Permalänk
Medlem

Nokia 446 XPro 19”

Vet inte om man får be om köpråd här men gör det ändå....

En kille säljer en Nokia 446 XPro 19” för 2500 kr, är det värt pengarna , den är inte ens 3 år gammal

Permalänk
Medlem

har en sån skärm jag, och var nöjd som fasiken med den...

något jag alltid stört mig på är att dom du stänger av skärmen så håller den inte kvar inställningarna riktigt, blir alltid en svart kant på högre sida för mig men efter typ 10 min igång så ändras det tillbaks och blir vanligt...

dom har också en tendens att "blekna" i färgen, min har gjort det å det är lite halvtaskigt, har dock haft den i några år nu ...

Visa signatur

If you play a Nickelback song backwards you’ll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards you’ll hear Nickelback. - Dave Grohl

Permalänk
Medlem

Brukar finnas en färgreset på nästan alla skärmar av högre kvalitet, kika där.

Permalänk
Medlem

Asså är den värd pengarna ?

Asså är den värd pengarna ?

Permalänk
Medlem

Re: Asså är den värd pengarna ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jahac
Asså är den värd pengarna ?

ta och kolla på den så att den inte har börjat blekna så kan det vara värt det...

betalade 6500 för min, var helt ny på marknaden då ..

Visa signatur

If you play a Nickelback song backwards you’ll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards you’ll hear Nickelback. - Dave Grohl

Permalänk
Medlem

jag svarar NEJ,
hade en Nokia 446pro, sålde den tillsammans med gamla datorn...
den var stor, tung och hade tappat färgåtergivningen, lägg till 400-500kr så får du en helt ny samsung 959NF ...

Permalänk
Medlem

Kollat begagnade 19 tumms skärmar på blocket, det finns nästan nya för typ 1500:-

Visa signatur

Tobbe