Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av August
Silverpejp är bra och grymt hållbart, men inte bestående. Tejpen åldras fort och "torkar", släpper från underlaget inom ett halvår, speciellt i solsken vilket du inte har vid datorn hoppas jag.
För bestående tejpning skulle jag helt välja bort silvertejp och ta vanlig eltejp istället.

Man får bara inte glömma att eltejp lätt klibbar vid värme efter ett tag.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

eltejp är ju grymt kass...
tar ju inte mer än 2-3 veckor innan den dragit ihop sig och
allt kladd som håller den på plats blivit till en geggig sörja som bara
glider runt...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
eltejp är ju grymt kass...
tar ju inte mer än 2-3 veckor innan den dragit ihop sig och
allt kladd som håller den på plats blivit till en geggig sörja som bara
glider runt...

Det beror på antingen dålig kvalité på tejpen eller också har du spänt den samtidigt som du tejpat, det ska man inte göra utan den ska fästas utan någon som helst spänning. Men det är sant att eltejp inte tål värme speciellt bra.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk

Vet ni inte att det heter raggarsvets! Det kan få en bil hålla i en halv evighet ^^

Visa signatur

Antec SLK3000 | Asus P4P800 | P4C Northwood HT 2,6ghz @ 3,5ghz + Big TT | 2x512mb Corsair TWINX PC4400 | Sapphire ATI Radeon 9800pro [R360] + VF700 |
Intel P4 Överklocknings DB | ATI Radeon 9200 Vmod | ArneAnkas 3dMark 2001 DB |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Master_PH
Vet ni inte att det heter raggarsvets! Det kan få en bil hålla i en halv evighet ^^

Det och MYCKET klarlack, bra för silvertejp också? (klarlack alltså):D

Visa signatur

En gång, när en som jag känner var i Afrika för att vaska guld, då såg jag en svan!

Permalänk

Silvertejp is the shit.