W880i högtalare funkar ej!

Permalänk
Avstängd

W880i högtalare funkar ej!

Tjenare där, jag köpte då en Sony Ericsson w880i häromdagen, är supernöjd! Men det medföljde små högtalare till den och när jag skulle testa dem så kom det inte ut något ljud ifrån högtalarna, men det kom ut ljud från mobilen.. Händer inte såhär när jag kör med hörlurar dock. Vad gör jag för fel? Har kollat i manualen står inget om att man ska typ "aktivera" ngt, har kollat runt på mobilen oxå men inställningarna suger. Tacksam för svar!

Permalänk
Hedersmedlem

Nej det är inte fråga om någon aktivering. Första gången min pappa kopplade in sina högtalare blev det samma sak. Testa att ha igång musiken samtidigt som du kopplar in dem, testa utan musik, tryck fast dem lite hårdare, etc. Sen han fick dem att fungera första gången har det inte varit något problem. Lycka till

Permalänk
Medlem

....

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av velotex
Nej det är inte fråga om någon aktivering. Första gången min pappa kopplade in sina högtalare blev det samma sak. Testa att ha igång musiken samtidigt som du kopplar in dem, testa utan musik, tryck fast dem lite hårdare, etc. Sen han fick dem att fungera första gången har det inte varit något problem. Lycka till

Haha, det funkade när jag hade musiken på samtidigt :D... Vad löjligt! Väldigt tacksam för hjälpen!