Permalänk
Medlem

Sida med märkes kläder?

Hej jag behöver hjälp med att hitta en bra sida på nätet med märkeskläder.

Märkena som jag vill ha är D&G, Armani, Boss o.s.v

Visa signatur

AMD 64 Athlon, ATI x 1600 pro, DDR 1 Gig, 300 G HD

Permalänk
Medlem

Ebay får du dina fakekopior billigt och bra, så blir du även coolast i stan!

Annars rekommenderas det att du traskar till en affär eftersom storlekarna på t.e.x D&G skiljer sig från vad man är van vid.

Permalänk
Medlem

sök här, finns sidor om internetbutiker.

Permalänk

Re: Sida med märkes kläder?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaNeK
Hej jag behöver hjälp med att hitta en bra sida på nätet med märkeskläder.

Märkena som jag vill ha är D&G, Armani, Boss o.s.v

Du känner säkert till www.zoovillage.com

Permalänk

När jag ser folk med "streetkläder" från dessa märken så tänker jag bara att "jahopp, där kommer en till som vill vara något han inte är".

Men det är ju jag det.

Permalänk
Medlem

Håller med apspektakel litegranna, tyvärr. Men tror stayhard.se har något av dem där märkena.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
När jag ser folk med "streetkläder" från dessa märken så tänker jag bara att "jahopp, där kommer en till som vill vara något han inte är".

Men det är ju jag det.

Vänta lite nu, sen när började Hugo Boss, D&G och Armani tillverka streetkläder?

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

D&G har väl väldigt länge gjort tshirts som ser mer alldagliga ut?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Vänta lite nu, sen när började Hugo Boss, D&G och Armani tillverka streetkläder?

Beror vad man menar med "streetkläder". Ett par märken har ju minst en yngre, modernare linje. Hugo BOSS Orange, Armani Jeans/Exchange, D&G (till skillnad från Dolce & Gabanna som är den mycket mer prestigefulla linjen), för att nämna ett par av dem. Vår svenska J.Lindeberg har t.ex sitt j.lindeberg.denim och JL. Future Sports.