Permalänk
Medlem

fan vad ful! Ungefär som snubbar som målar sina bilar i skrikiga färger. jag fattar inte vitsen med det. Varför vill man ha saker i fula färger??

Visa signatur

DIn mamma.
Crazy Frog - Kompis

Permalänk
Medlem

Skulle vart snyggare med pärlvit...ala iXBOX

Permalänk
Medlem

Usch... Gör om!

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk
Medlem

nej nej den är gö !!! inte göra om.
Är själv inte så bra på sådannt här med färger men men

Blått, chrome eller nått =D

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem

är färgen fluorocerande? isf kan det vara kewl bara för det... men annars ser det faktiskt lite ohyggligt ut. *heh* men om man vill sticka ut så var det väl lämpligt =P fluorocerande gul och rosa en najs ihop

Visa signatur

Main Fractal R5, 6700K, GTX 980 Ti, 32 GB DDR4 (4x8 GB), 2x240GB SSD, MSI Z170-A-G45
Old Fractal R3, 2500K, GTX 970, 16 GB DDR3 (2x8 GB), 120GB SSD, 2TB HDD, ASUS P8Z68-V Pro/Gen3
Lap Lenovo T440, 4300U, HD4400, 12 GB DDR3, 240 GB SSD
Htpc Mac mini Server (mid 2011), HD3000, 4 GB DDR3, 2x500 GB HDD

Permalänk
Medlem

Ta nån färg som verkligen skär sig, typ röd.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

hahaha usch...

Visa signatur

Main Fractal R5, 6700K, GTX 980 Ti, 32 GB DDR4 (4x8 GB), 2x240GB SSD, MSI Z170-A-G45
Old Fractal R3, 2500K, GTX 970, 16 GB DDR3 (2x8 GB), 120GB SSD, 2TB HDD, ASUS P8Z68-V Pro/Gen3
Lap Lenovo T440, 4300U, HD4400, 12 GB DDR3, 240 GB SSD
Htpc Mac mini Server (mid 2011), HD3000, 4 GB DDR3, 2x500 GB HDD

Permalänk
Medlem

Gult kan nog bli fint mot svart.

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk

Alltså... det är ju bubbligt och jävligt överallt. Ska du ha det så eller?

Visa signatur

In Flames we trust

Permalänk
Medlem

oj, oj, oj, oj, oj.... är allt jag kan få ur mig just nu.. =d

Visa signatur

- - -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Unforgiven
Alltså... det är ju bubbligt och jävligt överallt. Ska du ha det så eller?

Öhm, om du menar maskeringstejpen så ska det vara så ja =P

Permalänk
Medlem

Tja... ingen lär ju missa att du har en xbox när de kommer in i rummet iaf

Hursomhelst mycket bättre än första försöket

Permalänk
Medlem

Jag ska ge mig på den idag med chrome på sidorna, tror det kommer bli ganska bra, kanske kan slänga upp ett par bilder senare.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slint
fan vad ful! Ungefär som snubbar som målar sina bilar i skrikiga färger. jag fattar inte vitsen med det. Varför vill man ha saker i fula färger??

Du var mig ju en trevlig typ... Okej att man uttrycker sig om att det inte var snyggt, men "ful som fan" är lite onödigt att ta till. Försök vara lite trevligare i framtiden!

Btw, den nya lackeringen vart riktigt läcker... Men ta bort tejpen för mittenmärket

Permalänk
Medlem

Snyggt, mycket snyggt

Visa signatur

[Workstation] CPU: Intel Xeon E3-1240v5 + Noctua NH-U12S | MB: Supermicro X11SSH-LN4F | RAM: Samsung 32GB 2133MHz ECC DDR4 | SSD: 2x Samsung 850 Evo 500GB | GPU: Asus GeForce GTX 970 OC | CHASSI: Fractal Design Node 804 | PSU: Corsair RM650x |

| iMac 27" Late 2013 | MacBook Pro 13" Early 2015 | Server/NAS 36TB |

Permalänk
Avstängd

Smaken är som baken!Lite för skrikigt för min del,men det är ju betydligt snyggare än orginalfärgen

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raniz
Du var mig ju en trevlig typ... Okej att man uttrycker sig om att det inte var snyggt, men "ful som fan" är lite onödigt att ta till. Försök vara lite trevligare i framtiden!

Btw, den nya lackeringen vart riktigt läcker... Men ta bort tejpen för mittenmärket

Sorry, var inte meningen att låta otrevlig. Blev bara lite för upphetsad när jag såg x-boxen.

Visa signatur

DIn mamma.
Crazy Frog - Kompis

Permalänk
Medlem

Nu vart den ju riktigt snygg faktiskt

Permalänk
Medlem

Assnygg!

Visa signatur

Vill ha tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk
Medlem

Byt ut den gula färgen mot typ orange, sen i mitten sätter du nåt vitt eller svart märke, skit snyggt!

Permalänk
Medlem

Skitsnygg nu!

Permalänk
Medlem

Mohahah!

owned by me

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YocaL
Mohahah!

owned by me

Nu hänger jag inte riktigt med?

Permalänk
Medlem

jag tycker det blev het:D

Visa signatur

Dator1: Amd 2800+ 2,2GHz || 2*512Ddr || 2*160Gb S-ata (raid 0) || Radeon 9800se @ pro || 3dmark 03= 6258
Filserver: Dual p2 2*450Mhz || 4*128ecc sd ram || Maxtor ultra ata adapter || 200+160+80+80=520Gb ||
Mitt htpc projekt: [B]At --> "atx" [/B] lanrouter: [B]Lite plåt lite router [/B]

Permalänk

tyvärr måste jag säga att du gjort ett misstag, din fullträff som var innan blev till en snygg xbox utan samma värde när du ska sälja den sen...

Dock blev detta riktigt vackert..

Jag tycker att du ska ha Pärlan i mitten i Silver.. med texten i nån färg som du vill.. kanske som det var innan..
Eller om du nu ska sätta plexi, ha isf Vita lysdiodrar eller nått..
Och på on/off knappen sätter du gula runt om..

Då kanske den kan mäta sig med den Pinky Power Box som var innan.