World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

/siffran som är numret på kanalen

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Avstängd

var det så enkelt

tackar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janne
general är /1, lfg är /4 eller /5

Nej, inte alltid, beror på vilken ordning man joinar alla kanalerna. Ibland så har jag märkt att general inte finns i vissa zoner, bugg eller nåt säklert.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

woho!!! ragnaros död =D mc var ju ingen match när allt kommer omkring

skönt som fan att rensa hela luci-rag på 1 gång

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sucker
körde så först, funka väl okej, sen gick jag över till fire och nu nyligen till detta
Arcane Talents (24 points)

# Arcane Focus - 5/5 points
# Arcane Concentration - 5/5 points
# Evocation - 1/1 point
# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
# Improved Dampen Magic - 2/2 points
# Improved Counterspell - 2/2 points
# Presence of Mind - 1/1 point
# Arcane Mind - 3/4 points

Frost Talents (27 points)

# Improved Frostbolt - 5/5 points
# Ice Shards - 5/5 points
# Improved Frost Nova - 2/2 points
# Piercing Ice - 3/3 points
# Cold Snap - 1/1 point
# Arctic Reach - 2/2 points
# Shatter - 5/5 points
# Improved Cone of Cold - 3/3 points
# Ice Block - 1/1 point

gillar det starkt, för dem klasserna jag använde ice barrier mot dispella den ändå präster/shaman/warlock så jag sket i den, sen frostbite procca alldelses för lite för mig, och eftersom jag inte kan räkna med att den proccar under en fight i pvp så skippa jag den med o tog PoM

Varför använde du inte ice barrier mot melee-fiender? Låt de slå lite på dig istället för att blinka en stund. Den måste ju vara perfekt i nödsituationer så länge ingen "disspellar".

Du måste haft otur med proccen då.. det ska trots allt vara 15% chans, och tillsammans med shatter så är det värt den bonusen. Det är ju självklart inget man ska räkna med i en pvp-fight, men får man proccen så är biffen fixad.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D

Så till frågorna.. För det första, ser det ut som en bra build? Åsikter/kommentarer om den? Tyvärr så gick det åt hela 18 poäng till arcane, men anser att de var viktiga saker där, samt att jag inte förlorade något viktigt i frost-trädet.

Vid vilka tillfällen passar det att använda arcane missiles? Eftersom jag huvudsakligen ska köra frost, så borde jag ha frostbolt som primärattack eller hur gör man?

Och i närstrid finns det flera olika alternativ i mitt fall på vad jag ska använda. Om vi bortser från frost nova som inte är en dmg-spell så har jag arcane explosion och cone of cold. Är det nödvändigt att ha imp cone of cold, eller är det slöseri med poäng?

Eller är det så här: En i närstrid med mig = cone of cold, Flera i närstrid med mig = arcance explosion (aoe).

Min sista fråga.. Någon idé att använda fire spells öht när jag inte har någon talent point alls på fire? Tycker det bästa vore att hålla sig till det som passar ens build..

Mages verkar vara roliga att spela med (kanske inte solo då, iaf enligt vad jag fått höra av ett par andra), men har ingen aning om hur de ska användas som det kanske märks.

Tacksam för svar.

Edit: Angående clearcasting state (Arcane concentration), gäller den alla spells eller enbart arcane spells? Lite otydligt då själva namnet är arcance concentration, men det står "...any damage spell".

Vissa påstår även att "PoM" är nödvändigt.. själv valde jag inte den då poängen inte räckte till.

Svara gärna på så mycket ni kan! *begging*

PoM i en frostfokuserad build anser jag kostar den mycket mer viktigare Ice Barrier då jag inte ser nyttan av att kasta iväg en instantfrostbolt var 2e minut, tar då livräddaren Ice Barrier som totalt med coldsnap ger dig som sagt 1600 hp extra, varannan minut. Vilket gör att du överlever längre och kan du dela ut mer skada totalt än med en enda effektiv instantspell.

Din build i arcaneträdet är perfekt enligt mig, ändra inget.

