Team Fortress 2-tråden!

Permalänk

Tycker vi ska sätta ett pass på servern typ "swec" när vi har spelkvällar så att det verkligen bara blir folk från swec + kompisar.

Visa signatur

Dator 1 | GA-X38-DQ6 | HD4870x2 | Q6600 @ 3.5Ghz | TRUE | 4GB Corsair PC6400 | TX750w | Cosmos 1000
Dator 2 | P5Q3 Deluxe | 9800GTX | E7200 @ 4.2GHz | TRUE | 2x2GB PC3-10600 | Antec Nine Hundred | HX620w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lolipopz0rz
Tycker vi ska sätta ett pass på servern typ "swec" när vi har spelkvällar så att det verkligen bara blir folk från swec + kompisar.

Redan fixat, om du kollar eventet så står lösenordet där:)

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk

Ah såg inte det

Visa signatur

Dator 1 | GA-X38-DQ6 | HD4870x2 | Q6600 @ 3.5Ghz | TRUE | 4GB Corsair PC6400 | TX750w | Cosmos 1000
Dator 2 | P5Q3 Deluxe | 9800GTX | E7200 @ 4.2GHz | TRUE | 2x2GB PC3-10600 | Antec Nine Hundred | HX620w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JesperT
Har joinat gruppen också nu.

Spelade en kul map igår förresten.
Den hette nånting med Labour och där fanns kor och lagårdar och så.
Såg lite mysigt ut nästan..
Verkar vara en bra bana som är hyfsat liten så att man inte behöver gå så långt.

Labour day tror jag den heter, gillar den jag med. Kanske något att lägga till i maplistan?

Permalänk
Medlem

Gick med i gruppen. Heter Confuzed på steam.

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobbaZ91
Redan fixat, om du kollar eventet så står lösenordet där:)

Vilket event? På Steam Community? Jag ser inget där =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
Vilket event? På Steam Community? Jag ser inget där =/

Om du är med i gruppen så får du upp det i 'My Control Panel', tryck på den för mer info.

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Labour day tror jag den heter, gillar den jag med. Kanske något att lägga till i maplistan?

Kan ha varit den jag körde förut? cp_labor?

Visa signatur

Intel Q6600|Antec Sonata II |Gigabyte P35-DS3|7800GT|4096Mb |900Gb HD |Logitech Z-5500|LG 22" |X-fi XtremeMusic|Philips SHP895
SteamID: Baebis
http://live.xbox.com/member/baebis

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobbaZ91
Om du är med i gruppen så får du upp det i 'My Control Panel', tryck på den för mer info.

You have 0 events in the next 2 weeks - View all events

Permalänk

Jag har ett event iaf : )

Spelkväll!
January 12 @ 09:00pm - Hosted by: SweClockers Team Fortress 2

Visa signatur

Intel Q6600|Antec Sonata II |Gigabyte P35-DS3|7800GT|4096Mb |900Gb HD |Logitech Z-5500|LG 22" |X-fi XtremeMusic|Philips SHP895
SteamID: Baebis
http://live.xbox.com/member/baebis

Permalänk

Det finns två Swec grupper, en TFT2 och en annan. Du kanske gick med i andra
Centura ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dregelmyller
Det finns två Swec grupper, en TFT2 och en annan. Du kanske gick med i andra
Centura ?

Oj, jag trodde ni menade SweClockers Steam Community Group. Jag känner mig verkligen dum nu. Jag har iallafall gått med i gruppen nu.

Permalänk
Medlem

Hur gör man för att smidigt kolla events? Behöver man verkligen gå in på community , söka på swec, gå in på swec TF2 sen kolla vad som händer?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Hur gör man för att smidigt kolla events? Behöver man verkligen gå in på community , söka på swec, gå in på swec TF2 sen kolla vad som händer?

Huh?!

1. Starta Steam
2. Öppna "Main" Rutan
3. Gå till "Community"
4. Gå till "My Control Panel"
5. Kolla under "Events"

Du måste även vara med i gruppen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Hur gör man för att smidigt kolla events? Behöver man verkligen gå in på community , söka på swec, gå in på swec TF2 sen kolla vad som händer?

