Harmony Elite universalfjärr, Logitech Z906

Permalänk
Medlem

Harmony Elite universalfjärr, Logitech Z906

Hej,

Jag säljer dessa två produkter då dom har blivit ersatta och används inte längre. Både fjärrkontroll och högtalare fungerar utmärkt. Betalning sker via Swish innan jag skickar eller på plats vid upphämtning.

Logitech Harmony Elite:

Fjärrkontroll inkl. dockningsstation, mottagare, 2st IR-förlängare och två strömkablar. Både fjärr och mottagare är fabriksåterställda. Fungerar perfekt.

Fjärrkontrollen är väl omhändertagen. Normalt eller mindre än normalt slitage. Skulle nästan vilja påstå att delarna är i "nästan nyskick".

Saknar kartong och manualer. Kan skickas.

Pris: 1300kr inkl. frakt.
---------------------------

Logitech Z906 högtalare:

OBS!! Fjärrkontrollen saknas! I fint skick med normalt slitage. Inga tydliga repor eller liknande. Väl omhändertagna. Högtalarkablage ingår men är inte med på bilden.

Subben är tung och denna blir svår att skicka. Hämtas hos mig strax utanför Askersund. Inga manualer eller kartong.

Pris: 1000kr

Läs hela annonsen här

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem

Är inte intresserad av att köpa nått, mer intresserad på vad du har bytt ut din Harmony Elite till. Har varit sugen att byta ut min ett tag, men inte hittat någon bra ersättare.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av {SWEC}Rool82:

Är inte intresserad av att köpa nått, mer intresserad på vad du har bytt ut din Harmony Elite till. Har varit sugen att byta ut min ett tag, men inte hittat någon bra ersättare.

Enheter som styrs via CEC 😀 Det finns ingen riktig ersättare till Harmony Elite!

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem
Skrivet av nu1mlock:

Enheter som styrs via CEC 😀 Det finns ingen riktig ersättare till Harmony Elite!

Mjo CEC är ju bra i sig, men det är ju lite drygt att inte kunna stänga av TV'n t.ex. när man bara vill lyssna på musik.
Och stänger man av CEC på bara TV'n så är man ju där igen att behöva ha flera dosor framme och fippla med.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av {SWEC}Rool82:

Mjo CEC är ju bra i sig, men det är ju lite drygt att inte kunna stänga av TV'n t.ex. när man bara vill lyssna på musik.
Och stänger man av CEC på bara TV'n så är man ju där igen att behöva ha flera dosor framme och fippla med.

Jag har inte det problemet och har inte använt Harmony Elite sedan i julas.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem

Säg till om du har vägarna förbi sthlm eller kan tänka dig frakt på Z906

Permalänk

Hej

Intresserad av Logitech Z906. Jag bjuder 500 kr kontant vid hämtning på valfri plats i Askersund.

hälsningar
Jerker