Doom Premiär [Filmen]

Permalänk
Avstängd

Doom Premiär [Filmen]

Är det sant att premiären av Doom är redan nu år 2005?

Den 4 November

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Doom kom ut 1993...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Avstängd

Kazen, filmen utav succespelet Doom!

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Doom kom ut 1993...

HAHHAHAHAHA

Permalänk

Jag ser iaf emot filmen asmycket

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+ Hiper Type-R 580W Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB, Gainward GeForce 7800GT , Creative SB Audigy SE , MSI K8N NEO4-F

Permalänk
Medlem

Utan BFG och IMPS är det inte DOOM. Och det jag har sett så har dom ju inte ens DOOM-marine armour på sig.

Doom filmen är DOA.

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Tack så jävla mycket för den.

Skönt att du quotar den så ännu fler kan se då

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0zzy
Utan BFG och IMPS är det inte DOOM. Och det jag har sett så har dom ju inte ens DOOM-marine armour på sig.

Doom filmen är DOA.

Dom har BFG i filmen och imps

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nurfen
Skönt att du quotar den så ännu fler kan se då

Ja för folk brukar ju oftast läsa inläggen i omvänd ordning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
***********************************
*************************************
*************************************
*************************************
*************************************
*************************************

Ajuste. *spoiler*

Men detta är vad jag har hört *host*

dumma idiot!

Permalänk
Medlem

De borde göra en film av HL och HL2 istället, skulle lätt se den

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tweakad
dumma idiot!

xD
Jag skrev ju spoiler

Permalänk
Medlem

Ja efter själva spoilern ja

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk

Jaha, då var det inte lönt att se den filmen >:(

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem

Filmen skulle tydligen vara den bästa spelfilmen läste jag i ett par reviews. Jag ska lätt se den på bio (Sandrews).

Visa signatur

Perl - Made by Idiots, Java - Made for Idiots, C++ - Envied by Idiots

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
xD
Jag skrev ju spoiler

Ja, efteråt... T_T

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Spel blir Film...

Half-Life 2, Quake IV, Hitman, San Andreas, Postal 2, Doom, Duke Nukem och Splinter Cell är spel som blir bra filmer enligt mig.

Doom, Duke Nukem, Postal 2, Splinter Cell och Hitman blir filmer!

The Rock skall eventuellt hava rollen som Duke Nukem.

Uwe Boll regisserar Postal 2 filmen, det blir ett mästerverk.

Vin Diesel spelar Agent 47 i Hitman!

The Rock :? haver huvudrollen i Doom.

Splinter Cell?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En film med The Rock kan inte bli dålig, han är fett cool! Hoppas han får rollen som Master Chief...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

The Rock och Vin Diesel är underhållande om de håller sig till mindre seriösa actionroller. Det finns inget fel på deras underhållnings värde. De är inte kvalitét skådisar, men det krävs inte heller. De ser coola ut och har muskler. Därav så är de bra action stjärnor.

Gillade själv Welcome to the Jungle mycket, och Pitch Black filmerna var riktigt underhållande. Scorpion King var mest dålig pga. regissören, inte The Rock.

Permalänk
Medlem

Re: Spel blir Film...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Strogg
Uwe Boll regisserar Postal 2 filmen, det blir ett mästerverk.

Boll vet inte hur man hanterar en kamera. Han vet bara hur man skakar den, och så kan han zoom-funktionerna.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Re: Re: Spel blir Film...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Boll vet inte hur man hanterar en kamera. Han vet bara hur man skakar den, och så kan han zoom-funktionerna.

Men han kommer inte göra Postal 2 till en film som handlar om hur man vattnar trädgården iaf!

Han kommer nog göra den riktigt bra, bara han flammsar och gör den så oseriös som möjligt

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk

Re: Re: Re: Spel blir Film...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pikopiko
Men han kommer inte göra Postal 2 till en film som handlar om hur man vattnar trädgården iaf!

Han kommer nog göra den riktigt bra, bara han flammsar och gör den så oseriös som möjligt

och det är det han är bäst på:D

Permalänk
Medlem

Vad jag sett på trailern så har de filmat i FPS, av det lilla man fick se så verkar det kasst, men annars verkar den cool.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Re: Re: Spel blir Film...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Boll vet inte hur man hanterar en kamera. Han vet bara hur man skakar den, och så kan han zoom-funktionerna.

Regisören är inte den som filmar utan det finns idag kameramänn för det.. Regisören skriver manus och ser till att detta uföres genom producenten och andra diverse roller som finns runt filmplatserna.

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Avstängd

Trailern?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Spel blir Film...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MsPaint
Regisören är inte den som filmar utan det finns idag kameramänn för det.. Regisören skriver manus och ser till att detta uföres genom producenten och andra diverse roller som finns runt filmplatserna.

Regisören skriver inte manus. Han regiserar filmen, alltså säger åt hur de ska filmas, editeras och hur skådespelarna ska agera i scenerna...

Är något dåligt filmat är de regisörens fel...

Edit: Finns det en Postal 2 film trailer?, finns inte med på imdb.com som en film, och står inget att Uwe Boll ska regisera den. Fast såg att han ska regisera Far Cry filmen.

Edit2: (lite offtopic från doom) Läste nu på gamespot att han ska regisera postal filmen. Kommer nog bli bra.
"Boll answered a few quick questions about the project for GameSpot. He described the movie as "Pulp Fiction meets Falling Down meets Wag The Dog," and said that just like the game, it will show that a task as mundane as cashing a check can be a big adventure.

When asked why he focuses on violent games for his movie adaptations (all but one of his movies are based on M-rated games), Boll merely said "A lot of games are violent. And on a personal level, I love violent movies."

Gillar han våld så bådar de väl gott?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

finns en trailer som man kan ladda hem via xfire bland annat

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Han som recenserade i nöjesliv har ju som inte sett så mycket actionfilmer verkar det som . . Han skriver att om vi vill se en djup film osv så är DOOM inte aktuellt.. MEN NO SHIT!! Det är ju en action FFS

Stör mig enormt på sånt. . När man recenserar en actionfilm måste man såklart recensera med tanke på att det är just en actionfilm. Och inte börja jämföra med djupare film osv. . . ajja troll ends

Visa signatur

sad panda