streama telefoni genom bluetooth och mobil

Permalänk

streama telefoni genom bluetooth och mobil

jag har en bärbar dator som har bluetooth, även en mobil som har detta. Finns det något program där man kan köra tex skype eller liknande och streama ljudet till min mobil?

Permalänk
Medlem

Väntar med på något sådant... googlat lite på det men jag hittar inget.. hoppas det kommer snart.. väntat länge nu

Permalänk
Medlem

Det ska gå. Har för mig att profilen heter Audio Gateway eller liknande.

Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)

Permalänk
Medlem

ja men audio gateway går inte att använda med skype utan extra prog... jag hittade precis ett http://www.epyxmobile.com/index.php?page=epyxpro har dock inte provat det ännu... får göra det imorrn.. ska dra o lägga mig nu..

Permalänk

Ladda ner programmet.. Och har fått det att ansluta till telefonen (enligt anvisningarna) men när jag ringer nån på skype så hörs inget i telefonen..
NÅn mer som provat och fått det att funka??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av herrlindqvist
Ladda ner programmet.. Och har fått det att ansluta till telefonen (enligt anvisningarna) men när jag ringer nån på skype så hörs inget i telefonen..
NÅn mer som provat och fått det att funka??

läser du så måste man nog köpa för det

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh.

Permalänk
Medlem

Finns det inte något som klarar "ren" SIP? (VoIP). Inte bundet till skype alltså?

Permalänk

nej det SKA funka utan att köpa.. men som sagt får inte ljud i det även om allt verkar inkopplat... Kan ingen med bluetooth prova??

undrar också som Niklas ... sådant prgroam hade varit bra. finns ju för palm.. men det jälper ju inte