Nyheter och notiser

Inga träffar

Recensioner och artiklar

Inga träffar

Diskussionsforum

Inga träffar

Galleriet

Inga träffar

Marknad

Inga träffar

Medlemmar

Inga träffar

Tävla och vinn värstingdator!

Geforce 1070, i5 6600K, Z-170A, DDR4 ram, kylare

Permalänk
Medlem

Geforce 1070, i5 6600K, Z-170A, DDR4 ram, kylare

Hejhopp!

Tänkte sälja mina gamla komponenter som jag aldrig haft ork för att lägga upp till försäljning. Dessa har legat på hyllan ett par år och är inköpta av mig och använda endast av mig. Eftersom de stått ett tag har jag inte provat dem, men de funkade helt felfritt när jag hade dem i min burk.

Inköpsdatum 2015 någon gång från Inet, fan vad tiden flyger, och kvitto finns (förutom ram-minnet för jag råkade vara trög och köpa DDR3 så köpte DDR4 i någon lokal pruttbutik och sa nej tack till kvittot).

- Nvidia Geforce GTX 1070 8 GB Gaming X
- ASUS Z170-A
- 2x8 GB Vengeance LPX DDR4 3000 MHz
- i5 6600K 3.5 GHz 6MB
- Cooler Master Hyper 212 Evo

Notera att moderkortet, cpun och kylaren sitter fastmonterade och jag säljer endast alla tre ihop, kylaren var ett helvete att montera.

Komponenterna ges utan förpackning och hämtas i centrala Norrköping, om jag inte får några intressenter öppnar jag upp möjligheten för frakt.

Vettefan vilket pris jag tänker mig men får nog en känsla ganska omgående efter lite bud. Bud kan ges endast på gpun eller resterande eller hela listan.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar på 500kr kan nog ev komma och hämta:)

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

700kr + hämtar

Permalänk
Medlem

800 kan nog ev hämta

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:Skrivet av Yoyo3355:

700kr + hämtar

Citat:Skrivet av QnoX:

800 kan nog ev hämta

Jag tänker mig 1000 kr för grafikkortet och 1500 för resten, men som paketpris 2000 kr. Testar så ett tag så får jag se.

Permalänk
Medlem
Citat:Skrivet av eLyte:

Jag tänker mig 1000 kr för grafikkortet och 1500 för resten, men som paketpris 2000 kr. Testar så ett tag så får jag se.

absolut lycka till, mitt bud refletrerade potentiellt döda produkter

Visa signatur

Permalänk
Medlem

absolut lycka till, mitt bud refletrerade potentiellt döda produkter

Jag förstår, nej de har funkat och ska inte vara några problem med. De byttes ut på grund av uppgradering för ett tag sedan

Permalänk
Medlem
Citat:Skrivet av eLyte:

Jag förstår, nej de har funkat och ska inte vara några problem med. De byttes ut på grund av uppgradering för ett tag sedan

jo men när dom ej är testade i närtid och legat flera år, troligen inget problem men har haft ett moderkort som dött på sådand sätt var i sin orginallåda men var bara död efter nått år :S

Visa signatur

Permalänk
Medlem

om du kan garantera pengarna tillbacka om nått mot förmodan är paj så skulle jag kunna tänka lite på det

Visa signatur

Permalänk
Medlem

om du kan garantera pengarna tillbacka om nått mot förmodan är paj så skulle jag kunna tänka lite på det

Det låter helt rimligt, du kan få testa det i någon dag tills du monterat in komponenterna om det gör dig trygg.

Permalänk
Medlem

Prylarna finns kvar och har sänkt priset till 1750 kr

Permalänk

1200 + frakt