Permalänk
Medlem

Xreal Air 2 Pro

Säljer ett par XREAL Air 2 Pro AR glasögon. Perfekt för dig som vill ha en portabel skärmupplevelse. Inkluderar originalkartong, fodral, näskuddar, USB-C kabel och tillbehör. Köpt till ytterligare 3d printade näskuddar som även dessa skickas med.

Sparsamt använd på resor med primärt en Steamdeck och är i så gott som nyskick.

Personligen valt att uppgradera till Xreal One och säljer därav dessa då jag ej har behov för båda.

3500kr + köpare betalar frakt eller möter upp i Sthlm

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad jag har sett på reviews så är dessa i regel mycket bättre än vad man tror vid första anblick, utan att ha testat dom. Vad tyckte du om dom?

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonhed:

Vad jag har sett på reviews så är dessa i regel mycket bättre än vad man tror vid första anblick, utan att ha testat dom. Vad tyckte du om dom?

Jag tycker att de är exceptionella för gaming, serier, filmer, twitch, youtube etc etc. Helt fantastiska att ha på t.ex en flight eller tågresa. Jobbar som utvecklare och skulle personligen inte koda med dem då texten inte är knivskarp vilket blir jobbigt efter ett par timmar.

Känslan är annars verkligen som att ha en fet TV framför sig. AR är nästan där att vara en 100% fullgod replacement för en skärm. Vi inte är riktigt där ännu men som ovan nämnt är de riktigt trevliga för gaming osv.

Jag är ju såpass nöjd med dem att jag köpte årets variant (Xreal One) via Amazon + mailboxde.com. Säljer dem enbart för att jag uppgraderat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob14:

Jag tycker att de är exceptionella för gaming, serier, filmer, twitch, youtube etc etc. Helt fantastiska att ha på t.ex en flight eller tågresa. Jobbar som utvecklare och skulle personligen inte koda med dem då texten inte är knivskarp vilket blir jobbigt efter ett par timmar.

Känslan är annars verkligen som att ha en fet TV framför sig. AR är nästan där att vara en 100% fullgod replacement för en skärm. Vi inte är riktigt där ännu men som ovan nämnt är de riktigt trevliga för gaming osv.

Jag är ju såpass nöjd med dem att jag köpte årets variant (Xreal One) via Amazon + mailboxde.com. Säljer dem enbart för att jag uppgraderat.

Ah, fan vad coolt!
Jag tror att det får bli mitt nästa större köp (Har låg inkomst så jag kan göra såna köp kanske var 3e månad ungefär).

I ärlighetens namn så är jag skeptisk till att dom är exceptionella för just gaming. Men jag litar på att dom är det för allt annat som du har tagit upp!

Det jag har svårt att tänka mig, men såklart inte har någon koll på egentligen, är att; bilden, skärpan och uppdateringsfrekvensen(?) skulle vara nog bra för dom spel jag spelar. Men då jag har så otroligt dålig koll på single player-spel och dylikt så ska jag nog inte ens gissa angående det.

Skulle dom däremot vara bra för bara ett av dom spel jag gillar så skulle jag bli överlycklig för jag har pratat om sådana här glasögon med vänner otaliga gånger nu och min förhoppning att man kommer ha sådana istället för skärmar i framtiden istället för för full-on VR eller Datorskärm.

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonhed:

I ärlighetens namn så är jag skeptisk till att dom är exceptionella för just gaming. Men jag litar på att dom är det för allt annat som du har tagit upp!

Det jag har svårt att tänka mig, men såklart inte har någon koll på egentligen, är att; bilden, skärpan och uppdateringsfrekvensen(?) skulle vara nog bra för dom spel jag spelar. Men då jag har så otroligt dålig koll på single player-spel och dylikt så ska jag nog inte ens gissa angående det.

Jag inser att jag talar från mitt allt mer boomer-gamerliv haha. Jag använder de primärt för spel som Baldurs Gate men även WoW när jag är på resande fot (streamandes från hemma PCn). Det är nog inte rätt produkt för t.ex CS och dyl 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob14:

Jag inser att jag talar från mitt allt mer boomer-gamerliv haha. Jag använder de primärt för spel som Baldurs Gate men även WoW när jag är på resande fot (streamandes från hemma PCn). Det är nog inte rätt produkt för t.ex CS och dyl 😊

Jag är ju halvgammal jag med och har faktiskt börjat spela andra spel med och mer så om du säger att det fungerar bra i baldurs gate tex så tror jag på dig!

Vill bara vara tydlig med att jag har inte råd att köpa denna, så du inte missuppfattar det här!

Men jag önskar dig lycka till, och tack för svaren!

Visa signatur