Permalänk
Medlem

Ender 5 plus 3-d skrivare

Hej, jag har en Creality Ender 5 plus som stått oanvänd sedan jag kalibrerade den efter köp för strax över 2 år sedan 2020-06-04 för att min vän skulle göra modeller och jag skulle printa men det blev inte av så nu får den gå till en ägare som faktiskt använder den.
Det ingår också en "stekspade" samt 2 rullar med filament.

Utgångspris 3000kr
Köp nu 4000kr

Skrivaren säljs monterad och vid upphämtning endast så det kan vara bra med bil, jag kan fixa en flyttkartong om det behövs.
Hämtas upp vid fridhemsplan mellan 19:30-22 vardag / 10-22 helgdag, adress ges ut i pm till köparen av skrivaren.

Bilder på själva enheten ordnas i helgen då jag för tillfället är kattvakt på annans plats, det som läggs upp nu är bara direkt från nätet. Skall även se om jag hittar de extra munstycken till extrudern, om dem hittas så ingår det utan extra kostnad så räkna inte med dem när ni lägger bud.

https://www.webhallen.com/se/product/315428-Creality-Ender-5-...
https://www.webhallen.com/se/product/313117-BuildTak-spatula

Fysiskt kvitto finns ej, digitalt bevis på köpet finns på mitt webhallen konto.
Inget slutdatum för annonsen är satt.
Jag förbehåller mig rätten:
- Att välja vem jag säljer till.
- När jag känner mig nöjd med budgivningen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Synd att man bor så långt bort annars hade jag varit intresserad :/

Visa signatur

Fractal Design North XL Svart | ASUS TUF Gaming B650-E WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 32GB DDR5 6000MHz Vengeance | ASUS GeForce RTX 4080 Super 16GB TUF Gaming OC | Corsair RM850e ATX 3.1 | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB | Linux Mint

Permalänk
Medlem

Har velat prova 3D printing ett tag men inte tagit mig an det än.

Vore ett bud på 2500kr för lågt att överväga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Capitalk:

Har velat prova 3D printing ett tag men inte tagit mig an det än.

Vore ett bud på 2500kr för lågt att överväga?

Tyvärr är 3000 det lägsta jag kan gå med på i dagsläget.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr Tjena, 3000:-, om jag kan hämta den senast söndag
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

5800x3d, 32 GB G.SKILL Trident Z RGB @ 3800 MHz CL16, X570i Strix, RX 7900 XTX Nitro+, Samsung 990 2TB, CM V850w, EK Magnitude CPU block, 240+120 PE rad, 2x240 PE extern radiator, stadig ström av kaffe (till mig, inte datorn...)

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad