Permalänk
Medlem

Två filmer blev det.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av passionmasteR
Skön?

Är mycket nöjd! Sedan hur kvalitén verkligen är får man se i det längre loppet men den känns riktigt ergonomisk och kan säkerligen hjälpa mig att lugna korsryggen. Efter att ha suttit på denna ett tag känner man verkligen hur bra stödet för korsryggen är och hur man saknat detta på sin förra stol...

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Noctua nh-u12p! Bästa cpu-kylaren jag ägt.

Visa signatur

Antec P180 | Intel C2Q | Corsair 2048mb| Gigabyte GA-P35-DS3 | Albatron 8800GT | Maxtor 200GB, Seagate 500GB, WD MyBook 500GB | 24" Samsung 2493HM
Foto: Nikon D80 18-135 Kit | SB800 | 70-200 VR

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bluetear
http://pici.se/pictures/MabeCHbAA.jpg

Noctua nh-u12p! Bästa cpu-kylaren jag ägt.

Word, kör min c2d 2,66ghz@3.2ghz stabilt, 35grader idle med vcore 1.5V... i full load klättrar den upp till 45grader, vilket var min idle med stockkylare och stockfrekvens

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Glömde ändra storleken på dom, får se om det blir bättre nu.

Nya möbler till "biblioteket" Ett litet bord med tillhörande stolar, samt en stycke kanape, väldigt skön att ligga o läsa i. Bordet passade perfekt för fyra spelare att spela poker på.

Bokhyllorna ska troligen bytas ut till lite mörkare likadana, en till ska också på plats. Plus en serveringsvagn är planerat.

Rummet är mörkare än vad det ser ut, lite taskiga bilder.

Kanapen
http://i228.photobucket.com/albums/ee193/Royen_mustang/DSC019...

Permalänk
Medlem

Änsålänge riktigt grått o trist och inga roliga koder. Jag köper gta för att leka med koderna så finns inga roliga och ingen motorsåg vad jag funnit ännu

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
http://gtasector.com/wp-content/uploads/2009/02/gta-iv-xbox-3...

Änsålänge riktigt grått o trist och inga roliga koder. Jag köper gta för att leka med koderna så finns inga roliga och ingen motorsåg vad jag funnit ännu

Det är därför det blir tråkigt
GTA4 är sjukt kul om man sätter sig in i handlingen och det finns massor med saker du kan göra. GTA4 var det första gta spelet som jag klarat ut, de andra har inte alls lockat lika mkt som 4:an.

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

Funderar på om DSi trots allt skulle varit värt pengarna? :/

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
http://gtasector.com/wp-content/uploads/2009/02/gta-iv-xbox-3...

Änsålänge riktigt grått o trist och inga roliga koder. Jag köper gta för att leka med koderna så finns inga roliga och ingen motorsåg vad jag funnit ännu

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evilmonkey
Det är därför det blir tråkigt
GTA4 är sjukt kul om man sätter sig in i handlingen och det finns massor med saker du kan göra. GTA4 var det första gta spelet som jag klarat ut, de andra har inte alls lockat lika mkt som 4:an.

Som Evilmonkey skriver så måste man nästan sätta sig in i GTA4 för att det ska bli roligt, det är tyvärr inte lika sandlådeaktigt som de tidigare GTA-spelen men helt klart värt att spela ändå tycker jag! Jag har haft många roliga timmar tillsammans med GTA4, men samtidigt en del tråkiga timmar också... Men jag tycker det är ett bra spel ändå

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ficklampa
Som Evilmonkey skriver så måste man nästan sätta sig in i GTA4 för att det ska bli roligt, det är tyvärr inte lika sandlådeaktigt som de tidigare GTA-spelen men helt klart värt att spela ändå tycker jag! Jag har haft många roliga timmar tillsammans med GTA4, men samtidigt en del tråkiga timmar också... Men jag tycker det är ett bra spel ändå

mmm, de tråkiga timmarna blir många många mer än de roliga när man grindar upp till lvl 10 online. xD

On Topic: Fick igår en P-bot då jag råkat ställa mig på en MC parkering utanför scandinavium igår. 600kr ner i sjön. Får väl klassas som ett inköp ^^

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chobi
mmm, de tråkiga timmarna blir många många mer än de roliga när man grindar upp till lvl 10 online. xD

