HL2 MOD: Dystopia - Demo

Permalänk
Medlem

HL2 MOD: Dystopia - Demo

Dystopia Demo Released!
http://dystopia-game.com/

Ladda ner:

http://www.halflife2.nu/filarkivet/index.php?id=36

Har inte testat det än med det är säkert skoj!!
!

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk

Varför kalla det demo?O_o Låter lite löjligt att släppa ett demo på en modifikation... låter vettigare med v.(sätt in nuvarande versionsnummer).

Vilket fall som helst så tankar jag ner det nu i 60kb/sec från ausgamers...blir till att testa det imorgon.

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

drog det från halflife2.nu i dryga 1mb/s, testade och det känns lite allmän laggigt. Antar att det är sånt som fixas till efter demot. alltså i "retail"..

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem

Längtat efter att testat det här. Ser riktigt bra ut på filmerna så jag hoppas det håller in game också.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Längtat efter att testat det här. Ser riktigt bra ut på filmerna så jag hoppas det håller in game också.

Det hoppas jag med

Permalänk
Medlem

Detta har jag väntat på!

Permalänk

Rätt trist bana...

Permalänk
Avstängd

testade det igår och idag, är itne så värst intresserad...

Permalänk

Det verkade mycket roligare när man läste om det än när man testade det själv. Jag spelade i och försig bara en halvtimme eller något men jag blev rätt trött på det. Kan nog ha med att göra att jag är otroligt trött på sci-fi moddar/spel just nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Varför kalla det demo?O_o Låter lite löjligt att släppa ett demo på en modifikation... låter vettigare med v.(sätt in nuvarande versionsnummer).

Vilket fall som helst så tankar jag ner det nu i 60kb/sec från ausgamers...blir till att testa det imorgon.

Det har varit snack om att det kanske ska bli kommersiellt men dom är inte säkra, Så därför antar jag att dom kallar det demo.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Vad är detta för mod? Hemsidan är _extremt_ seg för mig, skulle ta 1½ timme atm. för mig att ta reda på det själv

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem

Heh, blev som en DDoS attack för sidan när demot släpptes..

Permalänk
Medlem

Själv anser jag att demot är riktigt roligt när man förstår alla principer bakom modden

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Mirror på Gadgeeks.com (behöver jag väl knappast nämna?)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killers
drog det från halflife2.nu i dryga 1mb/s, testade och det känns lite allmän laggigt. Antar att det är sånt som fixas till efter demot. alltså i "retail"..

Tror hellre kuren "Köp ny dator" funkar i ditt fall, kör med maxade inställningar på 1280 x 1024 utan det minsta lagg på en full 32-spelars server. Och om det inte är det som är problemet så bör du se över hela ditt system.