rekommendera riktigt bra trådlös laddare för iphone xs max, apple watch series 7 & airpods pro (2021)

Permalänk
Medlem

rekommendera riktigt bra trådlös laddare för iphone xs max, apple watch series 7 & airpods pro (2021)

Är på jakt efter någon kombinerad lösning för att ladda min iphone xs max, apple watch series 7 och airpods pro (2021).

Först hittade jag "Belkin Boost Charge Pro 3-in-1 Wireless Charger with MagSafe" (länk). Men insåg rätt snabbt att jag inte kan använda den då jag har en iphone xs max som inte skulle sitta särskilt bra där.

Sen hittade jag "Belking Wireless Charging Dock for Apple Watch/Iphone" (länk), som dessutom verkar kunna ladda airpods. Men efter att ha kollat igenom ett antal reviews så verkar den lida av spolljud och eftersom jag ska ha den jämte sängen så är jag tveksam. Kanske någon har erfarenheter kring denna och ha den jämte sängen?

Kan ju inte ha magsafe till min iphone, men kan samtidigt ha magsafe till mina airpods och apple watch.
Så, någon som kan komma med något tips på bra laddare för mina enheter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av naaw:

Är på jakt efter någon kombinerad lösning för att ladda min iphone xs max, apple watch series 7 och airpods pro (2021).

Först hittade jag "Belkin Boost Charge Pro 3-in-1 Wireless Charger with MagSafe" (länk). Men insåg rätt snabbt att jag inte kan använda den då jag har en iphone xs max som inte skulle sitta särskilt bra där.

Kan ju inte ha magsafe till min iphone, men kan samtidigt ha magsafe till mina airpods och apple watch.
Så, någon som kan komma med något tips på bra laddare för mina enheter?

Det är inte så att man kan komplettera med något slags magsafe fodral till XS Max? Eller är det någon mer aktiv funktion än bara magneter?

Jag har iaf den laddaren och är extremt nöjd. Nattaddar en 12:a på magsafen, min apple watch 7:a samt jobbluren som är en iPhone SE. Då och då kör jag även mina Airpods pro på den.

Visa signatur

SPELA: 13900K - Gaming X Trio 4090 - Fractal North
LEVA: OnePlus 12 - MacBook Pro M4 Pro 14"
PLÅTA: Canon C70, R3, 1DX mkII, BMPCC6K
LYSSNA: KRK Rokit RP8 G4, Beyerdynamic DT 1990 PRO
FLYGA: DJI FPV, Avata

Permalänk
Medlem

Nej något skal till min telefon är inte aktuellt. I alla fall inte ett med en ful synlig magsafe på. dessutom hittade jag bara magsafe skal till min telefon på aliexpress och liknande. Eller suspekta försäljare på amazon.