Nej det funkar inte ens, du ser inte lösenordet då, du måste vara med i gruppen. Kolla Centuras inlägg.

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk

En liten känga till de som valde tiden för nästa spelkväll...
Klockan nio på en lördag kväll? Varför inte en söndag istället?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonathan82
En liten känga till de som valde tiden för nästa spelkväll...
Klockan nio på en lördag kväll? Varför inte en söndag istället?

Förra gången vi tog upp det så var det fredag, vi ville spela nästa dag, och den här gången flyttade vi den bara en vecka framåt i tiden.

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura

tack, var väl lite dåsig så jag märkte inte det

Permalänk

Finns det någon IRC kanal för Sweclockare för TF2?
Någon som vet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonathan82
Finns det någon IRC kanal för Sweclockare för TF2?
Någon som vet?

Nej det finns inte, men med tanke på aktiviteten i chattan, tror du at´t det är nödvändigt?:P

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobbaZ91
Nej det finns inte, men med tanke på aktiviteten i chattan, tror du at´t det är nödvändigt?:P

Anledningen för att man inte skriver är för att man inte har tid

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
Anledningen för att man inte skriver är för att man inte har tid

Man är för upptagen med att spela TF2 menar du

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
Anledningen för att man inte skriver är för att man inte har tid

Jo men precis, +att ingen annan är i chatten, hur stort intresse har man då liksom? Men tror du att det skulle funka bättre över irc?

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
Man är för upptagen med att spela TF2 menar du

Whatever

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobbaZ91
Jo men precis, +att ingen annan är i chatten, hur stort intresse har man då liksom? Men tror du att det skulle funka bättre över irc?

M, det tror jag faktiskt. Man har tid att trycka på en knapp och prata.
Jag kommer dock inte prata då jag inte har ett vanligt headset, enbart ett med BT (De man fick med Warhawk).

Wohoo Steam Rating 9.5 - Still not 10 =p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura

M, det tror jag faktiskt. Man har tid att trycka på en knapp och prata.
Jag kommer dock inte prata då jag inte har ett vanligt headset, enbart ett med BT (De man fick med Warhawk).

Vänta lite nu, jag har inte använt IRC på länge(och inte jätte aktiv då), men kan man köra voice chat över det?
I vilket falla har du min välsignelse, skicka all info sen bara.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura

Wohoo Steam Rating 9.5 - Still not 10 =p

Jag har 10..:D

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobbaZ91
Vänta lite nu, jag har inte använt IRC på länge(och inte jätte aktiv då), men kan man köra voice chat över det?
I vilket falla har du min välsignelse, skicka all info sen bara.

Jag har 10..:D

Är det inte de som är mening med IRC? Har aldrig använt IRC så jag vet inte

Hehe, jag började lira igen när jag köpte Orange Box (ungefär en vecka sedan). Kommer nog ha 10 snart

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
Är det inte de som är mening med IRC? Har aldrig använt IRC så jag vet inte

Hehe, jag började lira igen när jag köpte Orange Box (ungefär en vecka sedan). Kommer nog ha 10 snart

Nej senast jag kollade stod IRC för Internet Relay Chat, vanlig chatt, man ansluter till olika kanaler, där man chattar, text messages;)

Rätt bra med 9,9 på en vecka:)

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobbaZ91
Nej senast jag kollade stod IRC för Internet Relay Chat, vanlig chatt, man ansluter till olika kanaler, där man chattar, text messages;)

Rätt bra med 9,9 på en vecka:)

Aha, nah, det är nog inte så bra att använda det då.

Jag skrev 9,5
Det är dock fel, hade 9,2 men jag har 9,4 nu.

Bra och bra, det är väl dåligt Känner mig som en spel narkoman =p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
Aha, nah, det är nog inte så bra att använda det då.

Jag skrev 9,5
Det är dock fel, hade 9,2 men jag har 9,4 nu.

Bra och bra, det är väl dåligt Känner mig som en spel narkoman =p

Om någon har en server uppe(hehe8-)) så kan ju denne någon sätta upp en ventrilo-server. Finns gratis servrar på nätet också, det kan vara kul att ha på spelkvällarna.

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk