Hemmabiodator - 2995kr!

Permalänk

Lasseboy: Att du inte får in filer över 4gb måste bero på att att du har Fat32 som filsystem. Man måste ha NTFS för att kunna ha filer över 4gb.

Permalänk
Medlem

jag har också fått ett meddelande om detta.. när man ställt in utrymme för recorded tv så säger den att man inte kan spela in mer än 30minuter ??!!!!

är det inte lite klantigt att installera i fat32 med ett OS från 05 !?

det kommer ju så från fabrik eller ? Dustinhome.se som gjort ??

Visa signatur

||> FD North TG White <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Rog Strix B550 F-Gaming <> AMD Ryzen-7 5800x3d + Corsair H150i RGB PRO XT <> Kingston Fury renegade 2TB m.2 + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600MHz CL 16 rgb <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av persson78
Lasseboy: Att du inte får in filer över 4gb måste bero på att att du har Fat32 som filsystem. Man måste ha NTFS för att kunna ha filer över 4gb.

Felet är samma om jag förösöker med 700 mb avi så det kan inte va det.
Men ska prova att om installera och kra i ntfs om det går med recover skivan jag gjort annars får man väl skaffa en kopia på wmc

Visa signatur

love in him

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikR
jag har också fått ett meddelande om detta.. när man ställt in utrymme för recorded tv så säger den att man inte kan spela in mer än 30minuter ??!!!!

är det inte lite klantigt att installera i fat32 med ett OS från 05 !?

det kommer ju så från fabrik eller ? Dustinhome.se som gjort ??

Nu vet jag iofs inte om det är FAT32 eller NTFS på dem, då jag inte kollat. Antog FAT32 pga av 4gb filer.

Men skumt att den gnäller på 700 mb filer med.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av persson78
Nu vet jag iofs inte om det är FAT32 eller NTFS på dem, då jag inte kollat. Antog FAT32 pga av 4gb filer.

Men skumt att den gnäller på 700 mb filer med.

2o mb klara den flytta men inte mer helt sjukt ska ringa acer på måndag

Visa signatur

love in him

Permalänk
Medlem

Tips: Xbox 700:-

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikR
jag har också fått ett meddelande om detta.. när man ställt in utrymme för recorded tv så säger den att man inte kan spela in mer än 30minuter ??!!!!

är det inte lite klantigt att installera i fat32 med ett OS från 05 !?

det kommer ju så från fabrik eller ? Dustinhome.se som gjort ??

Brukar vara FAT32 förinstallerat på acers alla datorer. En släkting till mig köpte en bärbare Acer med FAT32 som filsystem. FAT32 har inga som helst fördelar mot NTFS mer än att Linux har både skriv och lässtöd för FAT32 men det skiter nog de flesta i tror ja

Men Windows Media center är ju inget nytt OS från 05, utan det är ett front-end på WinXP.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryden
Tips: Xbox 700:-

Inte kan man väl spela in från TV till xbox?