Webdesigners/programmerare sökes till seriöst projekt

Permalänk

Webdesigners/programmerare sökes till seriöst projekt

Hej,

Jag söker en/flera kvalificerade Webbdesigners/programmerare till ett seriöst pro-bono (välgörande ändamål) projekt.

DINA KVALIFIKATIONER:
- Tidigare konstruerat hemsidor och kan visa upp exempel på dessa.
- Är en baddare på PHP.
- Har känsla för det grafiska.

Kontakta mig på:
Kvinnojouren_i_Skaraborg@hotmail.com
...så skickar jag ytterligare information.

ps. På frågan varför jag inte skriver ut hela projektbeskrivningen direkt, och svaret är att endast seriösa personer sökes. Orkar man inte ens skicka ett e-mail så är man antagligen inte rätt person för ett online-projekt.

Permalänk
Medlem

Varför inte skriva direkt i tråden vad det handlar om?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xtermin8
Varför inte skriva direkt i tråden vad det handlar om?

Innehållet kommer säkert att vara början på mailen Så det är väl vad den kommer att handla om.

Permalänk

Jag har skickat er var sitt PM där ni kan läsa mer om projektet.

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad så om du vill att jag ska delta så får du PMa mig :þ

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk

PM:a mig med

Visa signatur

Så du söker den perfekta sidan om webbradio? Surfa då vidare till
http://www.radioworld.se
där finns allt du behöver veta om hur du drar upp en ström!

Permalänk
Medlem

Betyder välgörande ändamål att man skall arbeta gratis eller att sidan behandlar välgörande ändamål?

Visa signatur

Visionär bakom Sveriges största publika spelsatsning. Säger jag mer så blir jag förmodligen bannad igen.

Ställ krav! Involvera er! Tänk utanför sandlådan.

Permalänk
Medlem

weird: För det mesta att man ska välgöra de som har sidan, genom att jobba gratis, men nu verkar det vara någon från "Kvinnojouren_i_Skaraborg@hotmail.com"
Seriös mail om inte annat :S.

Visa signatur

Övriga Ämnen - Enbart för människor som är seriösa!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skogix
weird: För det mesta att man ska välgöra de som har sidan, genom att jobba gratis, men nu verkar det vara någon från "Kvinnojouren_i_Skaraborg@hotmail.com"
Seriös mail om inte annat :S.

Hehe

Visa signatur

Så du söker den perfekta sidan om webbradio? Surfa då vidare till
http://www.radioworld.se
där finns allt du behöver veta om hur du drar upp en ström!

Permalänk
Medlem

Istället för att skicka PM till alla kanske du ändå skulle skriva projektbeskrivningen i tråden.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weird
Betyder välgörande ändamål att man skall arbeta gratis eller att sidan behandlar välgörande ändamål?

Projektet är för ett välgörande ändamål i dubbel bemärkelse. Enbart ära, ett gott samvete, en merit för CV'n, och en massa pluspoäng hos chicksen tillfaller den som antar (och utför) jobbet.

Vad sidan är till för framgår väl ganska tydligt av den "seriösa" e-mailadressen.

Anledningen till att denna organisation inte har råd att betala pengar för denna tjänst (och som i sin tur är anledningen till att de idag - 2004 - inte ens har en hemsida), är att det lilla ekonomiska stöd de får från respektive kommuner är så ynkligt att de knappt har råd att fortsätta sin verksamhet.

Personer som fortfarande anser att det är ett "oseriöst" projekt att hjälpa denna organisation att få en respektabel hemsida undanbedes att att kontakta mig eller att skriva i denna tråd.

Tack

Permalänk
Hedersmedlem

Två saker jag vill framhålla:

1. SweClockers forum är ett diskussionsforum. Hela forumet bygger på att man pratar i forumet, inte via mail och/eller PM. Att helt lyfta ur diskussionen ur forumet och ta själva huvudfrågan privat är normalt inte ok.

2. SweClockers forum är inte en platsbank. Vi tillåter normalt sett inte platsannonser av olika slag utan hänvisar sådant till andra sidor, t.ex. Arbetsförmedlingen.

Med det sagt så gör vi ett undantag i detta fall eftersom det hela är för en god sak

Visa signatur
Permalänk

Jag förstår. Tack för dispensen