Permalänk

Nav 2006

Hejsan!

Tog nyss bort Norton System Works 2006 där NAV 2006 följde med. Nu var jag så korkad som tog bort programet med SymNRT. Jag vet inte varför men så blev det. Nu är det så att jag inte har något skydd installerat, men ändå står det i Säkerhetscenter att jag har NAV och Något Norton Anti Spyware eller liknande. Frågan är hur jag får bort dessa?

Behöver hjälp så fort som möjligt!

M.V.H.

Visa signatur

Laptop: ASUS U31SG 13"
[Intel i3 2350M] [8 GB DDR3] [nVidia GeForce 610M] [120 GB SSD]

Permalänk
Medlem

Re: Nav 2006

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snabelbulle
Hejsan!

Tog nyss bort Norton System Works 2006 där NAV 2006 följde med. Nu var jag så korkad som tog bort programet med SymNRT. Jag vet inte varför men så blev det. Nu är det så att jag inte har något skydd installerat, men ändå står det i Säkerhetscenter att jag har NAV och Något Norton Anti Spyware eller liknande. Frågan är hur jag får bort dessa?

Behöver hjälp så fort som möjligt!

M.V.H.

Sök efter Norton Removal Tool... det finns några filer på Nortons svenska sidor vad jag minns. Dessa är just till för att rensa allt som har med Norton att göra.

Visa signatur

A64Clawham3400+, K8N4E, nForce4 2X1GB-XMS400C2..Gainward 7800GT CreativeXFIMusic&Sennheiser555..NEC991SB..Raptor&Seagate..
HauppaugeNova-T..8 MBit Telia..Antec550. WinXPsp2-32bit

Permalänk

Re: Re: Nav 2006

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gorant
Sök efter Norton Removal Tool... det finns några filer på Nortons svenska sidor vad jag minns. Dessa är just till för att rensa allt som har med Norton att göra.

Funkade inte. Hittade inget. Några fler förslag! Alltså, snälla! Detta är akut! har inget Antivirus eller någon brandvägg förutom Windows Brandväggen installerad. Och vill helst fåbort dom. Alltså programen finns inte installerade på datorn, men det står i Security Center att Norton Internet Worm Protection är installerad som brandvägg och att Norton Anti Virus är installerad som virus skydd.

[Edit] Fixade sig nu. Jag sket i det och installerade 2002 igen. Uppdaterade det ich nu funkar det

Visa signatur

Laptop: ASUS U31SG 13"
[Intel i3 2350M] [8 GB DDR3] [nVidia GeForce 610M] [120 GB SSD]