Permalänk
Medlem

Gravyr penna med mera

Hallå gabbar,läste Wolverines gravyr tråd om vart man kan köp det och det men saker som han föreslog finns inte i lager nu så att,någon som kan tipsa om det som behövs för en som ska börja med gravera,dem dära stiften som han föreslog finns ju inte i lager hoss clasohlson så jag vill ha direkt länk till det om ni hittar och en bra men ändå billig gravyr penna,om ni vet mer som jag behöver så skriv gärna och en direktlänk och om ni hittar ett bra allt-i-ett-set så naturligtvis SKRIV
tror denna tråd hamnar här men om ni moderater har något imot det så flytta den!

har bråttom så ursäkta för eventuella stav fel,punkter och kommatecken!

Permalänk

Tja..i Clas ohlson set följer väl gravyrstift med har jag för mej?.. annars så fins det ett set för 250 kronor på rusta..allt i ett.. har funkat någorlunda bra för mej hittils (en dag)

http://galleri.sweclockers.com/galleri_visa.php?chassi_id=759...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

köpte du från clasohlson eller i rusta,närmaste rusta är över 7 mil så att det skulle va bra om jag beställde från internet,menar du det dära Co-Tech för 249:-
artikell nummer 30-8758 bara skriv det i sök så kommer det upp!

Permalänk

Jag köpte från rusta..där följde det med ett gravyr stift... jag är ganska säker på att det följer med ett gravyr stift på 30-8758 på CO...

annars kan du köpa orginal tillbehörs setet från dremel..det är mycket bättre grejer än det från Kopiorna

Visa signatur