Byta awp sikte i source?

Permalänk
Medlem

Byta awp sikte i source?

För det första: Går det?

Vill ha 1.6 awp sikte som cs:s awp sikte, så att jag kan få tebaka den rätta awp känslan Nån som helpa lite?

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem

skulle gissa på att det klassas som fusk, det gör det iaf i cs 1.6 om man byter sikte där.

Permalänk

Klassas som fusk? Enligt vem?
Customgrejer är väl knappast fusk, om man nu inte kör någon match eller nåt.

Visa signatur

kan man bygga tandtroll som attackerar andra ? - KewKaa

Permalänk

du vill alltså ha bort allt "Smuts" när du siktar... varför inte gå ett steg längre och ta bort allt svart också?

ja det borde räknas som fusk och steam(valve) har ju bannat folk för mindre men testa om du vågar

Permalänk
Medlem

skulle det spela någon roll om det är match heller inte? doh!

Permalänk
Medlem

Får man byta skins på vapnena i nyaste cs? Jag körde med riktigt fina högupplösta skins på alla vapen i det äldre cs, men den möjligheten tog de bort när steam kom eller?

Visa signatur

Opteron 146 CABYE 0540 FPMW@2740Mhz | NCP 2x1GB | Asrock Dual Sata II | 6800GT@Ultra | Big Tyhpoon | Antec Trueblue 480W | NEC 3520 | WD 180GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apanove
Får man byta skins på vapnena i nyaste cs? Jag körde med riktigt fina högupplösta skins på alla vapen i det äldre cs, men den möjligheten tog de bort när steam kom eller?

Nej du lägger bara modellerna i samma kataloger som du hade förut fast du får skapa dem själv pga att den laddar innehållet från en och samma fil

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bassy
skulle det spela någon roll om det är match heller inte? doh!

Jag kanske skrev lite mysko. Menade att de flesta ligor(CAL osv) inte tillåter customgrejer.

Visa signatur

kan man bygga tandtroll som attackerar andra ? - KewKaa

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Att ändra vissa configs kan göra att man inte kommer in på servern

Visa signatur

AMD 2400+, 1200 DDR, Ati 9600pro