World of Warcraft Tråden! V.2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Matsuda
jag har en dwarf paladin på level 13, vad borde jag satsa på i utrustningsväg, skills och talents? lirade rouge förut men tröttnade...

Vad skall du ha för pally då? Skada eller tank?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Matsuda
jag har en dwarf paladin på level 13, vad borde jag satsa på i utrustningsväg, skills och talents? lirade rouge förut men tröttnade...

R O G U E

Satsa på Mail armor och en Två-handare.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keit
R O G U E

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en...

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag vet jag har redan sett den tack! Tack iallafall, jag kunde ju ha missat den! Tack så jättemycket!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keit
Jag vet jag har redan sett den tack! Tack iallafall, jag kunde ju ha missat den! Tack så jättemycket!

Bara du är lycklig

Permalänk
Medlem

Rouge är sådat er mamma alt gf, tar på kinden ibland kanske
Rogue är en bandit/skurk/uppviglare/förbrytare etc etc, man kan även vara rogue...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk

Jag har stött på ett störigt problem med mitt "UI". Det är så att jag inte längre kan se status för mina spells som jag har dragit ner i mina "hot-bars". Jag har provat att ladda om mitt UI (ct-mod) även provat att ladda om originalinställningarna i options men inget hjälper. Nån som har en idé om vad som kan vara felet?

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
1. Filmen handlade om en warrior som rensade ett ganska svårt ställe i Burning Steppes (kommer inte ihåg vad det hette) helt ensam med ett bandage

Plus en healing potion Om jag minns rätt så hette han Indalamar...(dock inte för att du skrev något om hans namn men någon annan gjorde det tror jag iaf )

Edit: Om någon vill se den så finns den uppe( kommer inte ihåg url googla)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eighty9
Plus en healing potion Om jag minns rätt så hette han Indalamar...(dock inte för att du skrev något om hans namn men någon annan gjorde det tror jag iaf )

Edit: Om någon vill se den så finns den uppe( kommer inte ihåg url googla)

Var väl i Blackrock Spire? Innan de nerfade warriorn det vill säga. Indalamar spelar för övrigt på Daggerspine - som warrior såklart.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
WiFi: Grandstream GWN7660 :: GWN7630LR :: GWN7662 :: GWN7660LR

Permalänk
Medlem
Permalänk

Den filmen är sen us cb, då warriors mortal strike var riktigt jävla bra.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^PacMan
Var väl i Blackrock Spire? Innan de nerfade warriorn det vill säga. Indalamar spelar för övrigt på Daggerspine - som warrior såklart.

Det är Blackrock Stronghold, ligger österut från södra ingången till Blackrock Mountain i Burning Steppes (med BRSpire, BRDepths och Molten Core).

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tai Mai Shu
Jag har stött på ett störigt problem med mitt "UI". Det är så att jag inte längre kan se status för mina spells som jag har dragit ner i mina "hot-bars". Jag har provat att ladda om mitt UI (ct-mod) även provat att ladda om originalinställningarna i options men inget hjälper. Nån som har en idé om vad som kan vara felet?

Vad menar du med "status för mina spells"?

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HTFFB
lowlevlade menas? -40?

Ja precis, dock lirade jag med 3 från er guild igår Roligt folk, körde maraudon, kommer dock inte ihåg namnen.

Permalänk
Medlem

För övrigt om Indalamar-filmen, han använde Slam, inte MS. Slam var på den tiden riktigt bra, fast är nu lika dålig som Heroic-Strike, tyvärr. Han använder också Bloodthirst konstant för att få rage, fast nu är den skillen också förstörd Den tar dock lite mindre liv i patchen som kommer, vilket är bra.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Är på level 29, priest, hittar ingenstans att levla... antingen är det fööör lätt, eller fööör svårt..
skulle vilja ha nått tips på var jag kan lvla, finnsd et sidor där det står?...
give me:D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danten16
Är på level 29, priest, hittar ingenstans att levla... antingen är det fööör lätt, eller fööör svårt..
skulle vilja ha nått tips på var jag kan lvla, finnsd et sidor där det står?...
give me:D

Horde eller Alliance? Annars är det bara att grinda ihop XP till lvl 30 eller mer.

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danten16
Är på level 29, priest, hittar ingenstans att levla... antingen är det fööör lätt, eller fööör svårt..
skulle vilja ha nått tips på var jag kan lvla, finnsd et sidor där det står?...
give me:D

hmm, lvl 29, var var man då?.... jag tor jag mest i hillsbrad foothills och stonetalon montains då...

Permalänk
Medlem

Gjort de jag klarar av i hillsbrad foothills , var ligger stonetalon montains då ?

Permalänk
Medlem

Alla kanske inte läser i båda trådarna så jag skriver i denna också:

Jag står nu med ett svårt val, kan verkligen inte välja om jag ska vara Dwarf eller Human priest...!

Någon blid på en highlvl uppskattas..och så undrar jag nu när det snart blir betaliningsdags så har ni någon sida med avtalet med blizz om vad du går med på när du skriver in ditt Creditkorts- nummer.

Tack i förhand

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danten16
Är på level 29, priest, hittar ingenstans att levla... antingen är det fööör lätt, eller fööör svårt..
skulle vilja ha nått tips på var jag kan lvla, finnsd et sidor där det står?...
give me:D

Gnomeregan e fint... annars Hillsbrad / Duskwood

Visa signatur

Intel Pentium4 3.0 ghz |1024 RAM | Ati Radeon 9800XT | 21" LCD Skärm | 250 GB Hårdisc | Creative Sound blaster audigy 2 | 3dmark03:6500 p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danten16
Gjort de jag klarar av i hillsbrad foothills , var ligger stonetalon montains då ?

Stonetalon är väl för lägre lvl än hillsbrad.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danten16
Är på level 29, priest, hittar ingenstans att levla... antingen är det fööör lätt, eller fööör svårt..
skulle vilja ha nått tips på var jag kan lvla, finnsd et sidor där det står?...
give me:D

Thousand Needles?
Om du nu är Horde.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^PacMan
Var väl i Blackrock Spire? Innan de nerfade warriorn det vill säga. Indalamar spelar för övrigt på Daggerspine - som warrior såklart.

Jag lirar i samma guild som Indalamar på Daggerspine, och jag har ganska svårt att tro att det är samma person. Snubben i min guild har antagligen sett filmen och blivit impad, och sen snott hans namn för han tyckte det var coolt eller något. (Den indalamar jag känner är inte alls lika "l33t" som snubben i filmen)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VorbiC
Japp han rensar hela LBRS (tror jag det kallas - lower blackrock spire) jävligt fort med enbart en healing pot + bandage. Numera (efter nerfen) så kan vi warriors aldrig komma i närheten av den brutala skadan som Indalamar åstadkommer i sin film. Snyft snyft.

Men nu till det jag egentligen ville säga: Jag lirar i samma guild som Indalamar på Daggerspine, och jag har ganska svårt att tro att det är samma person. Snubben i min guild har antagligen sett filmen och blivit impad, och sen snott hans namn för han tyckte det var coolt eller något. (Den indalamar jag känner är inte alls lika "l33t" som snubben i filmen)

Rätta mig om jag snackar i nattmösan.

Har du frågat om det är samma kille? Kanske lättaste sättet att få reda på det.

Visa signatur

Arguing on the internet is like competing in the special olympics...
even if you win, you're still a retard!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cail
Har du frågat om det är samma kille? Kanske lättaste sättet att få reda på det.

Nej vi har inte så mycket kontakt (han var från början med i en annan guild som senare gick ihop med oss ("The Carebears"- fint va? :>). Det enda "riktiga beviset" jag har är det faktum att han bara är lvl 41 efter en månads lirande. Det känns som att Moviestar-Indalamar skulle ha varit bland dom 10 första att ta lvl 60 på servern (inte alls säkert såklart men det är vad jag tror). Nu är det redan fler än 10 lvl 60's på Daggerspine.

[Edit] Men du har rätt, jag ska snacka lite med han imorrn.

Permalänk
Medlem

Vad finns det för ställen att levla i (questa och grinda) för en lvl 40 aliance?
Har testat lite runt BootyBay men där blir man garanterat gankad så fort man är ensam eller börjar slå på en beast.
Badlands är likadant (fast inte så farligt på grund av sina stora ytor)
Jag har ingenting imot PvP....men att ha hordes krälande upp i mumindalen så fort man försöker skaffa XP eller klara en quest (slåss mot boss osv) börjar bli tröttsamt.
Finns det fler ställen??

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VorbiC
Japp han rensar hela LBRS (tror jag det kallas - lower blackrock spire) jävligt fort med enbart en healing pot + bandage. Numera (efter nerfen) så kan vi warriors aldrig komma i närheten av den brutala skadan som Indalamar åstadkommer i sin film. Snyft snyft.

Men nu till det jag egentligen ville säga: Jag lirar i samma guild som Indalamar på Daggerspine, och jag har ganska svårt att tro att det är samma person. Snubben i min guild har antagligen sett filmen och blivit impad, och sen snott hans namn för han tyckte det var coolt eller något. (Den indalamar jag känner är inte alls lika "l33t" som snubben i filmen)

Rätta mig om jag snackar i nattmösan.

Nej det är Blackrock Stronghold som ligger utanför LBRS, LBRS är en instans med lvl 54+ eliter. Helt omöjligt att göra själv även innan patchen.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

nån som vet nåt grymt bra ställe att skaffa pengar på fort, kvittar om det är grinding eller quests, känner att det börjar närma sig mount dags nämligen, har inte speciellt mycket pengar om man säger så,

Visa signatur

Burk 2: AMD 64 4600 x2+, Asus mobo, asus X1900xtx pro gamer, 2 gb kingston kvr400 minne, 2 st 200 gb WD diskar, 1 st 80 gb Wd som system, 20" Philips widescreen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VorbiC
Japp han rensar hela LBRS (tror jag det kallas - lower blackrock spire) jävligt fort med enbart en healing pot + bandage. Numera (efter nerfen) så kan vi warriors aldrig komma i närheten av den brutala skadan som Indalamar åstadkommer i sin film. Snyft snyft.

Men nu till det jag egentligen ville säga: Jag lirar i samma guild som Indalamar på Daggerspine, och jag har ganska svårt att tro att det är samma person. Snubben i min guild har antagligen sett filmen och blivit impad, och sen snott hans namn för han tyckte det var coolt eller något. (Den indalamar jag känner är inte alls lika "l33t" som snubben i filmen)

Rätta mig om jag snackar i nattmösan.

Det skulle jag verkligen vilja se, Solo brs!

Vi klarade den dock i fredags och har fixat nyckeln till upper och skall börja göra den snart.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.