Belkin Thunderbolt 2 Express Dock HD (Oanvänd)

Permalänk

Belkin Thunderbolt 2 Express Dock HD (Oanvänd)

Har en helt oanvänd (endast funktionstestad) Thunderbolt 2 docka från Belkin som är ett ovärderligt tillbehör för alla som har Macbook, iMac, eller Mac Mini med de äldre Thunderbolt 1- eller 2-portarna. Moderniserar och skyndar på din äldre Mac så den håller måttet i X antal år till.

Tillverkas inte längre och finns därför inte längre att köpa för humana priser. Billigaste just nu är 3.750 kronor i de stora butikerna.

Denna är i nyskick - till och med skyddsplasten sitter kvar runt om hela.

Portar:
- 3st USB 3.0 SuperSpeed (En på framsidan)
- 2st Thunderbolt 2 (En av dem används för dockan)
- 1st headset-jack på framsidan (3.5mm)
- 1st in/utgång för högtalare/hörlurar (3.5mm)
- 1st HDMI upp till 4K
- 1st Ethernet / Nätverkskabel

Strömadapter och original Belkin Thunderbolt 2 kabel ingår.

Nypris: 3.500 kr
Pris: 1.800 kr eller högstbjudande.

Vid smidig affär kan jag även skicka med en Thunderbolt till Displayport-kabel för datorskärm på köpet.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Du har lite för högt pris för en Thunderbolt 2 dockningsstation, när man kan få en ny Thunderbolt 3 för under 1000kr.
Prisjakt - Thunderbolt 3 Dockningsstationer för datorer

Permalänk
Skrivet av Neogeneric:

Du har lite för högt pris för en Thunderbolt 2 dockningsstation, när man kan få en ny Thunderbolt 3 för under 1000kr.

Belkin Thunderbolt 3 Express Dock HD till utförsäljning för 1 590 kr

Permalänk
Skrivet av Neogeneric:

Hela poängen är just att detta är den äldre Thunderbolt 2 som passar perfekt till äldre Mac-datorer. Helt oanvänd dessutom.

Jag kan dock tänka mig att gå ner i pris eftersom jag tyvärr inte har någon användning alls för den.

Permalänk

Har sänkt till 1200 kr nu hursomhelst!