World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

Tycker nästan det är bra att dom gjorde det! tänk om alla hade farmat den instancen 24/7 då hade guldets värde gått ner oerhört mycket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
Lustigt att man aldrig hört om något stort sådant påhopp gällande CS-filmer, quake, unreal... dom har ju bara färdats över nätet i... 6 år?

Det var fan det första jag tänkte på.... wtf är det ingen som klagat på det tidigare? :S

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk

atWa: jo det var ju "lite" bättre.

Men The Unstoppable Force är ett bra val som man garranterat får!
Ja menar - Ragnaros - 10% chans. Dessutom måste det delas mellan flera warrior (troligvis). Samt att du måste ha nog med raid poäng!

sen om man är exalted kan man köpa, the immovable object. och don julio's band (stava2k5).

Skulle vilja påstå att det är värt besväret att bli exalted :]

!! För 3minuter sedan hittade jag Six Demon Bag:http://www.thottbot.org/?i=5660 money money money

Permalänk
Medlem

Varför fungerar aldrig account management sidan när man behöver den? =/

Permalänk
Medlem

http://www.warcraftmovies.com uppe igen. Deras stopp kanske var orelaterat?

Permalänk
Medlem

Oj BrainHacker droppade igen Men denna gången i LBRS.. Guildrun så vi splittar på pengarna

Permalänk
Medlem

denhär dan började bra, först får jag ny rank (grunt), sen säljer jag http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=11737 på ah för 15g, sen köper jag http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13130 för 10g och till sist levlar jag, lvl 51 nu ^^

Permalänk
Medlem

YES!

http://www.thottbot.org/?i=5056

köpte jag för 40g

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

men självklart åker servern ner när man vinner WSG, tack blizzard

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Earthen ring nere:(

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Tycker det snackas en väldans om rogues : \. Grattis till era Nightslayer saker gubbar!

Är det bara jag som nöter i Alterac Valley efter reputation? :], kom till honored igår. Ska testa att bli revered till inatt/imorgon. Sen tar det vell några dagar att bli exalted. Men jäklar va skön The Unstoppable Force är: http://www.thottbot.com/?i=40529

sen det där med att jag är en crit/MS warrior, förlorar ju bara 3% crit. Men tycker det väger över, eftersom den ha skitskön damage. (finns det en liknande yxa?). Sen så får man ju en "Epic Mount" vid lvl 52 den vita vargen!

skulle gärna vilja ha lite kommentarer angående vapen choice.

Hade bra gubbar! "bara" 32minuter kvar

Honored--> Revered = 12000 rep points. Revered---> Exalted= 24000 rep points. Det kräver en hel del om du skall bli revered på ett dygn Men det är klart...lämnar folk in 12000 scraps osv inatt så är det ju möjligt.

Har harvat i 5 dagar i Alterac och endast nått halvägs till revered. Därimot steg jag 2 levlar i rank imorse Räknar med minst 1,5 vecka innan jag når exalted.
PS....Aliancerna har vunnit 2 ggr nu i Alterac. Men det kräver lite fulspel

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
Earthen ring nere:(

Verkar som inloggningsservern är nere, kommer inte in.

Permalänk

Babababa.

Jobbigt då man inte kan logga in på World of Warcraft. Det känns lite ostabilt tycker jag.

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Honored--> Revered = 12000 rep points. Revered---> Exalted= 24000 rep points. Det kräver en hel del om du skall bli revered på ett dygn Men det är klart...lämnar folk in 12000 scraps osv inatt så är det ju möjligt.

Har harvat i 5 dagar i Alterac och endast nått halvägs till revered. Därimot steg jag 2 levlar i rank imorse Räknar med minst 1,5 vecka innan jag når exalted.
PS....Aliancerna har vunnit 2 ggr nu i Alterac. Men det kräver lite fulspel

Reverded till Exalted är "bara" 21 000 points

Vet någon hur Blade Flurry funkar?

# Blade Flurry - 1/1 point
Increases your attack speed by 20%. In addition, attacks strike an additional nearby opponent. Lasts 15 seconds.

slår man på två fiender med vanligt slag bara eller kan man få in en dubbel backstab/ss?

Permalänk

som ny wow spelare undrar jag hur ofta det strejkar på detta sättet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
som ny wow spelare undrar jag hur ofta det strejkar på detta sättet?

det dyker upp ibland;)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Skulle HS:a till Orgrimmar men kom ingen vart för det vart en Transfer Aborted: Unknown Error. Loggade ut och kan inte komma in igen. Var massa i guildet som fick errors. Vad är på g?

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem

allmän server krash:(

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Spännande skulle just in i Scholomance

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem

dom har snabba minuter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
dom har snabba minuter
http://img129.imageshack.us/img129/1975/asdd7fi.jpg

Ja deras fart är det inge fel på när det gäller server shutdown

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem

Hoppas den dycker upp igen snart.. skulle ju ta golemagg

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
som ny wow spelare undrar jag hur ofta det strejkar på detta sättet?

ja det händer ibland och när det händer så blir man oftast ganska sur och börjar fundera på vad det är man betalar för, om man betalar ska det funka :D.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Kan gå in med min lvl 11 druid på The Maelstrom, jippi, eller inte, vill köra med min lvl 60

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem

surt.. starta då jädrans server vill spela mot golemaggggg

Permalänk
Medlem

händer alltid med jämna mellanrum.....................hatar det....faktiskt....

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

oj det gick igång nu 50% av raidet dog av dåligt spawn ställe Men vi är räddade av Cables ..

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte hur ni kan klaga, det fungerar väldigt bra nu jämfört med i början.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Jag förstår inte hur ni kan klaga, det fungerar väldigt bra nu jämfört med i början.

Sant men i och med att man betalar så känns det lite jobbigt.

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Jag förstår inte hur ni kan klaga, det fungerar väldigt bra nu jämfört med i början.

klag o klag Lite surt bara att det ska hända så plötsligt när man ska ner till min favorit boss

Tycker det var mindre problem i början.. Beror nog på server till server