Permalänk
Medlem

FlyakiteOSX v3.5

Tjenare

Jag har installerat en mod som gör om allt i XP så det ser ut som Max OS X, det funkade fint boot screen inloggning och alla saker ser precis rätt ut, docken finns... men sedan så en dag senare så hittade jag att datorn hade frysit(gick enkelt att reboot). Sedan några gånger har jag varit tvungen att reboota datorn p.g.a den fasnat i boot screen, den tänker men kommer ingestans.

Någon som har detta installerat: FlyakiteOSX v3.5
Kanske kan hjälpa mig och förklara vad det är som är fel?

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

I FAQ på sidan snackar han ju om nåt liknande, där du ska återställa grejer, hans mongosida gör att jag inte kan klippa och klistra, så du får gå dit själv och kolla.

Sen, vad är grejen egentligen, att få XP att låtsas vara OS X låter som historiens värsta torrjuck hittils :). Förutom att få Linux att se ut som windows, men det är bara fel på en helt annan nivå...

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem

Aha! Hittade inte det(och ja hans sida är cepo

Jag har inte råd med en Power Mac för tillfället men när jag får det blire en sådan med bootcamp så man kan lira spel också. Pc har jag för att man kan spela de flesta spelen på den det är ända anledningen tycker inte om XP.

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser