Känns som folk drar på lite väl stora växlar gällande detta. Som om det är en mänsklig rättighet Netflix försöker begränsa eller något när det i praktiken är icke tänkt mygel med konton mellan folk de i praktiken vill få bukt och inget annat. Finns ju säkert flera smidiga sätt de kan, och kommer, göra detta på utan att de omedelbart behöver ses som djävulen eller krösus sork kan jag ju tycka.
Förstår att många kanske tycker det är onödigt dyrt om man är ensam eller i allmänhet vill spara så mycket stålar man kan, men nu sker det ju uppenbarligen på ett sätt Netflix inte tänkt sig, men de har tolererat det. Fram till nu.
Jag tycker också det är dyrt med alla tjänster. Så jag betalar bara för en om jag ska se något. Annars sparar jag de stålarna varje månad. Det är inte raketforskning. Problemet här är utan tvekan en blandning mellan lathet, bekvämlighet och snålhet. Uppenbarligen en knepig mix med tanke på hur defensiva många blir när det riskerar att tas från dem. Man har myglat och vet det själva, trots det försöker man vända på det och få det till att Netflix gör fel/är onda.
Eller är jag ute och cyklar här? Missar jag något uppenbart?