Team Fortress 2-tråden!

Permalänk
Medlem

Nej usch vad tråkig 2fort börjar bli ;S

Visa signatur

Mycket mumbo-jumbo nu känner jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mittens
Någon som lirar på Jolts 2fort 24/7 server`?

Nej, kan dock prova på i helgen:)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av The-k0rf
Nej usch vad tråkig 2fort börjar bli ;S

Va? Näe... Varför?

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

Tycker också att 2fort börjar kännas lite småtråkig. Har kört den så väldigt mycket på gamla tfc.
Jag gillar de där "oranga" banorna bäst. Lazytown är rätt trevlig också.

Jag äger fett som spy på de "oranga" :-).
Det är härligt att få backstabba ett gäng snipers som skjutit prick på mitt huvud upprepade gångar...

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Orange banor?

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Medlem

Då har man skaffat det äntligen, ska bli riktigt skoj. Har testat några liv på min brors dator innan då han haft det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mittens
Orange banor?

Han menar nog Gravel pit och Dustbowl

Visa signatur

Desktop Intel Q6600 | Gigabyte P35-DS4 | Corsair XMS2-6400 2x2048MB | Leadtek 8800 GTS(G92) | Corsair HX-520W | Thermalright Ultra-120 eXtreme | Intel X25-M G2 80GB | HP w2207 | Antec P182 |
HTPC Athlon X2 250 | Gigabyte 785GMT-UD2H | Corsair XMS3-12800 2x2048 | Antec Earthwatts 380W | Antec NSK2480 | Scythe Ninja Mini Rev B

Permalänk
Medlem

Vad hänger ni på för servrar då? Någon som har tips på någon bra server med schysst folk? (svensk?)

Permalänk
Medlem

Jolts 2Fort servrar är favoriter.

De svenska brukar laggar för mig. O.o

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Medlem

Spelar en del på Lokalens servers, annars Sweswat.net tror jag den heter och Swenorrkoping.nu...

Visa signatur

Mycket mumbo-jumbo nu känner jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The-k0rf
Spelar en del på Lokalens servers, annars Sweswat.net tror jag den heter och Swenorrkoping.nu...

har spelat mycket mot dig tror jag. Mandrake heter jag ingame

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harma
har spelat mycket mot dig tror jag. Mandrake heter jag ingame

heh japp vad härligt [RRC]k0rf heter jag troligtvis ingame.
Är det du som brukar vara den där väldigt enerverande spy:en?

Visa signatur

Mycket mumbo-jumbo nu känner jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The-k0rf
Spelar en del på Lokalens servers, annars Sweswat.net tror jag den heter och Swenorrkoping.nu...

Brukar också lira på Lokalen, den kan jag rekommendera.

Visa signatur

How peculiar

Permalänk

Spelar också på lokalen #04 samt sweswat.net .
lolipopz0rz in game.

Visa signatur

Dator 1 | GA-X38-DQ6 | HD4870x2 | Q6600 @ 3.5Ghz | TRUE | 4GB Corsair PC6400 | TX750w | Cosmos 1000
Dator 2 | P5Q3 Deluxe | 9800GTX | E7200 @ 4.2GHz | TRUE | 2x2GB PC3-10600 | Antec Nine Hundred | HX620w

Permalänk
Medlem

Kör mest Lokalen Dustbowl 24/7

Visa signatur

Desktop Intel Q6600 | Gigabyte P35-DS4 | Corsair XMS2-6400 2x2048MB | Leadtek 8800 GTS(G92) | Corsair HX-520W | Thermalright Ultra-120 eXtreme | Intel X25-M G2 80GB | HP w2207 | Antec P182 |
HTPC Athlon X2 250 | Gigabyte 785GMT-UD2H | Corsair XMS3-12800 2x2048 | Antec Earthwatts 380W | Antec NSK2480 | Scythe Ninja Mini Rev B

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bantumi
Brukar också lira på Lokalen, den kan jag rekommendera.

Då ska jag köra där och visa dig lite Bantumi

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Kör på lokalens 24/7 2fort server i princip endast.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Då ska jag köra där och visa dig lite Bantumi

Haha, är det en utmaning jag hör?
kommer inte kunna lira mycket förrens efter jul tyvärr men sen, Game's on!

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Medlem

Lokalen, mest på Dustbowl 24/7 men en del på de andra också.

Kretinet.

Permalänk
Medlem

OKEJ ALLA =]

Vår community www.THA-DARK.com önskar er alla välkommna på vår 100MBIT TFC2 server!

Den är nu äntligen öppen 24/7 på IP: 89.233.223.2:1234

Testa gärna servern och återkomm! Vi letar även efter admins!

