Permalänk
Medlem

Mr_Lazy vad fick du punga ut för allt (Skärmarna då)

Visa signatur

System :: Aopen HQ08 :: Hiper Type-R 580W :: Gigabyte ATX nForce4 SLI :: AMD Athlon 3000+ :: TwinMOS 2 x 1024 PC3200 :: GeForce 6800 GT :: 2 x 200GB
Säljes :: 2 st 250 GB HDD Sata :: 8 st 120 mm fläktar
Mail :: Emil.hermansson@hotmail.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StltcH
Mr_Lazy vad fick du punga ut för allt (Skärmarna då)

de är köpta vid olika tillfällen men dellen var väll typ 5kkr och när jag köpte viewsonicarna så kostade de 4kkr eller nått men det var ju några år sen (iaf minst ett år sen)

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Min lilla hörna

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Snopet, köpte en datorrigg för 12000 kr typ, har tröttnat och har inte varit hemma på 3 helger eller något i rad... spelat spel 8 ggr på den hittils :(, jaja, det skulle gått på 19000 -> på db, så jaja

Brudar går före datorer...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Denethor
Snopet, köpte en datorrigg för 12000 kr typ, har tröttnat och har inte varit hemma på 3 helger eller något i rad... spelat spel 8 ggr på den hittils

Brudar går före datorer...

Jag e inte ensam! Nu förtiden går pengarna på kläder istället för datorn och som du så fint sa, Brudar går före datorn ^^

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk
Medlem

och så sitter jag här med min skitdator som jag använder all min lediga tid.. rättvist? NEJ!

aja, håller på med en liten (jätteliten) ombyggnad av mitt rum, slänger upp ett par bilder när det är klart och rensat.

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av axel_e
Va har du 5 datorer till om jag får fråga

Surfdator, speldator, filserver, webserver och en liten jag hitta på tippen jag leker med

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeTC
och så sitter jag här med min skitdator som jag använder all min lediga tid.. rättvist? NEJ!

aja, håller på med en liten (jätteliten) ombyggnad av mitt rum, slänger upp ett par bilder när det är klart och rensat.

Gör som jag då, jobba och slit Då har du dig en dag en rätt fin dator Har tagit mig 5år snart att få ihop den burken jag har (uppgraderingar osv osv).

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av docster
http://www.josephson-familytrust.com/linus/datorhorna.jpg

Min lilla hörna

Bang-stereo! Respekt!

Visa signatur

Min andra dator är en IBM 709
If there was hope, it must lie in the proles, because only there, in those swarming disregarded masses, eighty-five percent of the population of Oceania, could the force to destroy the Party ever be generated.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av docster
http://www.josephson-familytrust.com/linus/datorhorna.jpg

Min lilla hörna

funderade på att köpa det skrivbordet,, är du nöjd?

Visa signatur

'Let's put it this way: if you need to ask a lawyer whether what you do is "right" or not, you are morally corrupt. Let's not go there. We don't base our morality on law.' - Linus Torvalds

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av soft0
funderade på att köpa det skrivbordet,, är du nöjd?

har ett liknande galantbrrd och jag är super nöjd!

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av isecore
Bang-stereo! Respekt!

Den är grym

Citat:

Ursprungligen inskrivet av soft0
funderade på att köpa det skrivbordet,, är du nöjd?

Jättenöjd! Stabilt och bra!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
http://www.visit.se/~lakan/temp/hoho.jpg

Inte hos mig men det ser SÅ mysigt ut. *vilja ha*

"Ja, var la jag nu den där hårddisken..."

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk

får väl lägga in en uppdaterad bild av mitt lilla hörn då ^^

Moddning av chassit (Silverstone TJ06) kommer också snart

Visa signatur

Error: Keyboard not attached. Press F1 to continue.
< AMD Ryzen 7 5700X | ASUS ROG Strix B450-E | Corsair Vengeance RGB PRO 4x8GB 3200MHz | Sapphire Radeon RX 7700 XT >

Permalänk
Medlem
Citat:

Hur kan du sitta vid dator sådär? det der inte allt för skönt ut.

Visa signatur

i7-8700k, 16GB, GTX 1070, Samsung 850 512 GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olafett
Låter de där högtalarna bra? Såg ett par såna billigt i en lokal butik.

Ja dom låter riktigt bra! BTW hur mkt såg du dom för!??
Ja köpte mina för 999:-

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoosE__929
får väl lägga in en uppdaterad bild av mitt lilla hörn då ^^

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/DSC00458_copy...

Moddning av chassit (Silverstone TJ06) kommer också snart

Fint. Kul å se att jag inte är enda gitarristen här.:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoosE__929
får väl lägga in en uppdaterad bild av mitt lilla hörn då ^^

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/DSC00458_copy...

Moddning av chassit (Silverstone TJ06) kommer också snart

Är det en äkta fender stratocaster?

Permalänk
Medlem

Här sitter jag.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oli
Är det en äkta fender stratocaster?

yep yep, ska snart skaffa mig en ESP EC-1000 ^^, då blir d lira iaf!

Visa signatur

Error: Keyboard not attached. Press F1 to continue.
< AMD Ryzen 7 5700X | ASUS ROG Strix B450-E | Corsair Vengeance RGB PRO 4x8GB 3200MHz | Sapphire Radeon RX 7700 XT >

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Purgatory
Här sitter jag.

http://img.photobucket.com/albums/v646/purg/meinerum.jpg

Vild gissning - du gillar Iron Maiden?

Visa signatur

Min andra dator är en IBM 709
If there was hope, it must lie in the proles, because only there, in those swarming disregarded masses, eighty-five percent of the population of Oceania, could the force to destroy the Party ever be generated.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Purgatory
Här sitter jag.

http://img.photobucket.com/albums/v646/purg/meinerum.jpg

Dillchips is teh sheit!

Visa signatur

| Compucase 6k34bs | Asrock 939S56-M | AMD 64 3000+ @ 2,36Ghz | 1024Mb Ram | Gforce 7600GS | Atrix AT-520W (7v mod) | LG 48/16 Dvd-rom | Segate Barracuda 7200.9 80Gb | Arctic Cooling Silencer 64 Ultra (7v mod) | Zalman 92mm (7v mod) | Zalman Nb47-j + Vantec heatsink | Väldigt tyst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rille88
Jag e inte ensam! Nu förtiden går pengarna på kläder istället för datorn och som du så fint sa, Brudar går före datorn ^^

Exakt. Hehe. Köpte inte ett enda klädesplagg under hela våren. Everything goes to hardwares. Det är inte så lätt med 950 kr studiebidrag plus lönen som ligger mellan 7-900 kr i månaden. Vad tror ni alla pengarna gick till när jag slet hela sommaren? Det är inte lätt när man är besatt. Eller borde jag säga att jag har en hobby?

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Purgatory
Här sitter jag.

http://img.photobucket.com/albums/v646/purg/meinerum.jpg

kom igen, skala ner bilden lite ffs... orka skrolla i sidled när man sitter på 1600*1200...

farmboy: Dillchips is sheit!

Visa signatur

'Let's put it this way: if you need to ask a lawyer whether what you do is "right" or not, you are morally corrupt. Let's not go there. We don't base our morality on law.' - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Va ere för vfel på er pokjkar små,. ni har ki fför anf äsömte bilcer än ja ha rpå min omrsa * var lite på verkad när ja skvev detta inlägget.. tänkt på de när ni svarar

Permalänk

Purgatory:
Maiden forver!

Permalänk

ska slänga upp bilder på mitt place ochså.. måste bara tapetsera om och byta fönster =).. ne men jag kommer nog lägga upp det 2 gånger.. måste bara ta kort först..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Här kommer en bild från min rigg!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joox
Exakt. Hehe. Köpte inte ett enda klädesplagg under hela våren. Everything goes to hardwares. Det är inte så lätt med 950 kr studiebidrag plus lönen som ligger mellan 7-900 kr i månaden. Vad tror ni alla pengarna gick till när jag slet hela sommaren? Det är inte lätt när man är besatt. Eller borde jag säga att jag har en hobby?

Hmmm... Let me think. Girls?

Sweet girls its teh shit Känslan att känna sig snygg övervinner känslan av ny hårdvara ^^

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800