Skulle däremot i frostträdet skippa 5 poäng i Frost bite då 5 värdefulla poäng bara ger dig något som 15% chans att trappa, mot casters o andra ranged är denna nästan totalt värdelös, så lägg hellre 3 poäng på att få 15% lägre kostnad på dina icespells (Frost Channeling, gör dina spells väldigt DPM (damage per mana) effektiva) sen har du då 2 poäng övers o dom satte jag 1 poäng på Winters chill för att chilleffekten ska vara lite segare och en poäng på imp blizzard då den är hyffsat effektiv i BG o i instanser då det hinner droppa några fler istappar på dom än normalt. Alternativ kan man sätta 2 på improved manashield eller improved dampen magic, dampen magic använder jag jämt i AV och WG då det är så få som healar och dom som gör värst skada på mig är casters. Imp CoC som någon sa du skulle skippa ska du absolut inte göra, det är din viktigaste spell då den är din spell som gör mest skada och på flera targets, crittar mer med den än med frostbolten, med undantag om jag inte har en +dmg gear på mig.

Enda firespell jag använder är Fireblast, kastar hellre en frostbolt än en scorch men det är bara min spelstil.

Clearcasten gäller alla dmg-spells, jobbiga dock är att man måste vänta på att spellen ska landa innan man får veta om nästa spell är gratis eller inte, så ibland vill man inte vänta på att frostbolten t.ex. ska landa innan man börjar på nästa spells och då får man ibland se clearcasten som en bonus bara. Men otroligt bra i instanser då man inte behöver ha lika brottom, frostbolt/blast tills clearcast sen en gratis arcane missiles kör jag oftast, då pumpar du ut mycket dmg på en manapool.

Jag höll på att ge upp min mage vid lvl 35, jag tyckte den sög totalt och ingen skada gjorde jag, samt jag var skör som ett papper, men efter att ha börjat med en totalt sunkig build så efter lvl 43-45 någonting bygde jag om och fick då mer ut av min mage o hoppet om han kom igen, idag någon månad vid lvl 60 känner jag inte samma möjligheter hos andra klasser som med magen, möjligvis shamanen då han är en mailbärande-healande-warrior-mage med istort sett samma skada som bägge klasserna ^^

Lycka till med din mage och hoppas du får många härliga speltimmar ute på slagsfältet, det har jag iaf fått med min.

EDIT: Länkar in min build igen som jag postat tidigare
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=5560870...

Visa signatur

Jag är intresserad av att köpa äldre Äventyr och RPG spel, 80-90-tal, Messa mig!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
woho!!! ragnaros död =D mc var ju ingen match när allt kommer omkring

skönt som fan att rensa hela luci-rag på 1 gång

Grattis:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaylordFokker
PoM i en frostfokuserad build anser jag kostar den mycket mer viktigare Ice Barrier då jag inte ser nyttan av att kasta iväg en instantfrostbolt var 2e minut, tar då livräddaren Ice Barrier som totalt med coldsnap ger dig som sagt 1600 hp extra, varannan minut. Vilket gör att du överlever längre och kan du dela ut mer skada totalt än med en enda effektiv instantspell.

Din build i arcaneträdet är perfekt enligt mig, ändra inget.

Skulle däremot i frostträdet skippa 5 poäng i Frost bite då 5 värdefulla poäng bara ger dig något som 15% chans att trappa, mot casters o andra ranged är denna nästan totalt värdelös, så lägg hellre 3 poäng på att få 15% lägre kostnad på dina icespells (Frost Channeling, gör dina spells väldigt DPM (damage per mana) effektiva) sen har du då 2 poäng övers o dom satte jag 1 poäng på Winters chill för att chilleffekten ska vara lite segare och en poäng på imp blizzard då den är hyffsat effektiv i BG o i instanser då det hinner droppa några fler istappar på dom än normalt. Alternativ kan man sätta 2 på improved manashield eller improved dampen magic, dampen magic använder jag jämt i AV och WG då det är så få som healar och dom som gör värst skada på mig är casters. Imp CoC som någon sa du skulle skippa ska du absolut inte göra, det är din viktigaste spell då den är din spell som gör mest skada och på flera targets, crittar mer med den än med frostbolten, med undantag om jag inte har en +dmg gear på mig.

