Följ Black Week på SweClockers

FFXI Clan, Sweden!

Permalänk
Medlem

FFXI Clan, Sweden!

Tänkte höra lite med folket här om några är intresserade att starta en seriös FFXI clan!

Tänkte att vi kunde ha en bre o uppdaterad hemsida, där vi presenterar våra gubbar, nyheter, vad vi har gjort etc!

Lite att fundera på:

* Klanens namn, gärna ngt med Alliance, eftersom man får bara vara 6 eller ngt sådant i en grupp, men man kan vara i en alliance. Typ Dark Horizon Alliance, dåligt exempel men ändå!

* Vi behöver en bra hemside person, gärna med tillgång till forum!

* Multi klan, dvs inte bara en massa humans, utan en bra blandning!

* "mature" ppl bara, inga fjortisar som endast förstör och snackar en massa skit! Helst ålder omkring 20-30!

* Voice chat? Kanske använda TeamSpeak?

* Måste vara online minst ett par timmar i veckan!

Vad tycker ni?

En seriös och hårt arbetande klan vore väl ngt!

Ni som är intresserad, hör av er! Tillsammans kan vi fixa en grym klan som blir att räkna med!

Hörs

/G.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad, är även trevligt att man får adsl om ca 2 veckor så man kan lira lite oftare än på modem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Redcheat
Im on.

Im in you fool ...

Permalänk
Medlem

Nice!

Trevligt med lite nattugglor!

Skoj att ni hänger på!

Maila mig på typhoox@yahoo.com!

Skriv ner ålder, när ni kan lira, hur ofta, vilken ras och yrke, om ni vet! hemside kunskaper etc!

vore bra så vi kan få igång clanen!

tyvärr brukar det vara mkt snack och lite..ja..

men inte här, nu fixar vi detta!

Själv kommer jag vara en Vivo, dvs de små varelserna med Black Mage / White mage som yrke!

Klanen behöver alltså krigare, tjuvar, några fler magiker, hunters etc!

Jag har som mål att klanen ska vara mycket nära, ds bra familjekänsla med härliga medlemmar!

Hoppas att fler hänger på!

cu around!

/G.

Permalänk
Medlem

FFXI?

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

:)

Final Fantasy XI, Online!

Ett snäpp på måste att man har FF i generna! hehe!

hörs!

/G.

Permalänk
Medlem

goddamn...verkar skitcoolt nån som kan ge mig lite mer info? kommer det kosta pengar månadsvis, osv.?

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [LG Ultragear 27GP850 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Glorious Model O White] [Epos H3PRO]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bluppblupp
goddamn...verkar skitcoolt nån som kan ge mig lite mer info? kommer det kosta pengar månadsvis, osv.?

finns redan ute så det finns mycket att läsa och ja kostar pengar i månaden, tror 13 eller 15 dollar.

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Medlem

Blir spelet bra kanske man följer med.

edit: ok, det ser jäkligt bra ut. Måste testas!

Permalänk
Entusiast

har redan klan sedan länge. även om jag inte har spelet än http://www.tfagaming.com *lite reklam* hehe

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Keep those apps coming!

* Klan *

Vi är redan 2st och förhoppningsvis fler innan nästa vecka!

Tänkte också påpeka att BB är nästan ett krav, ett 56k modem kommer få det svårt!
Självklart räknas ADSL som BB

Som sagt, maila mig på typhoox@yahoo.com för att "anmäla er"

Vi behöver fortfarande alla raser, yrken!

En person med goda hemside kunskaper, +forum!

Hoppas se fler ansökningar!

Givetvis kommer vi hålla en röstning för namn på klanen, ledare, etc!

Hörs!

/G.

Permalänk
Avstängd

kan nån länka officiella hemsidan?

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem

Jag får väl se hur fast jag blir i spelet, men det kan väl inte vara omöjligt att man skulle kunna bli intresserad.

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

Är grymt sugen på o börja lira...

Var hittar jag spelet billigast. Kostar ju 49.99 dollar på Amazon.com 380 spänn + frakt (mot 549:- på webhallen.com).

Var beställer ni era spel ifrån?

Vad fick ni för score på benchmarken då?
http://www.playonline.com/ff11us/multimedia/download/bench/in...
Fick 6360 Low & 5650 High.
Passa på att kika på "demonstration" som ingår i benchmarken.
Då får du en bättre bild av hur spelet kommer se ut på din dator.

Visa signatur

Intel C2D E8400 3.0 Ghz | Arctic Freezer 7 PRO | Gigabyte GA-EP35-DS3 | CorsairXMS2 PC6400 4GB | Seagate SATA-7200.11 500GB| Powercolor 4850 512MB | Antec Sonata III

Permalänk
Medlem

Fick mellan 6000-6100. Har en del till att krämma ut av mitt graffikort dock så blir väl lite till.

