RTX 5080/5090 lagerstatus

Permalänk
Skrivet av Taggen86:

Jag och många andra köpte våra 5090 fe 5 feb. Tror inte det finns någon mönster mer än att mellanrummen mellan drops verkar bli längre o längre

Aha ok, tack för det, då får vi se när nästa drop kommer, spännande detta,

Permalänk
Medlem

Jag vill tipsa om att sharkgaming.se fortfarande har "lösa" 5070 kort i lager.
Se här: https://sharkgaming.se/datorkomponenter/grafikkort?filter_ram...-

Och om man går in på config på deras stationära datorer så kan man fortfarande byta till ett par olika 5080-kort, och även ett 5090 vad det verkar som.
Se här: https://sharkgaming.se/mighty-deep-blue-gaming-pc#bundleConfi...

Prisa gud. Mvh

Visa signatur

Monitor: |Samsung Odyssey G9, 49", 1000R curved| 2x Lenovo 32" |

PC: AMD Ryzen 9800X3D | GeForce RTX 4070 | ASUS X870-P Prime WIFI | Kingston Fury Beast RGB DDR5 6000MHz | Lian Li O11 Dynamic EVO White | Samsung 990 PRO M.2 NVMe 2TB |

Laptop: ASUS ROG Strix Scar III G731GV | i7 (9750H) | RTX 2060 6 GB | 16GB DDR4 3200 MHz | 14.568 kg | xD

Permalänk
Moderator
Moderator

Eftersom tråden avhandlar lagerstatus på grafikkorten har ett gäng inlägg som fastnat i andra tankar raderats. Vill ni ha köpråd eller prata annat som inte är kopplat till trådens ämne finns gott om plats att tillgå i forumet i övrigt

- MOD

Visa signatur
Permalänk

Hejsan på er,
Eftersom alla verkar köra med bottar och scripts mm och sno alla graffen för oss gamers så vill jag tipsa om en möjlighet.
Jag gick in på "tillägg" i browsern och la till Distill, det är en web monitor, där kan man ställa in att kolla förändringar på en websida, och kanske se om nåt som inte finns helt plötsligt blir tillgängligt,
Värt ett försök tänker jag,
Lycka till

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alfred E Neuman:

Hejsan på er,
Eftersom alla verkar köra med bottar och scripts mm och sno alla graffen för oss gamers så vill jag tipsa om en möjlighet.
Jag gick in på "tillägg" i browsern och la till Distill, det är en web monitor, där kan man ställa in att kolla förändringar på en websida, och kanske se om nåt som inte finns helt plötsligt blir tillgängligt,
Värt ett försök tänker jag,
Lycka till

Tack! Ska fundera på om jag borde börja använda nåt sånt, nu sitter jag här och refreshar mina tabs då och då. Det närmsta jag använt, och som jag kan tipsa om, är Notify-FE. Den plingar till när det kommer in FE-kort på Nvidias hemsida.

Permalänk
Skrivet av portia:

Tack! Ska fundera på om jag borde börja använda nåt sånt, nu sitter jag här och refreshar mina tabs då och då. Det närmsta jag använt, och som jag kan tipsa om, är Notify-FE. Den plingar till när det kommer in FE-kort på Nvidias hemsida.

Grymt och tack för detta tips! Fungerar detta på mobilen också? Plingar det till i mobilen när man har låst skärmen? 😃

Permalänk
Skrivet av Blackfear:

Grymt och tack för detta tips! Fungerar detta på mobilen också? Plingar det till i mobilen när man har låst skärmen? 😃

Mycket bra tips, kolla även tillbaka på sidan 4 i chatten med scripttips från MystiX, nu hjälps vi åt att fånga korten