Enda firespell jag använder är Fireblast, kastar hellre en frostbolt än en scorch men det är bara min spelstil.

Clearcasten gäller alla dmg-spells, jobbiga dock är att man måste vänta på att spellen ska landa innan man får veta om nästa spell är gratis eller inte, så ibland vill man inte vänta på att frostbolten t.ex. ska landa innan man börjar på nästa spells och då får man ibland se clearcasten som en bonus bara. Men otroligt bra i instanser då man inte behöver ha lika brottom, frostbolt/blast tills clearcast sen en gratis arcane missiles kör jag oftast, då pumpar du ut mycket dmg på en manapool.

Jag höll på att ge upp min mage vid lvl 35, jag tyckte den sög totalt och ingen skada gjorde jag, samt jag var skör som ett papper, men efter att ha börjat med en totalt sunkig build så efter lvl 43-45 någonting bygde jag om och fick då mer ut av min mage o hoppet om han kom igen, idag någon månad vid lvl 60 känner jag inte samma möjligheter hos andra klasser som med magen, möjligvis shamanen då han är en mailbärande-healande-warrior-mage med istort sett samma skada som bägge klasserna ^^

Lycka till med din mage och hoppas du får många härliga speltimmar ute på slagsfältet, det har jag iaf fått med min.

EDIT: Länkar in min build igen som jag postat tidigare
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=5560870...

Stort tack, ska kolla om jag ska ändra det där med frostbite. Hade på nåt vis missat ditt tidigare inlägg. Som tur är har jag inte börjat placera ut mina talents än då jag inte ens nått lvl 10. Är fortfarande i planeringsstadiet och har för tillfället bara kvällar att spela på.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Du är medveten att det där handlar om DAoC va?

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaylordFokker
PoM i en frostfokuserad build anser jag kostar den mycket mer viktigare Ice Barrier då jag inte ser nyttan av att kasta iväg en instantfrostbolt var 2e minut, tar då livräddaren Ice Barrier som totalt med coldsnap ger dig som sagt 1600 hp extra, varannan minut. Vilket gör att du överlever längre och kan du dela ut mer skada totalt än med en enda effektiv instantspell.

Din build i arcaneträdet är perfekt enligt mig, ändra inget.

Skulle däremot i frostträdet skippa 5 poäng i Frost bite då 5 värdefulla poäng bara ger dig något som 15% chans att trappa, mot casters o andra ranged är denna nästan totalt värdelös, så lägg hellre 3 poäng på att få 15% lägre kostnad på dina icespells (Frost Channeling, gör dina spells väldigt DPM (damage per mana) effektiva) sen har du då 2 poäng övers o dom satte jag 1 poäng på Winters chill för att chilleffekten ska vara lite segare och en poäng på imp blizzard då den är hyffsat effektiv i BG o i instanser då det hinner droppa några fler istappar på dom än normalt. Alternativ kan man sätta 2 på improved manashield eller improved dampen magic, dampen magic använder jag jämt i AV och WG då det är så få som healar och dom som gör värst skada på mig är casters. Imp CoC som någon sa du skulle skippa ska du absolut inte göra, det är din viktigaste spell då den är din spell som gör mest skada och på flera targets, crittar mer med den än med frostbolten, med undantag om jag inte har en +dmg gear på mig.

Enda firespell jag använder är Fireblast, kastar hellre en frostbolt än en scorch men det är bara min spelstil.

Clearcasten gäller alla dmg-spells, jobbiga dock är att man måste vänta på att spellen ska landa innan man får veta om nästa spell är gratis eller inte, så ibland vill man inte vänta på att frostbolten t.ex. ska landa innan man börjar på nästa spells och då får man ibland se clearcasten som en bonus bara. Men otroligt bra i instanser då man inte behöver ha lika brottom, frostbolt/blast tills clearcast sen en gratis arcane missiles kör jag oftast, då pumpar du ut mycket dmg på en manapool.

