World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem

Hunter är också en bra soloklass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Jag lyckades regga mig och logga in men alla servrarna verkar vara nere nu? :/

Hm, vad stod det på http://en.wow-europe.com/ egentligen?

Citat:

Please be aware that you will not be able to use your account before the start of the second phase.

Permalänk
Medlem

Jaha, fasen har inte börjat än... Aja, antar att den gör det efter maintenance-saken ikväll.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Det borde ju komma igång senare ikväll, men man vet ju aldrig.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Hoppas det inte är nere hela helgen. Nu har man tid att spela och jag skulle vara med och raida i helen.

Permalänk

Signade just up

edit: satan vad segt det går att ladda hem då. Har öppnat upp portarna som ska vara öppna, men ändå går det segt.

Visa signatur

Workstation: INTEL CORE I7 6700K | 32 GB DDR4 2133Mhz | ASUS STRIX GEFORCE GTX 1070 OC | ~ 3.7 TB | Windows 10 x64 | FRACTICAL DESIGN R4
Server: AMD PHENOM II X6 1055T | 32 GB DDR3 1600Mhz | ~ 10 TB | Vmware ESXI 6.0 | FRACTICAL DESIGN XL
NAS: Xeon(R) CPU E5506 @ 2.13GHz | 16 GB | 4x4TB ~ 7,5TB | UNRAID | FRACTICAL DESIGN XL
Laptop: Macbook Pro 13.3" Retina Early 2013 | 8192 MB | OS X Sierra

Permalänk
Medlem

man kan inte logga in än.. bara göra konton.
"Please be aware that you will not be able to use your account before the start of the second phase. "

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Ehhh, varför finns inte Sverige med i listan bland länder man bor i?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

de gör det...
Schweden!!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Isch been so stupid!

Edit:
Account man skapar, är det bara för beta eller är det "permanent"?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

bara för beta

Permalänk
Medlem

Blä, nu kan jag inte logga in längre
Har säkert med fas 2 att göra oxå.
edit: wie! \o/

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Inte blir ni trötta på mig?

Registrerat färdigt nu, men hur laddar man ner betan? (Man kanske inte gör det??)

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Vilken server kommer dom flesta vara på nu då ?

Visa signatur

Intel Core i7-4790K CPU @ 4.00GHz | MSI Radeon HD7850 2048MB TWIN FROZR III OC |Corsair Vengeance DDR3 PC3-12800 1600MHz (2x8GB) | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 - ATX / Intel Z97

Permalänk
Medlem

läs den andra tråden angående secound fase.. finns länkar där

Finns även en länk på sidan du gick till för att göra ett konto också

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Kan man köra betan, men i singelplayer-mode? eller måste man köra på en server (och betala??)

Permalänk
Medlem

Betan är gratis.

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Terminator
Kan man köra betan, men i singelplayer-mode? eller måste man köra på en server (och betala??)

Nej, det är ett MMORPG så du måste köra på en server, vilket inte kostar pengar eftersom det bara är beta.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

seriöst.. de som är 40+ har ju inget liv, då bör man ha suttit med wow minst ~6h /dag

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burtas
Vilken server kommer dom flesta vara på nu då ?

<- kommer hänga på PVP5 med mitt gille.

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
seriöst.. de som är 40+ har ju inget liv, då bör man ha suttit med wow minst ~6h /dag

Oss som lirat CB då? :/

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk

undrar när "fase 2" dra igång? någon som vet något?
http://en.wow-europe.com/ är ju inte så informativ på den punkten.

Visa signatur

The dream to awaken our world...You're out of control.I take control! Whose side are you on?I take no side...You're skating the edge.I am the edge!What you *truly* want, only I can give.You can't give it, can't even buy it, and you just don't *get* it.

Permalänk
Medlem

ingen som vet.. blizzard the allmighty vet

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

e de WoW-1.1.2-Installer-Downloader-enGB.zip som jag ska installera föratt kunna köra final betan??

Permalänk
Medlem

Vilken klass är den bästa just nu för solospelande? Hörde att Warrior var "under powered", är den det fortfarande?

Permalänk

Fixade mig ett open acount nu och jag ska lira alliance igen
men då är frågan vilken klass ska man köra?

jag skulle vilja ha en som levlar fort och valen just nu är väl druid, priest eller paladin.
så vilken av dessa tre levlar man snabbast med?

tejpis: warlock eller hunter är perfekt för solo

Visa signatur

Enduro for life :)

Permalänk
Medlem

Paladin levlar snabbt han.. totalspeltid 3 dagar och lvl 25 nu.. men då har jag inte direkt powerlvlat.

Funderar på att prova nån annan klass oxå.. rouge funderar jag på.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Kan en priest levla om han är solo eller får han bara exp genom party share typ?

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Paladin levlar snabbt han.. totalspeltid 3 dagar och lvl 25 nu.. men då har jag inte direkt powerlvlat.

Funderar på att prova nån annan klass oxå.. rouge funderar jag på.

Total speltid: 1 dag 4 timmar och har lvl 23 Rogue.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

maniak.. jävla buse.. powerlvlare där

Har rouge nån croud control spell?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf