Permalänk
Medlem

Power Live-event 2024-11-17

Ni som kollar på power eventet, hur f## kommenterar man ens? Finns inga som helst instruktioner?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Ni som kollar på power eventet, hur f## kommenterar man ens? Finns inga som helst instruktioner?

kommentarsfält är avstängd haha

Visa signatur

Ryzen 7 5700x @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

De körde live via facebook sist vilket behövdes för att kommentera men erbjudanden kunde man shoppa direkt från hemsidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zargoz:

kommentarsfält är avstängd haha

vilket fiasko, det är via FB, men det står ingenstans att det är FB, ingenting på hemsidan där LIVE:en syns. Hur tror de att folk ska hitta? LOL

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

vilket fiasko, det är via FB, men det står ingenstans att det är FB, ingenting på hemsidan där LIVE:en syns. Hur tror de att folk ska hitta? LOL

Perfekt också att iPhone 13 de ska ha på erbjudande är slut i lager direkt kl 18.30 när eventet drar igång 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskip:

Perfekt också att iPhone 13 de ska ha på erbjudande är slut i lager direkt kl 18.30 när eventet drar igång 👍

Du måste kommentera på live eventet, de har inte pratat om telefonen än, så när dom nämner telefonen, så kommer de be dig skriva "JA TACK 104" (Bara exempel. Så får du en direktlänk till köpsidan.

Så in med dig på FB sidan,

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskip:

Massa varor som står som slutsålda och det bara snurrar när man lägger något som finns kvar i kassan, så dåligt uppstyrt.

Orkar inte ens se liven mer, tycker de är rätt fjantigt när snubben ska "gissa" priset och gissar långt över som att han inte redan vet det faktiska priset Och sen reagrerar som det är årets deal fast de ofta är nere på liknande pris (I detta fallet eltandborsten).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Du måste kommentera på live eventet, de har inte pratat om telefonen än, så när dom nämner telefonen, så kommer de be dig skriva "JA TACK 104" (Bara exempel. Så får du en direktlänk till köpsidan.

fast det enda som händer när du kommenterar där är att du får en länk till produkten i messenger, samma länk som redan finns… provade med airfryern och den var slutsåld före, under och efter de presenterade den.

Permalänk
Medlem

Så om man inte använder FB kan man inte ta del av några erbjudanden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Proxann:

Så om man inte använder FB kan man inte ta del av några erbjudanden?

Jo, bara sök upp grejen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

palla ha sån event...

Visa signatur

Ryzen 7 5700x @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

JA TACK 121 ger länk till iPhone 13. Spelar dock föga roll när den är slutsåld….

Permalänk
Medlem

Hahaha stör mig på alla som fortfarande skriver "spin the weel" för kung och fosterland. De fattar inte, att den delen är över för tillfället. Man skriver ju det strax innan hon skall börja,

"Bättre priser än på Black Friday" jo tjena

Permalänk
Medlem

Jag vann iaf ett par hörlurar

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Var precis in och kikade på Power Live.. Jösses.. Rörigt och stressigt. Varför kör de inte detta event på Youtube likt Inet gör? Detta var ju bara hemskt.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D - Moderkort: ASUS ProArt B650-Creator - CPU: AMD Ryzen 7800X3D - CPU-kylning: EK-AIO Elite 360 D-RGB - GPU: ASUS Prime, RTX 4070 Super. Minnen: Kingston Fury Beast 32GB @ 6000 MT/s - Lagring: Kingston Fury Renegade 2 TB. PSU: Corsair RM750e

Permalänk
Medlem
Skrivet av Metric:

Var precis in och kikade på Power Live.. Jösses.. Rörigt och stressigt. Varför kör de inte detta event på Youtube likt Inet gör? Detta var ju bara hemskt.

Jag kan tänka mig att det fortfarande finns en del folk som kollar eventet från power.se direkt, och inte fattar hur man skall kommentera. Detta var det mest rörigaste jag sett på ett tag.

Permalänk
Medlem

Otroligt haveri!

Permalänk

Försöker köpa galaxy buds 3 men hittar inte "Ja tack" siffrorna

Permalänk
Medlem

Är det någon som ens lyckas lägga något i kassan? Står bara och snurrar även om jag gick genom länken i streamen.

Permalänk
Medlem

Någon som skakat fram alla länkar än och hittat något kul?

Permalänk
Medlem

Har dom något bra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av terminator94zozo:

Försöker köpa galaxy buds 3 men hittar inte "Ja tack" siffrorna

Tror det är 118. Testa dig fram 🤷‍♂️

Permalänk
Medlem

En surfplatta med 256 megabyte minne kanske man skulle slagit till på.

Permalänk
Medlem

Hur får man tag på länkarna? Sida är seg som sirap och får ingen rabatt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dhanjel:

😅👍

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D - Moderkort: ASUS ProArt B650-Creator - CPU: AMD Ryzen 7800X3D - CPU-kylning: EK-AIO Elite 360 D-RGB - GPU: ASUS Prime, RTX 4070 Super. Minnen: Kingston Fury Beast 32GB @ 6000 MT/s - Lagring: Kingston Fury Renegade 2 TB. PSU: Corsair RM750e

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dhanjel:

Finns på elgiganten för samma pris (klubb pris)
Utan deras skit stream!
https://www.elgiganten.se/product/mobiler-tablets-smartklocko...

Sen kan ni använda koden Tex 10 istället 09.
Men deras sida buggar otroligt mycket just nu.
Hisense 75" 7990:- 10 i lager, inte konstigt det tar slut efter 5sek..

Jag och min bror har tagit in alla koder, men allt är slut efter 30sek.
Tex Samsung Tab S9 hade dem 10 i lager...

Och ingen verkar veta hur dem väljer ut "vinnarna" i deras hjul..
Ingen som säger tex, tack, jag vann etc.. borde man väl göra?

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x6TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

"Du har hela 12MB ramminne!" 🤦‍♂️

Permalänk
Medlem

Nej det verkar allmänt stökigt, försökte få skrivaren då jag behöver en scanner. Men den bara står och snurrar.

Permalänk
Medlem

Jag säger "Nej tack!" till detta event.

Permalänk
Medlem

Hahaha detta var det sjukaste. Vi har fler folk på tiktok än FB-eventet, och de verkar inte fatta att "spin the wheel" samt "ja tack" inte fungerar på tiktok, utan det är enbart FB, trots detta så är det tusentals kommentarer som strömar in "JA TACK" .