Jag har knappt spelat det online, onlineläget var inte riktigt lika kul.. iaf inte deathmatch-delen.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evilmonkey
Det är därför det blir tråkigt
GTA4 är sjukt kul om man sätter sig in i handlingen och det finns massor med saker du kan göra. GTA4 var det första gta spelet som jag klarat ut, de andra har inte alls lockat lika mkt som 4:an.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ficklampa
Som Evilmonkey skriver så måste man nästan sätta sig in i GTA4 för att det ska bli roligt, det är tyvärr inte lika sandlådeaktigt som de tidigare GTA-spelen men helt klart värt att spela ändå tycker jag! Jag har haft många roliga timmar tillsammans med GTA4, men samtidigt en del tråkiga timmar också... Men jag tycker det är ett bra spel ändå

Ok får la försöka det då:) Dock har de vart riktigt tröga uppdrag ännu är på Ivan the not so terible.
Jag undrar om det är så att man måste data kvinnorna eller om man bara kan skita i dem`?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Jag undrar om det är så att man måste data kvinnorna eller om man bara kan skita i dem`?

Man måste dejta dessvärre för att klara spelet till 100%

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Rätt irriterande del av spelet, att man aldrig får "vara ifred". Alltid någon som ska ha skjuts eller så...

Men tyvär, måste man dejta kvinnorna och vara polare med de man har i mobilen.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Avstängd

Kastade precis iväg en beställning på en ny Router och mer kablar för mina LAN. Måste göra något åt den gamla då den börjar bli kass.
Har precis testat Swtichen från TP-Link jag köpte. Den håller måttet med råge trots att den är så ruskigt billig. Så jag fortsätter att köra på TP-Links produkter för mina LAN.

TP-Link TL-R480T+

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk

Sitter displayskydd på om ni funderar varför display ser konstig ut bla.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Blev en ny mobil idag, har gått och kollat på den i ett par veckor och när Elgiganten bara ville ha 3290kr för den så slog jag till (hade tänkt beställa från nätet under veckan som kommer).

Ett stycke Nokia 5800

Blev även ett laptopbord och en matta på Ikea.

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem

Idag köpte jag något jag velat testa väldigt länge

och

för totalt 600kr är 50% rea på total war empire just nu så slog till

Dock så är ju orange box inte lika billigt över steam, men det är ju en annan femma^^

Får äntligen testa TF2 och totalt war empire

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murkaz
Idag köpte jag något jag velat testa väldigt länge

http://www.productwiki.com/upload/images/the_orange_box_pc_dv...

och

http://loading.se/images/56/05/cover_5d58db91ab88928aa055adac...

för totalt 600kr är 50% rea på total war empire just nu så slog till

Dock så är ju orange box inte lika billigt över steam, men det är ju en annan femma^^

Får äntligen testa TF2 och totalt war empire

Du kommer ej bli besviken på TF2 =P underbart lir

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Mitt senaste köp! eMachines 525. 3595kr hos PåAv.

/R

Permalänk
Medlem

Vart en tågbiljett Örebro > Borås , 4000p (tror det är 1p per kr) så den motsvarade 4000kr =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
Vart en tågbiljett Örebro > Borås , 4000p (tror det är 1p per kr) så den motsvarade 4000kr =P

Ja det eller 2v till Thailand
Billigt att åka tåg.

/R

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robber
Ja det eller 2v till Thailand
Billigt att åka tåg.

/R

Precis, dock så kostar en biljett om man betalar med pengar ca 200kr.
Smidigt och samla poäng om man åker ofta så man kan plocka ut en resa gratis.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

+ En verkstadskostnad på närmare 15k för kedjebyte m.m

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_weird
http://pici.se/thumbs/t_mTsBYaVZj.gif

+ En verkstadskostnad på närmare 15k för kedjebyte m.m

IC från KL?

/R

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robber
IC från KL?

/R

EXD

Verkar som om det är vettiga prylar och framförallt vettigt pris.

Permalänk

Rage against the machine - Rage against the machine
Rage against the machine - The battle of Los Angeles
Rage against the machine - Evil Empire
Rage against the machine - Renegades
Scars on Broadway - Scars on Broadway

300:- totalt på CDON, lagom pris.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killerolav
http://data.fuskbugg.se/skalman01/-skivor.JPG

Rage against the machine - Rage against the machine
Rage against the machine - The battle of Los Angeles
Rage against the machine - Evil Empire
Rage against the machine - Renegades
Scars on Broadway - Scars on Broadway

300:- totalt på CDON, lagom pris.

SoB plattan är för härlig

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Jag har shoppat en massa crap igen. I love it.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Jag har shoppat en massa crap igen. I love it.
http://img29.imageshack.us/img29/2986/shopping4.jpg

Haha, vafan är allt det där :p?

Underbart med shoppingspree.