Finns det någon hemsida där man kan se den billigaste av alla 9070 XT?

Permalänk

Finns det någon hemsida där man kan se den billigaste av alla 9070 XT?

Finns det någon hemsida där man kan se den billigaste av alla 9070 XT versioner?
Jag bryr mig inte nämnvärt vilken AIB av 9070 XT, vill bara ha den billigaste.
Finns det någon hemsida där jag kan prenumerera på det på ett smidigt sätt?
Prisjakt erbjuder inte detta vad jag vet.

Permalänk
Medlem

Räcker det inte med att filtrera ut 9070 XT och sortera efter pris på prisjakt? Se nedan länk.
https://www.prisjakt.nu/c/grafikkort?114854=44317&direction=a...

Visa signatur

Also found as @piteball@mastodon.rockhost.se
vSphere Node - Dell PowerEdge R720xd, Xeon E5-2690, 272GB, 3TB SSD, Nvidia Tesla P4
XCP-ng Node - Dell PowerEdge R720xd, Xeon E5-2697v2, 256GB, 2TB SSD
Xpenology Storage - SuperMicro X10SLL-F/SC825TQ, Xeon E3-1231 v3, 16GB, 90TB HDD
Xpenology Backup - Dell PowerEdge R230, Xeon E3-1220v6, 16GB, 12TB HDD

Permalänk
Medlem

Via Pricerunner, RX 9070 XT i lager

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X | MSI RTX 3060 Ti Gaming X Trio | Cooler Master HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem

Skulle tyvärr rekommendera komponentkoll.se eller pricerunner, använder aldrig sistnämnda själv av ren princip utan kollar alla hemsidor själv hällre (är inte allt för många ändå) då prisjakt blivit extremt dåliga på att uppdatera sina länkar och priser.

Samt med tanke på hur lite det finns i lager så är det bästa att kolla manuellt på önskade butiker typ inet, komplett, NetOnNet, webhallen, power osv. Tar inte direkt lång tid, hade även rekommenderat att kolla caseking.de, dom må va i Tyskland men betyderligt mycket bättre än proshop och dom andra lite mer "ovanliga" butikerna i Sverige.

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Skrivet av Pitr-:

Räcker det inte med att filtrera ut 9070 XT och sortera efter pris på prisjakt? Se nedan länk.
https://www.prisjakt.nu/c/grafikkort?114854=44317&direction=a...

Jo jag kan göra det manuellt, men jag skulle vilja ha en prenumerera likt med produkter när det kommer prissänkningar.

Skrivet av Patriksan:

Det går inte att prenumerera automatiskt där heller tror jag?

Skrivet av norrby89:

Skulle tyvärr rekommendera komponentkoll.se eller pricerunner, använder aldrig sistnämnda själv av ren princip utan kollar alla hemsidor själv hällre (är inte allt för många ändå) då prisjakt blivit extremt dåliga på att uppdatera sina länkar och priser.

Samt med tanke på hur lite det finns i lager så är det bästa att kolla manuellt på önskade butiker typ inet, komplett, NetOnNet, webhallen, power osv. Tar inte direkt lång tid, hade även rekommenderat att kolla caseking.de, dom må va i Tyskland men betyderligt mycket bättre än proshop och dom andra lite mer "ovanliga" butikerna i Sverige.

Aha där ser man. Är för lat att göra det manuellt Jag hittar inte 9070 XT hos komponentkoll?