Jag höll på att ge upp min mage vid lvl 35, jag tyckte den sög totalt och ingen skada gjorde jag, samt jag var skör som ett papper, men efter att ha börjat med en totalt sunkig build så efter lvl 43-45 någonting bygde jag om och fick då mer ut av min mage o hoppet om han kom igen, idag någon månad vid lvl 60 känner jag inte samma möjligheter hos andra klasser som med magen, möjligvis shamanen då han är en mailbärande-healande-warrior-mage med istort sett samma skada som bägge klasserna ^^

Lycka till med din mage och hoppas du får många härliga speltimmar ute på slagsfältet, det har jag iaf fått med min.

EDIT: Länkar in min build igen som jag postat tidigare
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=5560870...

Gnäll inte först på PoM och sen berömma coldsnap, PoM = 3 minuters cooldown, Coldsnap = 10, som du säkert vet.
En bra grej mot Arcane-power mages är att när dom drar igång det, få iväge en Improved Counterspell, silence i 4 sekunder, och sen dra på sig iceblock... då blir det ganska jobbigt för dom att dra iväg något som inte är PoM innan arcane power är slut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco

En bra grej mot Arcane-power mages är att när dom drar igång det, få iväge en Improved Counterspell, silence i 4 sekunder, och sen dra på sig iceblock... då blir det ganska jobbigt för dom att dra iväg något som inte är PoM innan arcane power är slut.

Eller varför inte bara silenca när han börjat kasta en spell?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
Du är medveten att det där handlar om DAoC va?

har aldrig spelat daoc så nej

varför heter den wowseriousbusiness och har en bild från wow om det handlar om daoc?

och hur vet du att det handlar om daoc och inte wow?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aegon
Eller varför inte bara silenca när han börjat kasta en spell?

Arcanepower - 15 sekunder
Improved Counterspell - 10 sekunder om du avbryter skolan, PoM'ade spells kan du inte avbryta så.

Därför? PoM-pyroblast gör ganska ont iaf...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
har aldrig spelat daoc så nej

varför heter den wowseriousbusiness och har en bild från wow om det handlar om daoc?

och hur vet du att det handlar om daoc och inte wow?

Cloudsong är en sak/vapen eller nåt från daoc hörde jag.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaylordFokker
PoM i en frostfokuserad build anser jag kostar den mycket mer viktigare Ice Barrier då jag inte ser nyttan av att kasta iväg en instantfrostbolt var 2e minut, tar då livräddaren Ice Barrier som totalt med coldsnap ger dig som sagt 1600 hp extra, varannan minut. Vilket gör att du överlever längre och kan du dela ut mer skada totalt än med en enda effektiv instantspell.
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=5560870...

Njaaa, håller inte riktigt med... =P

Eftersom pom om den används rätt kan man få en instant crit på runt 1100 ( ca 60 % chance )...

Och om man börjar med att cs:a dom sen drar en frost nova sedan en CoC sedan instant frostbolt, sen är det bara att stå och channela nästa frostbolt för där kommer blinken, och då träffar frostbolten lagom... ( dvs mage vs mage )
Om den används så i en duel då är den MYCKET användbar...
Visst ~800 HP varannan minut kan vara fint (kan dock bli Dispellad / Purgad)... men en instant poly lr instant frostbolt är mycket mer användbart och flexibelt....

Edit. Btw.. igår testade jag en ganska anorlunda build... 31 arcane 20 frost... alltså då en mc build... det funkade mycket mycket bra...
Vart mycket nöjd med den eftersom den sparar mycket mana och har hög dmg crittar runt 1500+ utan någon speciell dmg gear ( med ap igång )..
dock har jag inte ice block kvar :\ det ända jag saknar..

Edit2 stavfel ftw..

Permalänk
Medlem

Så drygt att spela Alterac Valley nu, man ser 3-5 pers som bara står och snurrar runt i basen. Dom går väl och tittar på tv eller något och väntar på att andra ska samla reputationt till dom, tycker jag blizzard borde fixa..