Permalänk
Medlem

Darn!

Ni får ju grymt fina points!

Hamnade själv på 900 i Hög!

Klart, då har jag ju fortfarande mitt Geforce2 MX!

Snart så har jag ett 9600 PRO + 1Gb DDRAM minne!

Hoppas på ökning då! hehe!

Off, hemsidan!

http://www.playonline.com/ff11us/index.shtml

Glöm inte att kolla på Live, ser du hur spelet ser ut och ett par live ppl!

Hörs!

/G. ps. glöm inte att maila mig! ds.

Permalänk
Medlem

damn...jag fick 3600 på low...i benchmark 2 version 1.01.

Vet inte riktigt om jag kommer spela det..men det är lockande, har ju spelat ff 7,8 och 9.

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [LG Ultragear 27GP850 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Glorious Model O White] [Epos H3PRO]

Permalänk
Medlem

Jag e med, om jag får.

* Klanens namn - Ingen aning

* Hemside person - Inte bra på html, php, asp .osv

* Multi klan - Jag kommer vara något annat än människa

* "mature" 18nu. fyller 19 i april

* Voice chat. - Vist säg bara till vad vi ska använda

* Vara online - Minst en timme om dagen. Har tävlingar ibland. men det ska väl inte störa så mycket

* Inbiten FF spelare. Spelat MMORPG i 3 år och lite till.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Härligt!

Bra Uibi!

Maila mig på typhoox@yahoo.com så fixar vi det!

/G.

Permalänk
Medlem

Hemsida, Forum!

Uppdatering: Vi är just nu 3st. Sakta men säkert så!

Har ett par till på gång!

OBS!

Som sagt söker jag en duktig kodare, med tillgång till forum och gärna egen domän!

Eftersom jag själv inte kan HTML särsklit bra, eller har kunskap om domän reg och forum!

Jag är villig att hjälpa till med betalning av fourm, domän!

Men då gäller det att han som har hand om hemsidan och forumet är "kunnig" och kan uppdatera, hålla ordning på den nästan dagligen!

Vi får se hur det blir med hemsida!

Kanske inte är lika nödvändigt med hemsida som i tex EVE, där många corps har en hemsida!

som sagt, vill du vara med, maila mig! typhoox@yahoo.com

well, later!

/G.

Permalänk
Entusiast

jo folk har bra grafik kort.. mina 2400 high poäng på benchmarken ser så litet ut jämfört med era 6000+

Aja enligt en amerikanare i tfa så flyter det på bra som fan även om han bara har 2250p i high. Jag tror dom överdrivit lite i benchmarken skitmånga gubbar på skärm samtidigt osv vilket det inte kommer vara i spelet förmodligen.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag]
jo folk har bra grafik kort.. mina 2400 high poäng på benchmarken ser så litet ut jämfört med era 6000+

Aja enligt en amerikanare i tfa så flyter det på bra som fan även om han bara har 2250p i high. Jag tror dom överdrivit lite i benchmarken skitmånga gubbar på skärm samtidigt osv vilket det inte kommer vara i spelet förmodligen.

mm det e nog sant... man kan ju alltid hoppas

Visa signatur

Permalänk

låter jävligt nice.

Visa signatur

johnny blund

Permalänk
Medlem

Räkna med mig!!!!!

Permalänk
Medlem

Right on!

Härligt people!

Maila mig bara så jag kan skriva upp ert namn och mail! så jag vet vilka som är helt på!

typhoox@yahoo.com

troligtvis kommer jag igång med spelet i veckan, väntar på minne och grafikkort!

sen så!

Glöm inte att maila!

Ha d bra!

/G.

Permalänk
Medlem

Ni som spelar sen kan ju ge oss som inte spelat en liten recension sen. Berätta för och nackdelar...osv....köpte nyss SWG så det känns lite jobbigt och börja med ett till MMO spel.

Permalänk
Medlem

jag har fått mitt exemplar pakiterat enligt webbhallen och det kommer nog på tisdag... hoppas XD

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Bra!

Härligt U.

Mitt kommer snart också! men måste fixa mitt kort först!

min dator gapar tom, lite damm och sånt där bara!

så, när jag väl har bestämt mig köper jag ett g-kort och sen är det av!

passa er, min black magic kommer bli vass! dock med white som sub, så jag kan heal alla er galna warrios!

U, maila mig om du vill vara med!

cu

/G.

Permalänk

http://kefka.playonline.com/strmv1.asx
en ff11 live cam.
hyfsat nice lite jobbig ibland men man får se hur det ungefär serut lite dåligt att kameran inte fukuseras eller stannar up på battels:(
men hyffsad

Visa signatur

johnny blund