Tele2 Playstation 5 ångerrätt.

Permalänk
Medlem

Tele2 Playstation 5 ångerrätt.

Hallå alla här inne, bundit upp mig hos Tele2 på två årigt bredband där det ingick ett Playstation 5 kostnadsfritt, kostnadsfritt enligt orderbekräftelsen också.

Nu är ju internet inte jättebra mot vad jag haft innan, så kommer säga upp det. Playstation 5 är fortfarande oöppnat, är det bara att man skickar det till samma adress som övrig hårdvara? Det lilla jag använt mig av tjänsten får jag betala, tänkte mest på Playstationet som jag inte har nyttjat som ingick när jag bundit upp mig så kommer ju inte betala något värdeavdrag.

Permalänk
Medlem

Du har alltså fått din? Jag kämpar fortfarande att försöka få tag i mitt PS5. Över en månad har gått :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brinnx:

Du har alltså fått din? Jag kämpar fortfarande att försöka få tag i mitt PS5. Över en månad har gått :/

Jag har sett att många inte fått sina, jag kontaktade support faktiskt och de sa att de väntar ut ångerrätten tills den gått ut innan de skickar ut konsolerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RKN125:

Jag har sett att många inte fått sina, jag kontaktade support faktiskt och de sa att de väntar ut ångerrätten tills den gått ut innan de skickar ut konsolerna.

Så du har ingen ångerrätt kvar? Men ska ångra köpet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Squallie:

Så du har ingen ångerrätt kvar? Men ska ångra köpet?

jag hade ångerrätt kvar när jag skrev inlägget så för mig är det lugnt, men tänkte mer på din situation varför du inte fått, jag låg på om att få det utskickat.

Permalänk
Medlem

Hej!

Någon som fått sitt som beställde i mitten/slutet av december? Jag beställde 16/12 och la in EMEI och kvitto den 18/12.
Det har nu gått 44 dagar, så jag skrev till dem igår, och fick svar idag:

Hej,
Vi vill be om ursäkt för den försening som uppstått. Flera företag samarbetar för att genomföra kampanjerna, men tyvärr har distributören stött på problem som har lett till att varorna inte har anlänt till lagret i tid.
De arbetar nu intensivt för att säkerställa att produkterna skickas så snart de ankommer till lagret.
För att underlätta din leverans rekommenderar vi att du laddar ner Postnords app, eftersom deras SMS-aviseringar inte alltid fungerar optimalt. Paketet kommer att skickas från Tele2 c/o Modino AB, och du kommer att få en notis i appen när Postnord tagit emot ditt paket.
Kampanjen är nu i gång igen, och produkterna skickas ut i den ordning registreringarna inkom. Eftersom det inte går att göra några undantag, är det svårt att säga exakt när din gåva kommer att levereras, men vi kan bekräfta att processen har återupptagits."

Otroligt dåligt att man inte bara drar ut ett mail och säger "bla bla bla försening osv".