89.233.223.2:1234

[SWEDEN]tha-dark.com|100mbit public|

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja lira detta lite mer än bara public! Om man kan prata ihop så skulle det bli riktigt mycket roligare!

Men ett grymt bra spel! ska prova servern imorrn! är bara 5st inne nu.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Aeqvist: Det stämmer, jag skulle även vilja lira mer än bara public, vi får se kanske vi skulle kunna starta ngn slags sweclockers clan

Och om det endast är få i servern eller inga alls, joina endå o testa lite o det brukar börja komma in folk efter någon sekund eller en minut.

Sen kommer det mer och mer och tillslut är det public

Permalänk
Medlem

jag är lätt på i en swec clan men är det många som kör matcher i TF2 ? det kanske inte har hunnit etablera sig så väl än.

Och hur många är det lämpligt att köra i varje lag? kör man så många som det finns klasser eller?

Skulle vara grymt ballt iaf! så man kan lägga Cs på hyllan...

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
Aeqvist: Det stämmer, jag skulle även vilja lira mer än bara public, vi får se kanske vi skulle kunna starta ngn slags sweclockers clan

Mm, en början är ju att skrapa ihop alla som är med i SweC TF2-gruppen:)
Jag ska testa din server senare;)

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

Kan man på något sätt se att en spy står bredvid en?
om han är utklädd till en av mina...står det ett namn över hans huvud också? jag har inte riktigt fått någon chans att se efter själv men nåogn här har väl säkert dökoll!

Annars är ju Spy lätt skönaste karaktären, så otroligt skönt att ta sig in i fiendeläger och krascha sentrys och bara backstabba som tusan

GOD JUL BTW!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Ibland kan en spy få ditt namn, då vet man direkt att han är en spy. Sen kan man inte gå igenom en spy, utan man "krockar" med dem. Teammates går man bara igenom.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
OKEJ ALLA =]

Vår community www.THA-DARK.com önskar er alla välkommna på vår 100MBIT TFC2 server!

Den är nu äntligen öppen 24/7 på IP: 89.233.223.2:1234

Testa gärna servern och återkomm! Vi letar även efter admins!

89.233.223.2:1234

[SWEDEN]tha-dark.com|100mbit public|

Hej igen!

Vi ber om ursäkt men servern är igen nerstängd pga. tekniska problem med portar, lagg och stabilitet.

Vi vill såklart inte ha en server liggandes som inte kan vara på 24/7 osv.

Jag återkommer när detta är åtgärdat det borde inte ta mer än max en eller 2 veckor.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
Hej igen!

Vi ber om ursäkt men servern är igen nerstängd pga. tekniska problem med portar, lagg och stabilitet.

Vi vill såklart inte ha en server liggandes som inte kan vara på 24/7 osv.

Jag återkommer när detta är åtgärdat det borde inte ta mer än max en eller 2 veckor.

Hehe, jag tänkte precis klaga över det. Men bra att ni är medvetna om det, jag testar gärna om några veckor, påminn mej bara:)

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Ibland kan en spy få ditt namn, då vet man direkt att han är en spy. Sen kan man inte gå igenom en spy, utan man "krockar" med dem. Teammates går man bara igenom.

Då blir ju verkligen DISGUISE funktionen värdelös om man skulle köra Clanspel...för då vet man ju alla medspelares namn

Fick brorsan att köpa det idag så vi har spelat hela julaftonskvällen svinballt! favoritkaraktärerna är

Spy, Soldier och Sniper på Dustbowl....i början iaf

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja spela med er grabbar, så himla tråkigt med folk som inte sammarbetar.
Skulle vara najs med ett lösenordskyddad server för alla Swec.

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna spela med folk härifrån !
Var brukar ni hålla till ?

Jag gillar de där oranga banorna, tex orange_x.
Lazytown är också en favorit just nu.

Stör mig också på folk som inte samarbetar. Sånt brukar resultera i mycket whinande i chatten från min sida.
Inte för att nån läser eller bryr sig, men det är trevligt att avreagera sig..

Jag brukar iallfall så långt som möjligt samarbeta och hjälpa laget. Offrar gärna mig själv om det hjälper laget att cappa.
Jag har tränat upp mig en hel del som spy och brukar orsaka präktig irritation hos motståndarna...

Bosse Bisam heter jag förresten.
Mina polare heter Pellefanta och Gamble om ni ser dem. Brukar köra på samma server som mig. Whinar dessutom minst lika mycket som mig.

Vänta lite förresten.
Keng, jag tycker jag känner igen det namnet.
Har nog kört på samma server som dig.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.