Permalänk
Medlem

aMSN?

en ganska fånig fråga kan jag tänka mig men hittar det inte någonstans, att få alla konversationerna i samma fönster med flikar, har sett andra som har det med aMSN men hittar det ingenstans, hittar heller inget plugin för det... Nån som ka hjälpa mig?

Mvh / Henke

---EDIT---

Hittade det... det e ju fan med att man ska hitta något man sökt efter länge efter man skrivit ett inlägg... jaja så är det

Visa signatur

CloNe Me

Permalänk

det skulle jag också vilja veta om det går

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Använd GAIM annars

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk

går det med msn plus?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gr1ng0
går det med msn plus?

Ja

Visa signatur

Main: 9900k @ 5.0GHz | 16GB @ 3400MHz CL15 | RTX 2080 @ 2100/16200MHz 12378 Time Spy
HTPC: R5 3600 @ 4.2 | 16GB @ 3600MHz CL18 | GTX 1080 @ 2088/11006MHz 8039 Time Spy

Permalänk
Medlem

Går med Miranda också TabSRMM eller vad pluginen heter, följer med som standard i de nyare nightlies tror jag.

Permalänk
Medlem

går med de flesta klienterna, alla som jag har testat i alla fall, miranda, trilian, msessenger med plugin osv, men för att svara på gr1ng0s fråga, dina kontakter ska ligga i samma grupp för att det ska vara möjligt, dvs vill du att alla du chattar med ska vara i samma fönster, ha alla i samma grupp eller inte i någon.

Högerklicka på kontakt, egenskaper och avmarkera grupp

Mvh Henke

Visa signatur

CloNe Me

Permalänk
Inaktiv

jag har det så.. använder mig av msg plus

Permalänk
Medlem

Är som standard på i senaste aMSN och går att stänga av i inställningarna om man vill.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk

okej, vilken plugin ska man använda för att få det att funka i msn plus?

EDIT: fanns ju direkt i msn plus, sorry

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.