Körkorts teori via Program

Permalänk
Medlem

Körkorts teori via Program

Hej alla Sweclockare, jag tar förhoppningsvis körkort i April 04. Jag har kollat runt på olika "Plugga-körkorts-teori-i-datorn" program. Det jag hittat är Boniers trafikskola, men blivit avrådd från detta, är det någon som vet ett bättre program?

Väldigt tacksam för svar.

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk
Medlem

Jag är i exakt samma situation. Ska också ta körkort till sommaren hoppas jag, själv använder jag program som heter .. "Teorifrågor" och det är IMHO ganska ok, kanske inte så där jätte bra, men det funkar.

Men bäst är att testa lite olika. Skulle vara kul med lite tips

Visa signatur

~ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth. ~

Permalänk
Medlem

avrådd ? för att ?

körde bara det och klarade mej utan prob

Se bara till att du köper version 4.0 så att du får de senaste reglerna

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Bonniers var lite för lätt, men det funkar nog som träning ändå. STR:s program är vad jag har hört likast Vägverkets.

Permalänk
Medlem

Jag tog kk för andra gången för 3 år sedan (MC) och körde då bara bonniers (3.0). 1 slarvfel fick jag :). Dock kom man ju ihåg en del från bilkortet (5 år sedan) fast det var ju det gamla systemet så alla frågorna var ju helt nya.

Att läsa en teoribok samt köra igenom Bonniers är fullt tillräckligt för att klara teorin!

Permalänk
Medlem

Körde en tidig version av Bonners Trafikskola. Fanns nåt enstaka störande moment, annars tyckte jag och många flera att den är mycket bra! Körde mest B T och klarade teorin fint. Varför har du blivit avrådd?

Permalänk
Hedersmedlem

Jag använde bonniers trafikskola 1.0 för 5 år sedan när jag tog körkort.

Körde igenom skivorna innan jag började på trafiksskolan, blev förvånad över hur lätta permarna var, hade aldrig mer än 4 fel på någon perm och klarade teoriprovet med 2 fel.

Så för mig fungerade bonniers trafikskola finfint

Permalänk
Medlem

Värkar som många har använt Boniers och det fungerat bra, får ta och slänga ett öga på det. Tackar.

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...