Full spectrum warrior. hjälp

Permalänk

Full spectrum warrior. hjälp

Kan man inte använda andra vapen än granater och granat kastare? Kan jag inte själv sikta med m16 etc?

Demot jag snackar om.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

Man kan inte sikta själv!
Du får utdela orders till dina soldater om att de ska antingen lägga en baseld eller flanka och sedan angripa motståndaren.

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk

Hmm...inte så kul ju!

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Beror nog på vad man är sugen på. Jag håller på att tanka det just nu och det ska bli intressant att se hur roligt det är.

Men har man väntat sig ett FPS/3PS så är det kanske inte så roligt....?

Visa signatur

Min hemsida: http://www.srekel.net
Pocket Task Force: http://ptf.srekel.net
Kaka e gott! http://kaka.srekel.net

Permalänk

Det är bara att inse att spelet inte är inriktat på intensitetsstrider utan mera taktiskt och strategiskt spelande.
Denna titel riktar sig nog främst mot de som vill ha en lite mer krävande utmaning ur sitt spel än vad dagens FPS erbjuder:)

Har bara kommit till MG-bunkern där jag dör hela tiden...Störigt:D

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk

Själva spelet är skit bra. Men det jobbigt att en medlem dör typ varje gång jag möter fienden. De siktar så uselt. Och granater etc. tar ju slut

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Det är bara att inse att spelet inte är inriktat på intensitetsstrider utan mera taktiskt och strategiskt spelande.
Denna titel riktar sig nog främst mot de som vill ha en lite mer krävande utmaning ur sitt spel än vad dagens FPS erbjuder:)

Har bara kommit till MG-bunkern där jag dör hela tiden...Störigt:D

Tips: Kasta rökgranater precis framför honom och låt ett lag springa in i dörröppningen till hans höger (ca 7m). Där inne står det 1-2 nissar, röj bort dem och spring ut och ta MG:n i ryggen.

Alternativt: Kasta rökgranat mot honom. Spring fram till honom så du står ca 5 cm från honom (han kommer inte se dig tack vare röken) och sedan kör du "cover fire" mot honom.

Demot är skitenkelt? Bara jag som tycker det?

Kör igenom guiden hur man styr/skjuter och använder olika taktiker! När ni är klara med det borde ni inte ha någora problem med resten av demot.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThomasT
Tips: Kasta rökgranater precis framför honom och låt ett lag springa in i dörröppningen till hans höger (ca 7m). Där inne står det 1-2 nissar, röj bort dem och spring ut och ta MG:n i ryggen.

Alternativt: Kasta rökgranat mot honom. Spring fram till honom så du står ca 5 cm från honom (han kommer inte se dig tack vare röken) och sedan kör du "cover fire" mot honom.

Demot är skitenkelt? Bara jag som tycker det?

Kör igenom guiden hur man styr/skjuter och använder olika taktiker! När ni är klara med det borde ni inte ha någora problem med resten av demot.

Jo demot kändes enkelt men det är ju bara ett demo. Hoppas det blir lite svårare sen i hela spelet. Lite mer aggresiva fiender tex. Tycker det är synd att ljuden är så "tama". Blir lite dålig inlevelse då.

Visa signatur

12:50. Press Return