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Gnäll inte först på PoM och sen berömma coldsnap, PoM = 3 minuters cooldown, Coldsnap = 10, som du säkert vet.
En bra grej mot Arcane-power mages är att när dom drar igång det, få iväge en Improved Counterspell, silence i 4 sekunder, och sen dra på sig iceblock... då blir det ganska jobbigt för dom att dra iväg något som inte är PoM innan arcane power är slut.

Ok jag hade ett syftningfel där i min mening, 818hp varannan minut med coldsnap 1600 ska det ju självklart vara och det var Coldsnap tillsammans med Ice Barrier jag berömde. Och din metod där mot Arcane Power visar att den inte är värd alla dom poängen mot vad för annat godis man kan få, finns som sagt trinkets som ger liknande effekt. http://www.thottbot.com/?i=39255

Men hey, detta är bara mina tankar, visst en PoM kan vara grym mot 1vs1 fighter eller duell, Men jag bygger inte min karaktär för o vara bra i duell, gör otroligt sällan dueller eftersom jag inte har något av att vinna på dom, heller så visar det inte hur bra min karaktär och jag är ute på slagfältet, för dom som oftast spöar mig i duell dör före mig i riktig PvP, heller är det så otroligt få gånger man stöter på en enda person, så som man ser i de flesta videos, jag är ingen ensamvarg som ensam sticker till EP eller WP (där dom oftast utspelar sig) och letar offer, jag håller på med raidinstanser och masspvp (AV och WG) och där haft mycket mer nytta av Ice Barrier än PoM där.

Den där videon med francis, han var otroligt grym, men i många fighter han var tvungen o fly där han använde både PoM och Coldsnap skulle han fått ut mer av att använda Ice Barrier istället för manashield och haft mycket mer mana kvar i slutändan, samt totalt delat ut mer dmg, än en instant critt. Men det är bara vad jag tror iaf med hans skills.

Ibland kan defensivt vara bättre än att vara totalt offensiv, många vågar inte satsa dom poängen på något defensivt, de vill hellre lägga den på något godis som gör en bättre offensivt, men min spelstil mår bättre av det defensiva, totaldmg för mig då ökar innan jag är död, bara o använda damagemeters för att undersöka.

Att den är dispellable osv är sant men fortfarande är det ett moment din motsåndare måste göra som han inte behöver annars (om han inte har något automatikscript som en del här verkar använda till allt möjligt som vi diskuterade en annan gång) vilket gör att hans offensiva combo inte blir densamma och ger mig mer tid att vara offensiv än han.

EDIT:

Här är en frostbyggd mage 33/18, han använder trinketen jag pratade om, ingen +dmg gear i övrigt.

http://www.limpish.com/Photek_Frostfury.avi

Han är inte superskillad, men hyffsad.

Visa signatur

Jag är intresserad av att köpa äldre Äventyr och RPG spel, 80-90-tal, Messa mig!!

Permalänk

nån som kan säga om lashers xp i dm har blivit nerfad?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spixz^^
Så drygt att spela Alterac Valley nu, man ser 3-5 pers som bara står och snurrar runt i basen. Dom går väl och tittar på tv eller något och väntar på att andra ska samla reputationt till dom, tycker jag blizzard borde fixa..

Leechers.

Jag skulle skriva ner namnen på dem och lägga in i min svarta notpadfil.

Edit:
Btw, dessutom är det förbjudet att undvika AFK flaggan genom nån mod/applikation. Undrar om de kanske bara fixar så två movementknappar är nertryckta? Lamt är det i vilket fall som helst.

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&...

