Xbox 360-tråden, del 2

Permalänk
Medlem

Köp dem från USA så blire billigt, det gör jag då kan man lägga på båda

Angående skärmar som har 16:10 i native med 1920x1200 i res, vad händer om man kör in en HDMI signal med 1080p i den? blire 1080p eller nedgraderas det till något sämre?

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
beslutsångest, vad ska man förboka:
Assasins Creed
Lr
Army of two

Orkar inte lägga pengar på båda, för om datumen håller så släpps dom med en dags mellanrum

Jag skulle ha valt Assassins Creed.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

"Microsoft Corp. today announced that “Halo 3” has officially become a global phenomenon, garnering more than $300 million in sales in the first week alone. The critically acclaimed Xbox 360® exclusive, which was released worldwide on Tuesday, Sept. 25, is the fastest-selling video game ever and already one of the most successful entertainment properties in history."

http://www.microsoft.com/presspass/press/2007/oct07/10-04Halo...

360'n sålde under Halo's lanseringsvecka bättre än Nintendo Wii för första gången sedan fenomenet Wii släpptes i USA.

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem

Ja vad kan man säga, smart drag av MS att köpa upp det till sin xbox
Hade antagligen blivit en enorm hit på vilken plattform som helst

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
beslutsångest, vad ska man förboka:
Assasins Creed
Lr
Army of two

Orkar inte lägga pengar på båda, för om datumen håller så släpps dom med en dags mellanrum

assassins creed utan tvekan

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
assassins creed utan tvekan

Ja självklart AC om man inte kan få båda

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

Det jobbiga med november är att CoD 4, Mass effect, Assassins Creed och Army of Two kommer ut...

Har inte pengar att lägga på sånt då jag också måste köpa 2 kurs böcker för typ 500kr/st i November...

Kommer nog bli Assassins Creed i första hand sen Mass effect senare kanske i december... CoD 4 till datorn, sen får man se hur det blir med army of two

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Vet inte om denna länk postats innan - iallafall:

X-Clamp-Fix.com

För de som permanent vill laga 3RROD problemet utan att skicka iväg boxen.

Har gjort det själv och det fungerar utmärkt

Fördelen med detta kit mot andra guider på xbox-scene är att man inte behöver borra etc.

De tar dock rejält betalt för några skruvar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulver
Vet inte om denna länk postats innan - iallafall:

X-Clamp-Fix.com

För de som permanent vill laga 3RROD problemet utan att skicka iväg boxen.

Har gjort det själv och det fungerar utmärkt

Fördelen med detta kit mot andra guider på xbox-scene är att man inte behöver borra etc.

De tar dock rejält betalt för några skruvar

Nackdelen är ju att garantin är väck efteråt...

Bättre att skicka iväg till service när MS har förlängt med 3 år.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
Nackdelen är ju att garantin är väck efteråt...

Bättre att skicka iväg till service när MS har förlängt med 3 år.

Visst - detta är för de som varken vill eller kan skicka iväg boxen.

Min box ser ut såhär - att skicka iväg den på garantin är inte riktigt ett alternativ

Vissa hävdar också att Ms fortfarande inte fixar boxen lika bra som denna fix.

(men det är en annan diskussion)

Permalänk
Medlem

Naruto: Rise of a Ninja börjar se j*vligt lovande ut!

http://www.gametrailers.com/player/25989.html?type=

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Måste man göra nåt speciellt för att statistiken på NHL08 ska aktiveras? Har lirat massa rankade matcher men kollar man statsen så är det bara streck på allting...

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

förbokade både Army of two och assisins creed orka välja!:D

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Den här videon av Clive Barker's Jericho ser ut att vara...mums!

http://www.gametrailers.com/player/25815.html

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Förbokade
Naruto Rise of a Ninja
Army of Two
Assassin´s Creed

Idag... ghaaa mina sparade pengar bara rinner iväg

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

testade demon på jericho och det va riktigt jävla dåligt, hoppas dom gör det bättre

en annan sak fattar inte va folk ser i army of two, ja tycker alla videor ser skit kassa ut :/ nån som kan förklara?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Co-op?

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans
Co-op?

Precis, jag älskar GoW co-op, så gott som enbart det
Och Army of two tar allt som har med co-op att göra och gör det ännu ännu bättre..Älskar allt jag sett om det.
Gillar idéen med aggrometer och köpa vapen och spela sig samman då en kankse har tynge vapen som drar mer aggro så kan jag köra med ett lättare och ändå stå och skjuta utan att ta aggro.

I LOVE IT!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Har du sett denna nya trailer då?
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=21973
Den är dock inte speciell på något sätt. =/

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m
Har du sett denna nya trailer då?
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=21973
Den är dock inte speciell på något sätt. =/

Klart man sett den..gillar den andra nya trailern, med lite humor i

http://www.gametrailers.com/player/17719.html

"Thats clever, who do you think you are f**** macgyver"

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans
Förbokade
Naruto Rise of a Ninja
Army of Two
Assassin´s Creed

Idag... ghaaa mina sparade pengar bara rinner iväg

Riktigt sugen på Naruto rise of a ninja ser riktigt kul ut ..... Skall lätt förhandsboka det

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem

Måste man förhandsboka något bara för att det verkar kul?
När det spelet kommer kanske din xbox har pajat eller så har det dykt upp tre andra spel du hellre vill lägga pengarna på...

Permalänk
Medlem

Nej det är klart mna inte behöver men om jag förhandsbokar betyder det att man vill ha det

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans
Köp dem från USA så blire billigt, det gör jag då kan man lägga på båda

Angående skärmar som har 16:10 i native med 1920x1200 i res, vad händer om man kör in en HDMI signal med 1080p i den? blire 1080p eller nedgraderas det till något sämre?

Jag visste inte att man kunde köra amerikanska spel på sin svenska kexbox D:

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Jag visste inte att man kunde köra amerikanska spel på sin svenska kexbox D:

Vissa funkar
http://www.egamia.com/wiki/Region_Free_Xbox_360_Games

Ryktena säger att AC kommer vara regions fritt...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Glömde bort att Xboxen inte är regionsfri, är bortskämd med PS3:an

Fråga Hur får man kontakt med Xboxen via PCn för att streama och tanka saker? Jag försökte göra som MS sa, de ville att ajg skulle tanka ner Zune programvara etc massa skit.... det funkade såklart inte. Hjälp mig snälla...

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Klart man sett den..gillar den andra nya trailern, med lite humor i

http://www.gametrailers.com/player/17719.html

"Thats clever, who do you think you are f**** macgyver"

ÅH! en splinter cell ripoff
verkar ju grymt! men måste man vara 2st för att spela? tänk om man inte har en polare till hands jämt

Men hursomhelst....CO-OP FTW!!!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
ÅH! en splinter cell ripoff
verkar ju grymt! men måste man vara 2st för att spela? tänk om man inte har en polare till hands jämt

Men hursomhelst....CO-OP FTW!!!

Man kan spela ensam tillsammans med en AI. Men kommer antagligen vara mycket bättre att spela med en kompis.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

aha okej! joo är nog mycket roligare (och lättare) att spela med en kompis

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

hehe bara AI spelaren blir bättre än Arbitern i halo 3 för den AI:n var kass!

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc