Samlingstråd erbjudanden Samsung-plattor Mars 2025

Permalänk
Medlem
Skrivet av isakk1:

Jag arbetar på distans och hade inte tillgång till en äldre mobil vid beställningen så skrev in min nuvarande som inbytesenhet för att kunna beställa innan lagret tog slut. Jag vill dock skicka in den äldre mobilen såklart, enligt denna paragraf verkar det ok och så korrigeras värdet i efterhand. Eller hur tolkar ni det?

<Uppladdad bildlänk>

Jag chattade med Samsungs support om denna fråga. För jag ville byta enheten mot en annan godkänd sådan i deras lista. Hon på chatten sa att det var möjligt, men att jag var tvungen att skapa ett ärende till dom om detta så de kunde meddela Foxaway. Gjort och sagt - Så dyker en annan nisse upp som svarar på ärendet och meddelar att jag måste skicka in enheten jag la upp - Fastän jag har skärmbilder på vad den andra sagt. Se vad denna person sa;

Citat:

Tack för att du kontaktade Samsung Shop.

Som jag blev informerad om Extra Inbytesrabatt på 2000kr. Om du vill behålla inbytesenheten och inte har genomfört inbytet, måste du betala tillbaka de extra 2000 kr eftersom erbjudandet är aktivt för inbytesalternativet och du måste slutföra det.

Om du har ytterligare frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss.
ha en trevlig dag!

Då påpekade jag igen vad den andra personen sa och fick svar enligt nedan igen efter några dagar;

Citat:

Tack för att du kontaktade Samsung Shop.
Jag ber om ursäkt om det förekom felaktig kommunikation. Enheten vi kan acceptera för denna beställning måste vara den inbytesenhet du lade till vid köptillfället. Jag hoppas att det besvarar din fråga.
Om du har ytterligare frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss igen!
ha en trevlig dag!

Visa signatur

KONSOL: Playstation 5
SKÄRM: Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV
GAMING PC: i5-13600KF / Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Pulse Gaming OC / Gigabyte Z790 UD AX / Corsair Vengeance RGB EXPO 32GB 6000Mhz / ADATA XPG GAMMIX S70 BLADE 2TB / Corsair iCUE H100i Elite Capellix XT / Corsair RM1000x Shift 1000W / Corsair 3000D RGB
GAMING LAPTOP: Razer Blade / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nucky:

Jag chattade med Samsungs support om denna fråga. För jag ville byta enheten mot en annan godkänd sådan i deras lista. Hon på chatten sa att det var möjligt, men att jag var tvungen att skapa ett ärende till dom om detta så de kunde meddela Foxaway. Gjort och sagt - Så dyker en annan nisse upp som svarar på ärendet och meddelar att jag måste skicka in enheten jag la upp - Fastän jag har skärmbilder på vad den andra sagt. Se vad denna person sa;

Då påpekade jag igen vad den andra personen sa och fick svar enligt nedan igen efter några dagar;

Jag har liknande erfarenhet, fick ett svar först när jag ringde direkt efter beställningen att det skulle vara ok men sen när jag skulle skriva IMEI nmr och bekräfta blev det precis som för dig att det inte längre var möjligt.

Mycket oklart hur det fungerar, en snabb googling och det verkar inte vara några problem i USA iaf.

Permalänk
Medlem

Någon annan som har problem med wifi på surfplattan? Har inga problem alls med samma wifi på alla andra enheter som är uppkopplade men på just surfplattan så dyker det upp ett utropstecken vid wifisymbolen och står "internet ej tillgängligt" extremt ofta. Tycker mig ha försökt allt möjligt för att lösa problemet utan någon framgång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Någon annan som har problem med wifi på surfplattan? Har inga problem alls med samma wifi på alla andra enheter som är uppkopplade men på just surfplattan så dyker det upp ett utropstecken vid wifisymbolen och står "internet ej tillgängligt" extremt ofta. Tycker mig ha försökt allt möjligt för att lösa problemet utan någon framgång.

Jag har fått det några ggr. Avaktiverar och aktiverar på wifi igen så funkar det. Får det inte heller på några andra enheter 🤔

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Har själv inga sådana problem.

Visa signatur

Ryzen 7 5700x @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av isakk1:

Jag har liknande erfarenhet, fick ett svar först när jag ringde direkt efter beställningen att det skulle vara ok men sen när jag skulle skriva IMEI nmr och bekräfta blev det precis som för dig att det inte längre var möjligt.

Mycket oklart hur det fungerar, en snabb googling och det verkar inte vara några problem i USA iaf.

Deras support hörde av sig igår och frågade vilken annan enhet jag ville skicka in, jag meddelade dem om detta inklusive IMEI och tänkte att de bör ju kunna meddela "Foxaway" om annan produkt. Märkligt att de ändå frågade och sedan kommer till nedan slutsats idag. Hur som haver. De bara att skicka in det man lagt upp om man ej chansar och ser vad de gör åt detta. Märkligt beteende ändå att de ej godkänner annan produkt som är hel och med i deras listor och att deras support sagt olika saker hela tiden.

Citat:

Tack för att du kontaktat Samsung Shop.

När du lagt order och acceterat den. Kan du inte ändra i ordern igen. Varken på köp eller Trade in.
För att man skall kunna ändra måste ordern annuleras och göras om på nytt,

Tack för din förståelse!

Visa signatur

KONSOL: Playstation 5
SKÄRM: Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV
GAMING PC: i5-13600KF / Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Pulse Gaming OC / Gigabyte Z790 UD AX / Corsair Vengeance RGB EXPO 32GB 6000Mhz / ADATA XPG GAMMIX S70 BLADE 2TB / Corsair iCUE H100i Elite Capellix XT / Corsair RM1000x Shift 1000W / Corsair 3000D RGB
GAMING LAPTOP: Razer Blade / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem
Skrivet av dartan:

Tycker dock det är konstigt, båda dessa koder, när de kom, hade sista förbrukningsdatum 30/3-25, 31/3-25 på DOTMS10.

Var hittar ni dessa koder? Känns som att Samsung ofta har riktigt bra erbjudanden med sina koder i kombination med Benify/mecenat men jag ser aldrig själv koderna förutom här..