Permalänk
Medlem

Det e väl bara att ställa nått på A så den hålls ner tryckt så snurrar man runt hela tiden bara o slipper bli afk

Permalänk
Medlem

Finns det någon trevlig hordeguild på Bloodscalp som är inriktad på PvE som vill ha en 60 warlock för trevligt umgänge? Helst inte militärisk diciplin och regelrätta krav på att man måste vara online vid vissa timmar på dagen. Jag har inte direkt superbra equip heller, men det är lite därför jag söker en guild som kan tänkas göra lite instances. Just nu sitter jag fast i en s.k PvP-guild. Det vill säga en guild som inte är stor nog att göra några instancer, så alla rogues (~90% av guilden) springer bara runt i BG eller gankar folk i EPL.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lajser
Det e väl bara att ställa nått på A så den hålls ner tryckt så snurrar man runt hela tiden bara o slipper bli afk

Kommer ihåg att man gjorde så första helgen när retail kommit ut, för att slippa köerna. Blev disconnected på lördagkvällen och fick köa i två timmar.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Kommer ihåg att man gjorde så första helgen när retail kommit ut, för att slippa köerna. Blev disconnected på lördagkvällen och fick köa i två timmar.

Ajdå köerna till AV är helt sinnes Finns det nån svensk horde guild på Stormreaver som gör instancer och sånt som man kan gå med i?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Finns det någon trevlig hordeguild på Bloodscalp som är inriktad på PvE som vill ha en 60 warlock för trevligt umgänge? Helst inte militärisk diciplin och regelrätta krav på att man måste vara online vid vissa timmar på dagen. Jag har inte direkt superbra equip heller, men det är lite därför jag söker en guild som kan tänkas göra lite instances. Just nu sitter jag fast i en s.k PvP-guild. Det vill säga en guild som inte är stor nog att göra några instancer, så alla rogues (~90% av guilden) springer bara runt i BG eller gankar folk i EPL.

Hade du varit alliance hade du kunnat joinat oss ^^

Men är det inte Nightmares Asylum man vill joina som horde ? Var inte dom först på bloodscalp att få ragnar o ramla av pinn, 1 dag före Allianceguilden Nightwatchers.

Visa signatur

Jag är intresserad av att köpa äldre Äventyr och RPG spel, 80-90-tal, Messa mig!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lajser
Det e väl bara att ställa nått på A så den hålls ner tryckt så snurrar man runt hela tiden bara o slipper bli afk

Det du ställer på A räknas som en "thirdparty application"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Det du ställer på A räknas som en "thirdparty application"

Hahaha det skulle skulle vara det va *garvar*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaylordFokker

Den där videon med francis, han var otroligt grym, men i många fighter han var tvungen o fly där han använde både PoM och Coldsnap skulle han fått ut mer av att använda Ice Barrier istället för manashield och haft mycket mer mana kvar i slutändan, samt totalt delat ut mer dmg, än en instant critt. Men det är bara vad jag tror iaf med hans skills.

Han skulle säkert i VISSA strider tjäna mer på att ha Ice Barrier, som när man flyr ibland... men jag tror inte han skulle ha mera nytta av Ice Berrier än PoM, eftersom PoM kan användas till tex att instnant polya någon, om man tex går mot 2 vs 1.. Då skulle inte Ice Barrier hjälpa så värts mycke... När man ska fly är även instant poly ovärdelig, då får man lite avstånd mellan fienden och sigsjälv Ice Barrier absorberar bara lite skada, den gör inte så man kommer iväg ifrån fienden... ( Jag blir dock förvånad av hur många som han möter som inte har sin anti poly trinket... )

Men som jag nämnde tidigare, Ice Barrier och PoM är båda mycket bra talents, och är olika bra i olika situationer...
Men överal så är PoM en mer "offensiv" talent och Ice Barrier är mer "defensiv"

Edit: Det var någon fråga tidigare... "Är imp CoC värd att skaffa" Ja, den är mycket mycket bra, om den används med frost nova så crittar man oftast runt 1k med den...
lika mycke som en frost bolt dvs..

Permalänk
Medlem

Braug Dimspirit frågar mig en sak om en bok.. behöve rveta vad jag ska svara... någon??

EDIT: Wich of the aspects created by the titans became the nefaiorus creature known as Deathwing?

Ysera
Neltharion
Alexstrasza
Malygos

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk

jag kan svaret!!! det är Neltharion the warder! som blev Deathwing the destroyer