Bästa RPG / MMORPG just nu

Permalänk
Medlem

Bästa RPG / MMORPG just nu

Förutom ett fåtal FPS spel som jag tröttnar på efter en timme så finns de bara en genre spel som gäller för mig och i väntan på World of Warcraft så undrar jag vilka andra spel som kommit ut under hösten/vintern som man kan tänkas spela.

Gärna RPG i stil med Diablo. Slipper tänka så mycket då

Provade Demon Stone men det fungerade inte i multiplayer så där sket det sig

Jag menar, idag installerade jag Rage of Mages 2. Bara det tyder på rastlöshet

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

mmorpg..då tycker jag, faktist Roseon, samma tillverkare som RO, ser ut som RO fast snyggare..
www.roseon.com ^^

Permalänk
Medlem

mmorpg.. kommer ett nytt i veckan känns det som..
aja.. jag måste säga att du ska testa Lineage2.

Visa signatur

svina

Permalänk

äm world of warcraft helt klart

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk
Medlem

Det blir väl till att plocka fram Baldur's gate 2 eller Fallout 2 igen, har inte kommit något spel som är lika bra som de fortfarande.

Visa signatur

Sitter här och pillar mig i naveln.

Permalänk
Medlem

Ska inte Guild Wars vara rätt likt Diablo?

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk

Armies of Exigo är ett nytt lir också, fast Fragzone var väl inte helt övertygade om spelets förträfflighet.. Ser snyggt ut på alla screenshots iaf.

Visa signatur

"Dagarna och kvällarna då lever jag, röppni fälls, örr ur i knön, och gniblisåå, på kvällen..."

Permalänk
Medlem

World Of Warcraft !

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk

WOW är inte släppt i Europa än, även om Final Beta väntar runt hörnet. Kan ju säga att TES - Oblivion ser väldigt lockande ut också.

Visa signatur

"Dagarna och kvällarna då lever jag, röppni fälls, örr ur i knön, och gniblisåå, på kvällen..."

Permalänk
Medlem

Helt rätt med wow, men som hammarbynisse sa, det är inte släppt i eu ännu ^^
ingenting slår wow ännu

Permalänk
Medlem

"Förutom ett fåtal FPS spel som jag tröttnar på efter en timme så finns de bara en genre spel som gäller för mig och i väntan på *|>_World of Warcraft_<|* så undrar jag vilka andra spel som kommit ut under hösten/vintern som man kan tänkas spela."

Nu kanske ni ser att wow står där? kanske inte ska tipsa om ett spel han väntar på?

ont: testat sacred? har inte spelat det själv men det ska vara rätt likt diablo enligt en polare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gen
World Of Warcraft !

wow,wow,wow

Permalänk
Medlem

Hoppa på EQ2 om du vill ha lite utmaning och svårighet i multiplayer, och inte bara easykill-loot-rinse-repeat. Skaffa bara rejält med minne, speciellt i de folktätaste platserna är det bra att ha lite extra.

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

WS: z790 ProArt + 13900K + 4080 + 2x32GB 6400 MT/s.
Server: Klassiskt PC-V2000 med skapligt mycket SSD (ca 33 + 57 TB) och 10G.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hammarbynisse
WOW är inte släppt i Europa än, även om Final Beta väntar runt hörnet. Kan ju säga att TES - Oblivion ser väldigt lockande ut också.

Sitter med och väntar spänt på Oblivion.. men det blir ju ingen multiplayer på det spelet...

Visa signatur

Aure entuluva!
[color="#0D02A0"][mail] | 6290343[/color]

Permalänk
Medlem

CoH och WoW

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Huckle
Det blir väl till att plocka fram Baldur's gate 2 eller Fallout 2 igen, har inte kommit något spel som är lika bra som de fortfarande.

kunde inte hålla med mer, första gången man spelar ett nytt bra RPG är den bästa spelupplevelsen de följande gångerna när man försöker hitta _allt_ är sketroligt

Permalänk
Medlem

Dark Age of Camelot. Finns en gratis 14-dagars trial.

Permalänk
Medlem

Förstår mig inte på alla ******* som föreslår WoW när han själv väntar på det. Anarchy Online kan du testa. Dom har gratis erbjudande som gäller i ett år! Dock utan expansioner men kan vara roligt att testa.