Hej hej allihopa!
Jag träffade för en tid sedan en liten flicka som jag bestämde mig för bekanta mig med. Som så många andra började vi med SMS och kortare samtal, men man ringer ju inte hem och blir förhörd av hennes päron, nej, då tar man det säkra före det osäkra och ringer mobilen.
Det tog inte alls lång tid att bränna 300kr, och det är lite väl mycket, så jag tänkte höra om det går att få billigare någon annanstans.
Så som topic antyder vill jag inte ha något som använder Conviqs nät, inget ont om dom, men jag har ingen täckning hemma i deras nät, och det vore liksom bra.
Jag har kikat på äldre trådar, men dom kommer fram till att conviq är billigast (nehe!? ) och nöjer sig med det.
Det enda jag hittat är halebop, men jag vill inte kalla dom billiga direkt, dom flesta jag känner har inte telia, och då var det inte särskilt billigt längre...
Mitt nuvarande abbonemang är Vodafone... ngt? Det hette Europolitan Easy när jag köpte det, sen har det hängt med ifrån telefon till telefon. Jag är nöjd med deras täckning, men inte deras priser, finns det några alternativ?
Hoppas ni orkade läsa igenom allt