Permalänk

Samsung tv fullt lagringsutrymme.

Jag har tidigare haft ett usb i tv där kan jag välja vilka appar som ska installeras på interna lagringsutrymme eller usb utrymmet.

Men nu verkar detta inte gå längre.
Jag har skrivit med Samsung support men de vet inte hur man kan ändra / lägga till usb i tv så det blir nytt lagringsutrymme.

Någon här som vet hur man kan ändra detta?

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Jonas_latt:

Jag har tidigare haft ett usb i tv där kan jag välja vilka appar som ska installeras på interna lagringsutrymme eller usb utrymmet.

Men nu verkar detta inte gå längre.
Jag har skrivit med Samsung support men de vet inte hur man kan ändra / lägga till usb i tv så det blir nytt lagringsutrymme.

Någon här som vet hur man kan ändra detta?

Vilken modell är det du har?

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Skrivet av NordhNet:

Vilken modell är det du har?

UE55NU7305KXXC

Permalänk
Bildexpert 📺

Gissar på att lösningen är att fabriksåterställa TV:n och därifrån konfigurera ett nytt USB-minne med tillräckligt storlek. Modellen är lanserad 2018 så tekniskt sju, snart åtta år gammal och dessutom den allra enklaste modellen från Samsungs 2018-utbud med följaktligen enklaste hårdvaran för sin tid. Den kan vara på sista versen i fråga om att fungera i takt med att appar och tjänster utvecklas och blir mer och mer krävande.