Köpa skosnören till mina vita Adidas-sneakers?

Permalänk
Medlem

Köpa skosnören till mina vita Adidas-sneakers?

Tja!
Tvättmaskinen åt upp mina skosnören.
Har ni någon aning om vart jag kan köpa ett par nya vita skosnören till mina Adidas Superstar II -skor (Deras vanligaste modell..)?
Bor i Linköping, så en onlineaffär är troligen enklast

Tack på förhand
/Christian!

Permalänk
Medlem

Kanske gå till någon skobutik?

Här är några butiker nära dig...
http://www.118100.se/info/bransch/Skoaff%E4rer/Link%F6ping?mu...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Som sagt, finns i vilken skoaffär som helst

Finns olika längder, olika tjocklekar, modeller, ja allt
Brukar finnas framme vid disken.

EDIT: Skulle bli sjukt förvånad om inte Stadium, Intersport eller Sportia säljer skosnören.

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk

Allvarligt talat... Har märkeshysterin gått så långt att man inte ens vill köpa sina skosnören i annat än specialbutiker?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Verkar som så, random-person. Det vore dock väldigt synd.
Hellre billigt än populärt!

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Finlandssvensken
Verkar som så, random-person. Det vore dock väldigt synd.
Hellre billigt än populärt!

Njea, vet jag inte om jag kan hålla med om. Men i skösnörefallet kan jag nog hålla med om det

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Balsnören, blå sådana, eller varför inte de nerbrytbara i brunt?

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk

Men.. Varför ens undra? Dra in till närmaste affär som har skosnören, köp ett par vita av önskad sort och betala. Sen dra!

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

*ler*
Jag gillar att ha dem som dem var, hoppas ni inte gör er allt för upprörda över det!
Tack för svaren.

Permalänk
Medlem

Re: Köpa skosnören till mina vita Adidas-sneakers?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knugge
Tja!
Tvättmaskinen åt upp mina skosnören.
Har ni någon aning om vart jag kan köpa ett par nya vita skosnören till mina Adidas Superstar II -skor (Deras vanligaste modell..)?
Bor i Linköping, så en onlineaffär är troligen enklast

Tack på förhand
/Christian!

Din tvättmaskin låter farlig, uh, iskalla vibbar. Nästa gång du ska dra ut tvätten ur den kasnke den tar en tugga av dig :rolleyes:.

Tvätta inte skosnörena i tvättmaskinen då de kan lossna och sedan åka igenom ett hål i trumman etc.. Har man otur så kan det fastna och trumman bromsas, motorn får jobba hårt och packningar kan gå sönder. Läcker det vatten på motorn/elektroniken så kommer det förmodligen att börja brinna.

Permalänk

Tobby Fatlaces är att rekommendera

Visa signatur

Vän av ordning.