har skakat fram tro? Tack på förhand